Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg føler meg helt zombie om dagen, uansett hvor mye jeg sover.Synes ikke jeg får gjort noe på jobb, jeg har nok med å holde meg våken.
Hva gjør dere for å komme dere gjennom dagen?
Samme her! Men jeg er hjemme med jenta mi på 1 år. Det jeg gjør er å sove når hun sover, så får jeg litt overskudd ihvertfall, men det hjelper egentlig ikke noe særlig.. Bare utrolig deilig å sove!
Ah, men kan ikke tenke meg at du har det noe lettere, er vel ganske mye futt i sånne små når de er våkne.
Jobben min går stort sett ut på å produsere lange rapporter. Men jeg sovner foran skjermen lenge før jeg får gjort noe som helst ferdig..
Haha!
Og hva gjør jeg når jeg er våken? Noe fornuftig? Nei! Jeg leser om graviditet for 45904576786. gang! "Graviditeten uke for uke" holder ikke for meg, jeg vil ha "Graviditeten minutt for minutt"!
Hehe det liker jeg å gjøre også ennå til jeg har gått igjennom det førsist gjorde jeg det også ig da hadde jeg all tid i verden til å finne ut
var bare hjemme da også
![]()
Haha! Den setningen ble liksom ekstra morsom når den kom fra et kakemonsterMe too.. Er helt kake
Nr. 2 er på vei ~ 20. Februar 2014
Jeg er også sinnsykt trett om dagen! det var jeg sist rundt uke 6 også... Men nå har jo jeg to små å ta meg av da, så kan ikke bare legge meg ned å sove... 4-åringen er jo vanligvis i barnehagen, men for øyeblikket er hun hjemme med vannkopper... Jeg har kubba et par ganger på sofaen mens minste sover, og største ser på barne tv, hahaha
Haha!
Og hva gjør jeg når jeg er våken? Noe fornuftig? Nei! Jeg leser om graviditet for 45904576786. gang! "Graviditeten uke for uke" holder ikke for meg, jeg vil ha "Graviditeten minutt for minutt"!