Torsdagsmorgen

Nå sitter jeg å slapper litt av etter en fin og VARM dag hos mamma og gjengen :P:D Kosa oss med mat, is og snakk, og Emira, mine søstre og min bror lekte sammen i vannspreder etter middagen :)
Når vi kom hjem så var det å gi jentene kveldsmat, stell og legge dem......etterhvert...... :P Har akkurat ryddet her og brettet masse klær ;) så nå er det godt å slappe av i sofan med pc og tv :D

Noen bilder som er tatt idag :)

Liana har kosa seg på verandaen til bestemor :)
1371755024964.jpg1371755050869.jpg

Og Emira har hatt det gøy med tanter og onkel :)
1371755069361.jpg

*sender fra pipe-gjøken*

hehe så flink han er til å stå oppreist :) ser ut som drømmehagen er noe han liker :P:)
Han elsker å stå! Men er litt for røff synes jeg, slipper seg og veiver rundt! Blir litt knall og fall!!

Kult, det skal jeg sjekke ut:)

det burde du ;) jeg har tidligere også bestilt julekort og fotobøker, og er kjempe fornøyd med det jeg har fått tilbake :)
Men er frista til å kjøpe mye rart der :P

Han elsker å stå! Men er litt for røff synes jeg, slipper seg og veiver rundt! Blir litt knall og fall!!

ja det er ikke alltid like gøy når de blir for tøffe! men de tåler vel disse fallene, og blir jo bare flinkere og flinkere da :)

Nå svarer jeg på dennefør jeg har lest resten, men: rør ut litt potetmel i vann/saft og la henne drikke det. Virker stoppende og er helt ufarlig :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

OH! TAKK :D Drev nemlig å lurte på hva i alle dager man skulle finne på for å stoppe det hele! MÅ prøves i morra :D

vi pakker ennå :eek: o_O
Det vil ingen ende ta :P ...hjelper ikke på med en 8-timers pakkepause heller da :oops: :P ;)

Her er det lallings nå, satser på ei god natt:)
Sov godt alle sammen:p

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Straks natta på meg og!
Synd det er så innmari varmt på rommet :o
God natt!

Tipper dere koste dere mens dere hadde pakkepause da :D :p

hehe, joda, shoppingrunde, bursdagsbesøk og sushi med søs :D
Mannen står ute i plaskregnet og pakker i bilen nå! o_O ;) :P

Sov godt du også! :):)

*sender fra pipe-gjøken*

hehe, joda, shoppingrunde, bursdagsbesøk og sushi med søs :D
Mannen står ute i plaskregnet og pakker i bilen nå! o_O ;) :P

Hehe da var vel den lille pausen verdt det :P godt det ikke er deg som står der ute da! :D :P

*sender fra pipe-gjøken*

Back
Topp