Torsdagsmorgen

så fin morgen dere har hatt :D Deilig å være tidlig ute enkelte dager, man får gjort så mye! ;)
Hermine krabber rundt og roper "mamma-mamma" så tror hun vil meg noe :p Huset er kaos og kjøkkenet rotete, alt som det skal dagen før ferieavreise altså :p ;)

Ja det er godt å gå gjort ting på morgen, har nesten mer energi på morgen enn eller :P
Haha så søt da, ikke lett å vite hva de mener :P Uff, rot og kaos tror jeg kommer av seg selv av og til :P hahaha

huff, ja, hun tok mye mindre plass da hun var nyfødt, for da lå hun jo stille på den flekken hun ble lagt ned på :rolleyes: ;) :p
Nå må jeg bare komme meg av pc'n og hjelpe mannen å pakke, så kanskje vi blir ferdige idag :p

haha ja merker de bruker mye mer plass nå ja :P greit når de er nyfødt, så vet man hvor man har dem HELETIDEN :P:D lykke til meg pakking :P:D

God Morgen :)

Vi sto opp halv 8 :D da var Fie klar for frokost :) Ble en porsjon grøt, og litt sviskemos. og medesin (som ikke er noe særlig, syns hun) :p

Jeg har da vasket flasker, spist og nå slapper jeg av framfor tv´n litt, før snuppsi våkner igjen ;)
Her er det også grått i dag :/ regner av og til.....jeg vill ha sooool og sommer nåååå :p

Skal snart rusle ned i kjelleren å henge opp noe klær :)

Høres jo ut som en fin morgen da :):) Henge opp klær tror jeg er noe av det kjedeligste jeg vet om :P hehe så det gjør mannen jeg :D så setter jeg på maskin og bretter klær ;):P

Har postet bilde på Facebook, men må nesten poste det her å :P fikk min nye mobil idag + at dekselet lå i postkassa :D

1371730001710.jpg

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

De er så fine altså =)

:D må vel si jeg er enig :P:) men satte sammen bildene selv da, for det er to forskjellige bilder og jeg ville ha begge to på deksel :P funka ikke å knipse bildet av begge snuppene samtidig :P hahah..

:D må vel si jeg er enig :p:) men satte sammen bildene selv da, for det er to forskjellige bilder og jeg ville ha begge to på deksel :p funka ikke å knipse bildet av begge snuppene samtidig :p hahah..
Det så veldig fint ut da :D

Vel hjemme fra jobb, nasse har fått laks og søtpotet av meg, ble en sen lunsj:-)

Vel hjemme fra jobb, nasse har fått laks og søtpotet av meg, ble en sen lunsj:)
OH, nam! :D
Vet ikke helt hva Lillebror skal bli tilbudt til middag i dag jeg. Han er som regel mest glad i kveldsmat. Men han sover nå, så er nok våken når vi spiser middag. Vi skal grille sommerkoteletter og nuggets :p
Han får smake det han vil tenker jeg!

OH, nam! :D
Vet ikke helt hva Lillebror skal bli tilbudt til middag i dag jeg. Han er som regel mest glad i kveldsmat. Men han sover nå, så er nok våken når vi spiser middag. Vi skal grille sommerkoteletter og nuggets :p
Han får smake det han vil tenker jeg!

Mmm det høres også veldig godt ut:-)

ÆSJ! Hermine er ennå løs i magen, tredje dagen på rad :eek:
Hun MÅ jo ha spist noe ute tenker jeg, for hun anfektes ikke av det på noe vis :confused:
Kjører på med blåbær og banan, uten at det har hjulpet ennå...er det noe annet som virker stoppende?
Har måttet bytte fra Up&Go til bleier med tape på pga lekasjer o_O Har jo ikke hatt bleielekasjer siden hun begynte med fast føde! :P
Nå svarer jeg på dennefør jeg har lest resten, men: rør ut litt potetmel i vann/saft og la henne drikke det. Virker stoppende og er helt ufarlig :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Har postet bilde på Facebook, men må nesten poste det her å :p fikk min nye mobil idag + at dekselet lå i postkassa :D

Vis vedlegget 19290

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jøss det var jo kjempelekkert, hvor har du kjøpt det?:-)

Back
Topp