Torsdagsprat

Vi har vært hos helsestasjonen, ikke mye å skryte av denne gangen heller.
Nye mål: 7880, hode 44,6, 70 cm lang.

Hun har bare gått opp 300 gram siden forrige gang, ligger fortsatt greit i forhold til kurven da.

Hun har bare gått opp 300 gram siden forrige gang, ligger fortsatt greit i forhold til kurven da.
Er ikke 300 gran bra da?

Superflink T hos tannlegen i dag,null hull :)
Vi er hos søs og har fått taco! Vi venter fortsatt på mannen og venter spent...!

Hehe, får nok plass til litt av hvert, men er jo helst med tanke på at jeg skal på jobb snart og syntes den gamle veska mi (3 år gammel) begynte å bli litt vel slitt :D
hehe, ser den! :)

Det er lurt, vi fikk beskjed om å ikke være gjerrig på nesedråpene for de kunne få spisevegring av å være så tett i nesen.
Deilig å få sovet lenge i dag da:)

Jeg er helt ute å kjøre selv, rart hvor fort hjernen venner seg til å ikke være på jobb:)
ja, på jobb i bhg trenger jeg ikke å tenke så mye :p Men når jeg studerer må jeg nesten ha en god dose konsentrasjon og forståelse...DET kjenner jeg at er helt borte :P ;)

Satser på at de kommer seg:) Den har ikke blitt bedre utover dagen her dessverre..
Hermine spiste veldig godt til middag da :D Et helt glass hjemmekokt kylling og ris m/hvitløk og grønnsaker OG 1/2 glass hjemmekokt sviskemos :)

Jentene våre er veldig like! Både i str og vekstkurve! Hermine var 7990gr, hode 46 og 69cm lang forrige fredag ;)
Hun legger på seg ca 2-300gr i måneden nå!

Jentene våre er veldig like! Både i str og vekstkurve! Hermine var 7990gr, hode 46 og 69cm lang forrige fredag ;)
Hun legger på seg ca 2-300gr i måneden nå!

Det var ganske likt ja:-)

Hermine spiste veldig godt til middag da :D Et helt glass hjemmekokt kylling og ris m/hvitløk og grønnsaker OG 1/2 glass hjemmekokt sviskemos :)

Det var ganske bra ja, spent på grøtmåltidet til kvelds jeg nå:-)

ja, på jobb i bhg trenger jeg ikke å tenke så mye :p Men når jeg studerer må jeg nesten ha en god dose konsentrasjon og forståelse...DET kjenner jeg at er helt borte :p ;)

Man kommer nok fort inn i det igjen:-)

jeg får så vondt i skuldre og nakke av store vesker, så må bruke så små som mulige ;) Bruker sekk til og fra jobb :p

Ja, enig der, men blir så jeg bruker det lell hehe..:-) Men mens jeg var gravid brukte jeg kun sekk, det var jo grunn ganske praktisk.

Kjente nå at tann nr 2 har kommet gjennom :D ...litt synd, for hun var utrolig skjønn med den ene tanna si :rolleyes: :P

Ja, enig der, men blir så jeg bruker det lell hehe..:) Men mens jeg var gravid brukte jeg kun sekk, det var jo grunn ganske praktisk.
var ikke så flink til sekk da jeg gikk gravid, men ei lita veske som jeg kun fikk pengebok og mobil i ;)

Takk, fikk i henne litt grøt nå:) Hvordan går det med veslegutten din?

Så bra du fikk i henne grøt:D Greit de har litt i magen:) Fikk i Emmeth noe hjemmelaget frunktpurè i ettermiddag jeg også, matlysten ekke på topp ennå og han har diarè med spylukt :oops: :eek: Men det er pga jeg var så dum og gi han noen skjeer med lasagne igår, for tenkte at tenk hvis det går bra, det gjorde det not.. Da venter vi ei god stund til neste gang:)

Back
Topp