TRØTT!

Timian

Elsker forumet
Jeg føler meg helt zombie om dagen, uansett hvor mye jeg sover.Synes ikke jeg får gjort noe på jobb, jeg har nok med å holde meg våken.

Hva gjør dere for å komme dere gjennom dagen?

Jeg føler meg helt zombie om dagen, uansett hvor mye jeg sover.Synes ikke jeg får gjort noe på jobb, jeg har nok med å holde meg våken.

Hva gjør dere for å komme dere gjennom dagen?

Samme her! Men jeg er hjemme med jenta mi på 1 år. Det jeg gjør er å sove når hun sover, så får jeg litt overskudd ihvertfall, men det hjelper egentlig ikke noe særlig.. Bare utrolig deilig å sove!

Samme her! Men jeg er hjemme med jenta mi på 1 år. Det jeg gjør er å sove når hun sover, så får jeg litt overskudd ihvertfall, men det hjelper egentlig ikke noe særlig.. Bare utrolig deilig å sove!

Ah, men kan ikke tenke meg at du har det noe lettere, er vel ganske mye futt i sånne små når de er våkne.

Jobben min går stort sett ut på å produsere lange rapporter. Men jeg sovner foran skjermen lenge før jeg får gjort noe som helst ferdig..

Ah, men kan ikke tenke meg at du har det noe lettere, er vel ganske mye futt i sånne små når de er våkne.

Jobben min går stort sett ut på å produsere lange rapporter. Men jeg sovner foran skjermen lenge før jeg får gjort noe som helst ferdig..

Hehe nja jeg holder på å sovne i sofaen når hu leker alikavel, men forstår godt du sovner forran pc.. Jeg sovner i sofaen når jeg trykker på bv appen :P

Haha!
Og hva gjør jeg når jeg er våken? Noe fornuftig? Nei! Jeg leser om graviditet for 45904576786. gang! "Graviditeten uke for uke" holder ikke for meg, jeg vil ha "Graviditeten minutt for minutt"!

Haha!
Og hva gjør jeg når jeg er våken? Noe fornuftig? Nei! Jeg leser om graviditet for 45904576786. gang! "Graviditeten uke for uke" holder ikke for meg, jeg vil ha "Graviditeten minutt for minutt"!

Hehe det liker jeg å gjøre også ennå til jeg har gått igjennom det før :P sist gjorde jeg det også ig da hadde jeg all tid i verden til å finne ut :P var bare hjemme da også :)

Hehe det liker jeg å gjøre også ennå til jeg har gått igjennom det før :p sist gjorde jeg det også ig da hadde jeg all tid i verden til å finne ut :p var bare hjemme da også :)

Hihi, godt å høre. Føles mye greiere å være gal når man er del av en kollektiv galskap, liksom ;)

Sliiiter med tretthet jeg også.. Er hjemme med minsten, men han sover ikke stort så blir lite søvn å ta igjen her gitt :P
Heldigvis er det bare for en periode

Er så ubeskrivelig trøtt. Sliter virkelig å sysselsette de to jentene mine. .. zzzzZZZZzzzz

Termin 04. februar, med nr 3 :)

Trøttheten føles ut som man har døgnet. Trøtt hele tiden. Ikke kan vi drikke noe særlig kaffe heller... men grunnen til alt dette er jo god :)

Termin 14. februar <3

Jeg er også sinnsykt trett om dagen! det var jeg sist rundt uke 6 også... Men nå har jo jeg to små å ta meg av da, så kan ikke bare legge meg ned å sove... 4-åringen er jo vanligvis i barnehagen, men for øyeblikket er hun hjemme med vannkopper... Jeg har kubba et par ganger på sofaen mens minste sover, og største ser på barne tv, hahaha

Når begynte trettheten hos dere?

Er det noen som er ikke trøtte?
Jeg er trøtt innimellom, men ikke sånn overdrevent hmmmm

Min begynte egentlig rett etter positiv test på 14 dpo. Men syns den har blitt værre mot de siste dagene. Er 6+0 i dag.

Termin 14. februar <3

Jeg var trøtt allerede uka før IKM. Var og gikk fjelltur, og måtte legge meg ned og sove etter 20 minutter, jeg greide rett og slett ikke å gå et skritt til! Der og da sverget jeg at jeg skulle begynne å jogge, for kondisen var tydeligvis helt elendig!
Nå som jeg vet hvorfor jeg var så sliten, trenger jeg heldigvis ikke begynne å jogge, haha!

Jeg er også sinnsykt trett om dagen! det var jeg sist rundt uke 6 også... Men nå har jo jeg to små å ta meg av da, så kan ikke bare legge meg ned å sove... 4-åringen er jo vanligvis i barnehagen, men for øyeblikket er hun hjemme med vannkopper... Jeg har kubba et par ganger på sofaen mens minste sover, og største ser på barne tv, hahaha

Samme som deg... To små hjemme, hu på snart 2 år er i bhg to dager i uka, minsten på 7mnd er hjemme hele tia...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Haha!

Hahaha! :D

*** Venter nr 1, termin 8.februar! ***

Et umenneskelig trøtt jeg også :( Sambo skjønner ingenting, noe jeg ikke skjønner, dette er tross alt 3. gangen ;)

Er usigelig trett her også... sover så lenge jeg klarer på morningen, men sliter allerede med å holde meg våken et par timer etterpå :smiley-ashamed005 Varierer på om jeg klarer meg uten en lur på dagen eller ikke...! *gjeeeeesp*

Back
Topp