Torsdagstråden 3.juni

I dag har vi trøndersk sommervær ute, nemlig pissregn! [&o] Tamt altså!
Skal på kafe kl 10, jeg og ungene. Skal treffe bestis og jenta hennes, søstra mi og kanskje lille nevø, og ei venninne. Blir nok koselig ja! [:)] I kveld blir det PulsStep, og det gleder jeg meg til! [:D]

Ha en flott dag jenter! [:)]

God morgen alle sammen[:)] I dag er minsten hjemme for hun skal nemlig til en øyrespesialist pga av mye øyrekatar...

Så i dag blir det bytur på oss[:)][:)]

Dag 2 med vondt i halsen så skipper treningen i dag tenker jeg så tar jeg det heller igjen i morgen[:)]

Denne helgen skal jeg og sambisen ut på lørdagen. Det skal være et arrangement her i byn hvor det skal være mange artister som opptrer[:)] Gleder meg...Har ikke vært ute på leeeeeeeeeeeeeeeeenge jeg

Du slår ikke meg uansett buffi, ang det å være ute sjelden! [8D][:D] Sist jeg var på fest, full sådan, var i okt -05! [8D]
Kos dere i byen i dag, og god bedring til halsen! [:)]

jeg er full med jevne og ujevne mellomrom jeg, rett som det er..!

På fredag skal jeg på Green Day konsert!

ORIGINAL: suki

ORIGINAL: Skrållan

Du slår ikke meg uansett buffi, ang det å være ute sjelden! [8D][:D] Sist jeg var på fest, full sådan, var i okt -05! [8D]

Har ikke vært full siden okt 05 jeg heller. Og godt er det!

Ja, enig! Har jo drukket alkohol etter det, men sånn typ 1 rusbrus eller 1 drink. Blir ikke full av det.

Eller, når jeg tenker meg om, så er jeg jo full hver dag... nemlig bjjjjutifull! [8D][:D]

Vært på kafe, og etterpå skulle vi på butikken. Fant frem det vi skulle ha, og la det på rullebåndet. Åjsann, der hadde Skrållan glemt bankkortet hjemme ja... [&o] Merka det ikke på kafeen, for der var bankterminalen ødelagt, så man måtte betale kontant.. Kjiiiipt!

Hmz jeg sa da ingenting om å drikke jeg da[8|][8|] Skal forresten heller ikke gjør det[:)]

ORIGINAL: buffi

Hmz jeg sa da ingenting om å drikke jeg da[8|][8|] Skal forresten heller ikke gjør det[:)]

Neida, men de fleste drikker jo litt når de er ute [;)] Er ikke ute, uten å drikke, ofte heller jeg! Har ikke ork, etter en laaaang dag alene med ungene.

ORIGINAL: suki

Ikke vær noe stas dag her egentlig. TS, som har vært så flink med do-gåingen så lenge, begynte plutselig å tulle litt igjen i går. Når jeg kom for å hente henne i barnehagen mått jeg ta henne inn og skifte på henne. Prøver vel å holde seg, men greier ikke helt. (Tissingen går fint fortsatt da).
Og i dag har jeg skiftet på henne 4 ganger. Slo seg vrang på kjøpesenter i stad, og ville ikke bli med inn på toalettet der, så da dro vi rett hjem, med et hylekor i baksetet! [:'(]

Ida har også nettopp hatt en sånn periode. Tisse kunne hun gjøre på do, men bæsjen, den skulle komme i trusa... [:'(]

Da har vi vært hos han ørespesialisten..Makan til dritt lege skal du lete lenge etter[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(] For det første så gjorde han alt i slow motion, og ikke likte han unger[:'(] Og måtte ha hjelp at sin sekretær for å at vi skulle kunne fullføre det. Og det var ikke lett å holde henne fast og med hans tempo så ble Vilde illsint på slutten..Og jeg var så frista til å gi beskjed om å sette opp tempoet men holdt kjeft

Men alt sto bra til med Vilde og det var jo bra så slapp vi å komme tilbake til han

Teite lege, buffi! [&:] Bra dere slipper å dra tilbake da! 

Jeg henger meg på WZ og er full  i tide og utide jeg[:D] Har det moro og koser meg masse med øl og gode venner. Men ikke nå om dagen da, og jeg savner det litt nå om sommeren men men.....

Jeg var på jobb halv åtte i morges, og jobbet til fire. Sitti på telefonsløyfa i dag så det har ikke blitt mye saksbehandling akkurat. Men mye surr og jeg skjønner ikke en dritt da[&:][:D]

Nå har jeg og favoritt guttene grillet, og nå ser N barnetv med en is i hånden. Snart legging for hans del. Nye leggerutiner har ført til mer alenetid  på kvelden for meg og sambo og en blidere og mer uthvilt gutt, Vekte han kl syv i morges da hadde han nestet sovet i tolv timer[:)][:)]

Skal ut i morgen jeg, på utedans[:)] Litt ork er det jo, men håper det blir moro[:)] Skal ha vorspielet her så håper på bra vær så vi kan innvie hagemøblene[:)]

vært ute å shoppa jeg, måtte ha ny jakke til kinoturen i morgen[;)][:D] kjøpte å en topp til 29kr, så fornøyd om jeg bruker den en gang[:D]

ellers så er jeg driiit trøtt... begge ungene våknet før kl 5 i dag[8|] så bare det sto 04. et eller annet.. typisk at sånt skjer når jeg er alene hjemme med de. men nå er mamma her da, så da satser vi på at de sover lenge i morgen.

Gleder meg til å se jakken! [:D][:D] Og 29 kr for en topp?! Djiiiiiz, så billig! [:D]

Her har ungene holdt huskestue... vil ikke sove, visstnok. Sambo er så klart på sykkeltur, og jeg skal stille meg foran tvn med rockeringen. Har svære blåflekker på ene hofta, så blir ikke så lenge da.

ja, den har kosta 299,- før ser jeg så den er ikke så stygg da. men den er en sånn en som jeg må være litt brun for å bruke[;)]

Blir finvær neste uke sier adressa, så da blir du brun [;)][:)]

Litt sløving på sofaen gjorde meg skikkelig trøttesen....

har en utrolig treig pc...........har måttet restartet den et par ganger

Back
Topp