Torsdagspraten

Hehe ja da er de ganske like :D barna ser lissom så store ut på bilder, men de er nok små hele gjengen her :p (som Liana'n min):rolleyes::)
Ja de vokser hvertfall fort det første året:eek::p:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Tro meg, om noen år og du ser bilder av Liana fra denne tia synes du har er/var sååå lita;):p<3 Synes selv de har vokst mye fra de blei født, men de er jaggu meg små ennå;):)<3 Nå skal jeg hente Emmeth`n min:) Kommer tilbake når han sover igjen:) ha en fiiin dag, søta:)

Jeg føler meg som en dårlig mamma på det grunnlaget at jeg har en datter som jeg tydeligvis ikke får hjulpet selv. Føler jeg har prøvd alt i grunn. Og det at Neline har krevd så mye med tanke på sykdom, lite søvn og det at hu ikke greier og kommunisere ordentlig, føler jeg igjen at Mathea har blitt satt litt til side. Prøver så godt jeg kan så alle får sin egen lille alene mammatid, men er ikke alltid det går opp! Jeg er veldig heldig som har 3 friske barn, så har mye og være takknemlig for<3 Og det er jeg<3 Blir bare litt oppgitt, redd og ikke vet hva jeg skal gjøre til tider mht Neline! Tusen takk for klemmen, den hjalp:) Skal ikke se bort ifra en PM heller;)
Du må ikke være så streng mot deg selv! :D
Du gjør det du kan, og det er det beste du gjør =)
Det er mange som ikke strekker til om barna har litt ekstra behov, spesielt når man har flere barn å ta seg av!
Herlighet, det er noen ganger jeg føler at JEG ikke strekker til, selvom ingen av ungene har noe spesielt dem sliter med, og sånn tror jeg de fleste har det i perioder?
Du er en super mamma!!!! <3

Uff, stakkars liten, skummelt og være for tidlig født! :(
Så godt hu fikk operasjon og at hu nå kan høre og har kommet seg så bra som hu har gjort:)<3 Sånne saker gjør meg såååå glad<3 Nei, han har alltid jobba i ett annet land og slitt med alkohol selv, så den eneste stabile familien jeg har hatt er farmor og farfar<3 Takk for det, hører de sier det, men føler meg ikke som det;)

Ja man blir alltid glad av å høre om barn som har klart seg bedre enn det leger å sånt har sagt:D

Du er en utrolig god mamma!♡ du stiller virkelig opp, og tenker på alle barna dine uansett hva det måtte være ;) å gi barna det dem trenger, trygghet, omsorg og kjærlighet er jo det som gjør en til en god mamma/pappa! Og mener du gir mer enn det!;) for det er sant som det sto lenger opp, at flere foreldre velger å ikke gjøre så mye med barnas problemer, fordi de ikke vil at det skal være noe galt med dem, eller rett og slett fordi dem ikke orker å "stresse" sånn:confused:

Godt du hvertfall har hatt noen i familien som har stilt opp for deg gjennom oppveksten:D kjempe bra av dem;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Det der er ikke lov, de skal ta hensyn til beboerne, også hvis det kun er noen som mener det er plagsomt som dere i dette tilfelle, så er de pliktige til og finne en bedre løsning. Hadde kontakta firmaet tvert jeg og klaga!

Ja vi leste faktisk om at hvis styret eller firmaet ikke vil ta hensyn, så har kommunen rett til å gjøre noe med det;) for dette med støynivå er det en fast regel på, som gjelder for alle i Norge;):) så vi skal nok få gjort noe med det!
Men det er såååå typisk, for uansett hvor jeg bor, så må det være noen som pusser opp:confused: enten om det har vært over, under, ved siden av eller utenfor! Haha slår aldri feil!

★Sender fra pipe-gjøken★

Tro meg, om noen år og du ser bilder av Liana fra denne tia synes du har er/var sååå lita;):p<3 Synes selv de har vokst mye fra de blei født, men de er jaggu meg små ennå;):)<3 Nå skal jeg hente Emmeth`n min:) Kommer tilbake når han sover igjen:) ha en fiiin dag, søta:)

Hehe ja du sier noe der:rolleyes: jeg tenker ofte at Emira er stor nå, og klarer det meste sjøl (som hun nesten gjør å, av enkle ting) men hun er ikke 4 engang:P så er egentlig ikke så stor.. hehe..
Takk:) Ha en strålende dag du også♡

★Sender fra pipe-gjøken★

Det er mange som ikke strekker til om barna har litt ekstra behov, spesielt når man har flere barn å ta seg av!
Herlighet, det er noen ganger jeg føler at JEG ikke strekker til, selvom ingen av ungene har noe spesielt dem sliter med, og sånn tror jeg de fleste har det i perioder?

Signerer ALT her! ;):)

★Sender fra pipe-gjøken★

Jeg gjør selvsagt det jeg kan, men føler likevel ikke det er bra nok:(
Aner ikke hva mer jeg kan gjøre for Neline, og det går jeg og tenker veldig mye på, og blir nok enda mer sliten av den grunn. Jeg tenker for mye, og det har jeg alltid gjort;) Så må nok bli flinkere til og si til meg selv at jeg gjør det jeg kan og at det er GODT nok:) Synes du er super flink<3 Du studerer, jobber og går hjemme med Eskil i tillegg, det hadde ikke jeg greid. Så du kan virkelig gi deg selv en god klapp på skulderen:) Og mange takk for gode ord, det hjelper litt iallfall:)

Ja man blir alltid glad av å høre om barn som har klart seg bedre enn det leger å sånt har sagt:D

Du er en utrolig god mamma!♡ du stiller virkelig opp, og tenker på alle barna dine uansett hva det måtte være ;) å gi barna det dem trenger, trygghet, omsorg og kjærlighet er jo det som gjør en til en god mamma/pappa! Og mener du gir mer enn det!;) for det er sant som det sto lenger opp, at flere foreldre velger å ikke gjøre så mye med barnas problemer, fordi de ikke vil at det skal være noe galt med dem, eller rett og slett fordi dem ikke orker å "stresse" sånn:confused:

Godt du hvertfall har hatt noen i familien som har stilt opp for deg gjennom oppveksten:D kjempe bra av dem;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja, er så oppmuntrende og godt og høre om de barna det går godt med, enn og alltid høre om de tilfellene det ikke går godt med:) Jeg gjør alt i min makt for at alle mine små skal føle seg verdifulle, verdsatt og elsket, men ikke sikker på om de føler jeg gjør det!? Kan ikke forstå hvordan noen foreldre i det hele tatt kan finne på og heller overse barnas problemer framfor og ta tak i problemene og hjelpa barna eller og gi de noen hjelpemidler til og få bukt med problemene. Hjelper ikke og feie problemene inn under gulvteppet, til slutt blir gulvteppet for lite og alle problemene raser ut og kommer for dagens lys:( Ja, jeg er veldig stolt av min farmor og farfar. De er grunnen til at jeg er den jeg er idag. Og ikek sikker på jeg hadde vært her den dag idag om det ikke hadde vært for dem<3

Ja vi leste faktisk om at hvis styret eller firmaet ikke vil ta hensyn, så har kommunen rett til å gjøre noe med det;) for dette med støynivå er det en fast regel på, som gjelder for alle i Norge;):) så vi skal nok få gjort noe med det!
Men det er såååå typisk, for uansett hvor jeg bor, så må det være noen som pusser opp:confused: enten om det har vært over, under, ved siden av eller utenfor! Haha slår aldri feil!

★Sender fra pipe-gjøken★

Nettopp, det er strenge regler for støy når det gjelder all bygging i Norge, så det skal bli hørt når dere har sagt ifra om det. Hadde helt klart ringt til firmaet og snakka med sjefen, for det der er ikke lov. Det er til stor sjenanse for dere og barna, spesielt siden barna ikke får sovet! Rart man må gå til øverste hold for og i det hele tatt bli hørt :director :smiley-angry016 :smiley-angry019 Du har nok vært veldig uheldig som har opplevd mye oppussing:(:P

Hehe ja du sier noe der:rolleyes: jeg tenker ofte at Emira er stor nå, og klarer det meste sjøl (som hun nesten gjør å, av enkle ting) men hun er ikke 4 engang:p så er egentlig ikke så stor.. hehe..
Takk:) Ha en strålende dag du også♡

★Sender fra pipe-gjøken★

og være nesten 4 år er jo ikke stort i det hele tatt, men i forhold til og være på Lianas alder er hu jo stor;) heheh. Hvordan er formen din nå? Ikke lenge til guttebassen kommer nå:D<3

Jeg føler meg som en dårlig mamma på det grunnlaget at jeg har en datter som jeg tydeligvis ikke får hjulpet selv. Føler jeg har prøvd alt i grunn. Og det at Neline har krevd så mye med tanke på sykdom, lite søvn og det at hu ikke greier og kommunisere ordentlig, føler jeg igjen at Mathea har blitt satt litt til side. Prøver så godt jeg kan så alle får sin egen lille alene mammatid, men er ikke alltid det går opp! Jeg er veldig heldig som har 3 friske barn, så har mye og være takknemlig for<3 Og det er jeg<3 Blir bare litt oppgitt, redd og ikke vet hva jeg skal gjøre til tider mht Neline! Tusen takk for klemmen, den hjalp:) Skal ikke se bort ifra en PM heller;)
Jeg sier som fru H; du må gi deg selv litt slækk! ;) Du har hjulpet lillejenta di så masse du kan, og nå vil du også få hjelp av ppt! De vil nok komme både med ressurser til bhg og redskaper dere kan bruke hjemme ;)
Vil nok tro at Mathea har det alldeles utmerket og slettes ikke føler seg tilsidesatt ;)

*Surfer mobilt*

Ja, er så oppmuntrende og godt og høre om de barna det går godt med, enn og alltid høre om de tilfellene det ikke går godt med:) Jeg gjør alt i min makt for at alle mine små skal føle seg verdifulle, verdsatt og elsket, men ikke sikker på om de føler jeg gjør det!? Kan ikke forstå hvordan noen foreldre i det hele tatt kan finne på og heller overse barnas problemer framfor og ta tak i problemene og hjelpa barna eller og gi de noen hjelpemidler til og få bukt med problemene. Hjelper ikke og feie problemene inn under gulvteppet, til slutt blir gulvteppet for lite og alle problemene raser ut og kommer for dagens lys:( Ja, jeg er veldig stolt av min farmor og farfar. De er grunnen til at jeg er den jeg er idag. Og ikek sikker på jeg hadde vært her den dag idag om det ikke hadde vært for dem<3

Tror nok ikke barna dine føler at du ikke har tid til dem;) det krever jo en del å ta seg av flere barn! Merker det selv etter at Liana ble født, fikk plutselig så mye mindre tid til Emira, eller hvertfall alenetid da.. er ikke ofte bare jeg og hun finner på noe, og det plager meg jo en del til tider. Men ser ikke ut som at det er noe hun går å bekymrer seg over, men heller setter større pris på de gangene det faktisk bare er meg og hun;) og tror nok barna dine er samme! De tilpasser seg fort, og er vandt med å dele på mamma og pappa;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Nettopp, det er strenge regler for støy når det gjelder all bygging i Norge, så det skal bli hørt når dere har sagt ifra om det. Hadde helt klart ringt til firmaet og snakka med sjefen, for det der er ikke lov. Det er til stor sjenanse for dere og barna, spesielt siden barna ikke får sovet! Rart man må gå til øverste hold for og i det hele tatt bli hørt :director :smiley-angry016 :smiley-angry019 Du har nok vært veldig uheldig som har opplevd mye oppussing:(:P

Ja tragisk at man faktisk må stresse og styre på såå mye for å bli hørt, når man faktisk har loven på sin side:confused:
Jeg har bodd i 4 forskjellige leiligheter etter at jeg flyttet ut fra mamma og dem, og 3 av dem har det vært oppussing + at den vi bor i nå ble det pusset opp over oss i fjord i 6mnd:confused: også er det utenpå i år...OG de skal pusse opp vårt bygg når de er ferdig med det de holder på med nå:confused::eek: så blir aldri kvitt dette bråket:p haha..

★Sender fra pipe-gjøken★

og være nesten 4 år er jo ikke stort i det hele tatt, men i forhold til og være på Lianas alder er hu jo stor;) heheh. Hvordan er formen din nå? Ikke lenge til guttebassen kommer nå:D<3

Hehe akkurat det! Iforhold til hvor mange år gjennomsnittet lever, så har Emira nesten ikke strartet livet sitt engang:eek::p men lett å vurdere hun som stor av og til :P men det har blitt sånn etter at Liana ble født..

Formen min er ganske bra egentlig:) sliter jo med bekkenet og høyre hofte innimellom, og har begynt å få masse kynnere, også de som kan minnes om rier! Men det hadde jeg mot slutten sist gang å, og jordmor sa at jeg kommer nok til å kjenne disse små-smertene en del frem til fødselen:confused::p meeeen ellers er formen kjempe bra :D ikke lenge igjen nå nei:D men håper han blir inne i 1-2 uker til:P og ikke mer eller mindre.. hahah..

★Sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp