Torsdagsmorgen

ÆSJ! Hermine er ennå løs i magen, tredje dagen på rad :eek:
Hun MÅ jo ha spist noe ute tenker jeg, for hun anfektes ikke av det på noe vis :confused:
Kjører på med blåbær og banan, uten at det har hjulpet ennå...er det noe annet som virker stoppende?
Har måttet bytte fra Up&Go til bleier med tape på pga lekasjer o_O Har jo ikke hatt bleielekasjer siden hun begynte med fast føde! :P

God morgen!
Har hatt ei lita sengelus sammen med meg hele natta jeg :p Hun kava og sutra så innmari i det vi skulle legge oss, så jeg tok henne i mi seng og da sovna hun og sov til 04.30, fikk flaske og sov til 07.15 :D HERLICHT!!! Selv om man ikke sover like godt med en liten turner i senga, så sov vi bedre enn om hun skulle våknet hele tiden! :) Til slutt lå hun på tvers og brukte sikkert 90 cm, mens jeg og mannen lå trykt sammen på de resterende 90cm :p

Idag skal vi pakke til ferie, levere en bursdagsgave til kompisen til Hermine som ble ett år i går, handle inn solkrem og solskjermer til ferie og ha søs og guttene på sushi i kveld...tror jeg har planlagt litt vel mye idag o_O :p

Deilig å kunne sove litt bedre :D hehe ja de små tar seg til rette om plassen! :P
Masse planer betyr en dag som kommer til å gå fort :P heheh..

Go mor'n!
Vi våknet kl 7 idag, da var snuppene klare for dagen :D <3 Her er det kjempe fin vær idag, og er meldt VARMT! :p meldt rundt 23 i skyggen, men her klarer de ikke å måle temperatur på "vanlig" måte, så blir nok et sted mellom 25-28 i skyggen :) sååå da er det bare å dra til mamma da, siden dem har hage og vi bare sånn slitt fellesområde :p hehe..

Ellers var jeg litt effektiv på morgen idag :p Fikk stelt Liana og gitt hun flaske kl 7:30, stelte meg selv og sminket meg etter det, så var det Emira sin tur ;) Fikk til og med satt på vaskemaskin før jeg leverte Emira i bhg 8:30 :eek::D
Så nå har samboer vasket skikkelig på kjøkkenet mens jeg slapper av :p Skal få gjort litt mer husarbeid å sånt etterpå :)

Ønsker dere alle en superduper dag! :):):)

så fin morgen dere har hatt :D Deilig å være tidlig ute enkelte dager, man får gjort så mye! ;)
Hermine krabber rundt og roper "mamma-mamma" så tror hun vil meg noe :P Huset er kaos og kjøkkenet rotete, alt som det skal dagen før ferieavreise altså :P ;)

Deilig å kunne sove litt bedre :D hehe ja de små tar seg til rette om plassen! :p
Masse planer betyr en dag som kommer til å gå fort :p heheh..

huff, ja, hun tok mye mindre plass da hun var nyfødt, for da lå hun jo stille på den flekken hun ble lagt ned på :rolleyes: ;) :P
Nå må jeg bare komme meg av pc'n og hjelpe mannen å pakke, så kanskje vi blir ferdige idag :P

Jo takk,og i like måte. :)
Ja,har skikkelige riersmerter jeg.......Gråter til og med noen ganger..........Søren altså!
Men,skal gi det noen måneder til,kobberspiral ga mye smerter,mer enn jeg trodde. SÅ,det blir vel å bytte til hormon etter hvert... Synd det skal være så dyrt.
Har du ingen bivirkninger på hormon?
Men,syntes det er greit å ha mensen,vil liksom ikke miste den helt heller...
Men,denne måneden var det ikke likte vondt som de andre gangene,så kanskje det går seg til ;)

Ja disse smertene er ikke noe gode :( spiral er veldig dyrt ja! hadde bestemt meg for hormon, men skulle vente på at mesen kom og ble ferdig først.. meeeeen den kom jo aldri :P så da var det for seint da.. hehe :P
Nei selve mensen er ikke såå ille, jeg bruker da tampong når jeg har det, så merker jeg ikke noe til blødninga, men smertene kunne jeg fint holdt meg uten :P:)

God Morgen :)

Vi sto opp halv 8 :D da var Fie klar for frokost :) Ble en porsjon grøt, og litt sviskemos. og medesin (som ikke er noe særlig, syns hun) :P

Jeg har da vasket flasker, spist og nå slapper jeg av framfor tv´n litt, før snuppsi våkner igjen ;)
Her er det også grått i dag :/ regner av og til.....jeg vill ha sooool og sommer nåååå :P

Skal snart rusle ned i kjelleren å henge opp noe klær :)

God Morgen :)

Vi sto opp halv 8 :D da var Fie klar for frokost :) Ble en porsjon grøt, og litt sviskemos. og medesin (som ikke er noe særlig, syns hun) :p

Jeg har da vasket flasker, spist og nå slapper jeg av framfor tv´n litt, før snuppsi våkner igjen ;)
Her er det også grått i dag :/ regner av og til.....jeg vill ha sooool og sommer nåååå :p

Skal snart rusle ned i kjelleren å henge opp noe klær :)
Så effektiv du er på morgenen da :D
Hva slags medisin får hun?

Været kom seg veldig her også nå! :D Skulle gjerne gått til byen etterpå, men vi har en stor pakke vi må sende og skal handle mye, så vi må nok ta bilen...

Da er det nok greit med bil ja ;-) deilig når været er bra og man slipper så mye klær!

Så effektiv du er på morgenen da :D
Hva slags medisin får hun?
Ja, prøver å få gjort noe, så jeg kan slappe mer av sammen med snuppa når hun våkner ;)

Mycosin, eller noe sånt, mot sopp i munnen :( Hun plages ikke av det, men jeg ser at noe steder er det nestn blitt sår :/ og det tenker jeg kan bli vondt, viss det blir verre :/

Daniel var i storform da han våknet kl 05:50 - det er tydeligvis da det er morgen, for det er samme klokkeslett hver dag! Vi ammet og koste litt og så var det babling og koseprating fra han leenge! Deilig å høre på om morningen <3

Da er det nok greit med bil ja ;-) deilig når været er bra og man slipper så mye klær!
Ja, det var så herlig å bare sette Lillebror i vogna og ta på en solhatt, så var vi klare til å levere i bhg :D

Daniel var i storform da han våknet kl 05:50 - det er tydeligvis da det er morgen, for det er samme klokkeslett hver dag! Vi ammet og koste litt og så var det babling og koseprating fra han leenge! Deilig å høre på om morningen <3
Ååå, så herlig :D

Mamma si lille morgen fugl <3

Sent from my LT26w using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1371715511972.jpg
    1371715511972.jpg
    44,3 KB · Visninger: 10
Ja, prøver å få gjort noe, så jeg kan slappe mer av sammen med snuppa når hun våkner ;)

Mycosin, eller noe sånt, mot sopp i munnen :( Hun plages ikke av det, men jeg ser at noe steder er det nestn blitt sår :/ og det tenker jeg kan bli vondt, viss det blir verre :/
Får håpe det hjelper da! :D

Wæææ! Jeg må bare beklage at jeg ikke klarer å henge med her inne slik som før. Jeg leser mye og starter ofte på å svare dere, men så får jeg så mye å gjøre og rekker det ikke likevel. Det går seg nok til etter hvert som snuppa blir mer mobil, men akkurat nå er vi inne i en periode det hun helst vil ha oppmerksomhet hele tiden og hyler og roper visst hun ikke får det. Hun sover bare 30 min to ganger daglig også så da rekker jeg såvidt å rydde litt og ordne meg.
Hun er veldig sutrete om dagene og gnager på alt mulig så vi håper tennene er på vei, men det har vi trodd periodevis siden hun var fire måneder ;-p
Sambo er også inne i en periode med ms-attack, som gjør at han har lite energi, så da faller det litt mer enn normalt på meg visst ting skal bli gjort. Men det ordner seg om en stund :-) han er jo så sta at visst ikke jeg ordner ting så sliter han seg bare ut ;-p
Håper dere alle får en finfin dag med masse kos <3

Wæææ! Jeg må bare beklage at jeg ikke klarer å henge med her inne slik som før. Jeg leser mye og starter ofte på å svare dere, men så får jeg så mye å gjøre og rekker det ikke likevel. Det går seg nok til etter hvert som snuppa blir mer mobil, men akkurat nå er vi inne i en periode det hun helst vil ha oppmerksomhet hele tiden og hyler og roper visst hun ikke får det. Hun sover bare 30 min to ganger daglig også så da rekker jeg såvidt å rydde litt og ordne meg.
Hun er veldig sutrete om dagene og gnager på alt mulig så vi håper tennene er på vei, men det har vi trodd periodevis siden hun var fire måneder ;-p
Sambo er også inne i en periode med ms-attack, som gjør at han har lite energi, så da faller det litt mer enn normalt på meg visst ting skal bli gjort. Men det ordner seg om en stund :) han er jo så sta at visst ikke jeg ordner ting så sliter han seg bare ut ;-p
Håper dere alle får en finfin dag med masse kos <3
Skjønner godt at det ikke alltid er tid til å sitte så mye her inne!
Nå er vi hjemme begge to, og Lillebror sover som regel 1-2 lange dupper om dagen. Sikkert masse jeg burde gjort hjemme nå istedet, men jeg har orndet det vi måtte ordne før bytur, og sitter og taster litt mens jeg har spist lunch :D

Skjønner godt at det ikke alltid er tid til å sitte så mye her inne!
Nå er vi hjemme begge to, og Lillebror sover som regel 1-2 lange dupper om dagen. Sikkert masse jeg burde gjort hjemme nå istedet, men jeg har orndet det vi måtte ordne før bytur, og sitter og taster litt mens jeg har spist lunch :D

Deilig å være hjemme begge to ;-) det var vi i går :-) jeg burde nok lære meg å ikke styre så mye hjemme, men det ligger nok godt innplantet i hjerna mi dessverre ;-p men de gangene vi har sluppet alt og dratt av gårde så har jammen det huset stått når vi kom hjem også..hihi..snuppa sover nå så da skal jeg lage meg en latte og spise litt :-) dere må kose dere på bytur i dag! :-)

Deilig å være hjemme begge to ;-) det var vi i går :) jeg burde nok lære meg å ikke styre så mye hjemme, men det ligger nok godt innplantet i hjerna mi dessverre ;-p men de gangene vi har sluppet alt og dratt av gårde så har jammen det huset stått når vi kom hjem også..hihi..snuppa sover nå så da skal jeg lage meg en latte og spise litt :) dere må kose dere på bytur i dag! :)
Huset står her også, selvom det er mye vi burde gjort :p
Foreldrene mine skal være her lørdag ettermiddag og kveld, for å passe ungene, så vi skal rydde og ordne litt i morgen :p :D

Jeg har heller ikke i det siste hadd særlig tid til å være her inne, men nå som jeg er færdig flyttet, å kommet oss litt på plass, så har jeg litt tid når hun sover ;)

Nå har hun sin andre blund for dagen :)

Og jeg har vasket kjøkkenet til mamma ;) så nå er det kaffe å snus som gjeller <3

Back
Topp