Totalt utslitt!

Skyggedal

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Herlighet.... Jeg har vært så utrolig sliten de siste to ukene. Helt på felgen. Får så dårlig samvittighet ovenfor lille snuppa mi, som sikkert merker at mamsen er litt redusert kan ikke fatte at jeg orka å jobbe sist gang når jeg hadde det sånn her. Har bare lyst til å rulle meg inn i dyna og sove over hele jula....

Det er tøft å produsere barn altså! flere halvzombier her inne?

Jepp ganske så sliten om dagen jeg og... Skal bli veldig deilig med ferie nå altså:-) lurer på når jeg skal få tatt den julevasken.... Vi har nesten nettopp flyttet også, så det er alltid noe som skulle vært ryddet/pakket inn! Men jeg orker stort sett bare å ligge på sofaen:@

Lillegutt får godt med oppmerksomhet, men er gjerne ikke med på alt han finner på...

Ganske zombie her også :confused2 Går bare og subber rundt og gidder ingenting. Sover flere timer om dagen :P

Hæ? Hva sa du? :p
Ja jeg får ikke med meg noe om dagene føler jeg. Men d går over :)

Trøtt,trøtt, trøtt... er helt sprøtt! Det kommer plutselig og er altoppslukende... kan like gjerne komme midt på dagen din på kvelden

Jepp helt klart zombi..
Sover hver gang muligheten byr seg. La meg tidlig i går og fikk da ei natt på 12 timer og trodde da at jeg skulle greie å få gjort litt før senvakt i dag men så feil kan man ta. Fikk montert pepperkakehuset til jentene så fikk jeg sove litt mens de pyntet det. Har gått halv trøtt gjennom arbeidsdagen så nå er det kveld igjen :P

Zzzz trøtt hær og! Sovner i bilen på korte turer! Legger jeg meg ned så sovner jeg på no time!! Å det et såå deilig å sove :)!!!!

Haha. Godt å høre vi er fler blir jo litt morsomheter av det. I dag pakket jeg med niste til vesla. Trodde jeg. Hadde med pålegg, sviskemos og vann. Glemte kopp, kniv og BRØD. Hahaha. Godt søstern min hadde

Det å kjøre bil nå, derimot, er risikosport. Har alltid slitt med å bli søvnig bak rattet, men som gravid er jeg EKSTREM! Må stoppe 2 ganger for å strekke på beina og få luft fra Oslo til Ski. Blir gøy å begynne å jobbe når mammapermen er ferdig i midten av januar. Not

Zombi er en god beskrivelse her også... Så trøtt og kvalm :( takk og lov for at jeg har en snill samboer som har tatt det meste av husvasken til Jul :)

Back
Topp