Tråd for de som ønsker baby i 2021?

Oppdaget MA for en uke siden i uke 10. Har gått igjennom en medisinsk abort hjemme denne uken. Skulle hatt termin i midten av januar 2021. Nå ser jeg frem til å kunne prøve på en ny spire som forhåpentligvis kan komme i 2021 ❤️
 
Så gøy! Vi vurderer også nr 5 i 2021 :) må si jeg er litt nervøs da jeg føler på alle fordommene rundt det å ha mange barn. Hvilken aldersforskjell har dere mellom barna deres? Vi har 2013,2015,2018 og 2020.

Ja, har fått en del kommentarer vi også, men driter i hva andre mener;) Vi lever vårt liv, så får andre leve sitt liv som de ønsker det.
Våre er født i 2007, 2009, 2012 og 2018:)
 
Ble ikke mars 2021, satser på det kan skje snart ❤️
 
Bestemte oss for å begynne prøvingen i november/des... mensen skulle komme i dag!! Den er ikke kommet. Ikke har jeg test liggende hjemme heller
 
Hiver meg på her jeg! Datteren min er født i august 2019 og vi har vært frem og tilbake på om vi vil prøve igjen nå og satse på vår/sommerbyen 2021 eller 2022. Troooor vi har landet på å begynne så smått å prøve nå, men ombestemmer meg annenhver dag. Vil gjerne ha to tette, men samtidig er det først nå jeg føler jeg begynner å få livet tilbake igjen :shy:
 
Jeg også hiver meg på her! Dette blir vårt første barn, har hatt to PP nå, håper den sitter på tredje
 
Da håper jeg det blir en småttis på oss i løpet av 2021! Neste rundene blir det prøving med hostesaft. Spent på om det kan ha noe effekt :)
Hvilken hostesaft prøver du? Har hatt 2 SA på litt over en mnd nå, så prøver alt vi kan med både kosthold, fysisk aktivitet, sex annen hver dag osv! Tar gjerne i mot flere tips om noen har!
 
Drømmer om mai/juni barn 2020 ♥️ Må bare få igang syklus
 
Håper veldig på baby nå, mulig termin rundt 6/4 tror jeg med EL denne uken, og da havner vi fint innenfor 2021 om hen skulle komme tidlig som storesøster :)
 
Det blir ikke noe baby 2021 for oss. Da melder jeg meg ut herifra men ønsker dere alle sammen masse lykke til! :Heartbigred

Sender dere spirestøv i store orkaner;)
 
Det blir ikke noe baby 2021 for oss. Da melder jeg meg ut herifra men ønsker dere alle sammen masse lykke til! :Heartbigred

Sender dere spirestøv i store orkaner;)

God klem til deg, håper ting blir bra til slutt :)
 
Jeg fikk positiv test på mandag! Så krysser alt jeg har i håpet om baby i marsxsmile2
 
Hadde egentlig termin i slutten av januar 2021, men opplevde MA i uke 9. Ser ut som jeg blir ferdig å blø i kveld/i morgen, og da er vi klar til å kjøre på igjen :)
 
PP1 her, er vi heldige blir det en aprilbaby :Heartred
 
Melder meg på her. Var i mars 2021 termin forumet, men fikk en SA nå i uke 5+6 denne helgen :( Jeg håper inderlig vi fortsatt klarer å få et barn i løpet av 2021 (har lange IVF forsøk pga endiometriose, så må mest sannsynlig vente 4 mnd på neste mulighet).
 
Vi satser også på 2021 baby! Tok min siste ppille 11/5 og er inne i pp2 nå, ikm i morgen:) Det blir vårt første barn. Gleder meg enormt mye og ser virkelig frem til positiv gtest, helst i morgen:)
 
Ønsker veldig ett barn til i mars/april:joyful: er på dag 41 i syklusen nå, ingen positiv test (ikke tatt i dag enda) og ingen tegn til mens:wacky:
 
Back
Topp