Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: suki
ORIGINAL: Skrållan
Du slår ikke meg uansett buffi, ang det å være ute sjelden! [8D][:D] Sist jeg var på fest, full sådan, var i okt -05! [8D]
Kos dere i byen i dag, og god bedring til halsen! [:)]
Har ikke vært full siden okt 05 jeg heller. Og godt er det!
Du slår ikke meg uansett buffi, ang det å være ute sjelden! [8D][:D] Sist jeg var på fest, full sådan, var i okt -05! [8D]
ORIGINAL: buffi
Hmz jeg sa da ingenting om å drikke jeg da[8|][8|] Skal forresten heller ikke gjør det[:)]
ORIGINAL: suki
Ikke vær noe stas dag her egentlig. TS, som har vært så flink med do-gåingen så lenge, begynte plutselig å tulle litt igjen i går. Når jeg kom for å hente henne i barnehagen mått jeg ta henne inn og skifte på henne. Prøver vel å holde seg, men greier ikke helt. (Tissingen går fint fortsatt da).
Og i dag har jeg skiftet på henne 4 ganger. Slo seg vrang på kjøpesenter i stad, og ville ikke bli med inn på toalettet der, så da dro vi rett hjem, med et hylekor i baksetet! [:'(]

og det var jo bra så slapp vi å komme tilbake til han