Torsdagsminier!

hehe, nei, tror nok ikke det gjør det o_O MEN jeg kjøpte en mørkeblå capritights til Hermine på H&M, du kan jo slå til med en sånn til han :p
Den blir kanskje litt trang over rompa...
Men savner noen smale, tynne bukser altså!

Nydelige Liana!

Hermine satte seg plutselig en dag bare opp selv, fant henne sittende og hadde ikke satt henne der ;) :p
Det er vel ikke egentlig så bra å sette de opp før de klarer det selv..

Takk :D
Han lot seg friste av noen jordbær til dessert da, så ble han forhåpentligvis god og mett med enda en runde pupp før han tok kvelden!

Deilig med jordbær da:-) Får håpe han sover godt på kveldens måltid:-)

Så tøff ei pie:-) Ser ut som hun likte leken sin:-)

Takk :) hun er ganske så fornøyd så lenge hun får lov til å sitte å leke:p hun er veldig glad i å slå på den leken :) masse bråk :p

*sender fra mobil*

Nydelige Liana!

Hermine satte seg plutselig en dag bare opp selv, fant henne sittende og hadde ikke satt henne der ;) :P

Hehe takk :) så morsomt når de plutselig finner ut av ting :) Hermine har jo virkelig lært seg en god del da :eek::D

*sender fra mobil*

Det er vel ikke egentlig så bra å sette de opp før de klarer det selv..

Nei man skal helst vente til de klarer det selv, hvertfall hvis dem skal sitte lenge av gangen.. så legger stort sett Liana på magen ;) men dette visste jeg ikke om på Emira, Så hun satt mye :P tok ikke lange tida før hun styrte alt dette med sitting og ligging selv da :)

*sender fra mobil*

Hehe takk :) så morsomt når de plutselig finner ut av ting :) Hermine har jo virkelig lært seg en god del da :eek::D

*sender fra mobil*
hehe, ja, plutselig løsna alt på en gang da hun ble 7-8 måneder! Før det tok hun det veeeldig rolig ;)

hehe, ja, plutselig løsna alt på en gang da hun ble 7-8 måneder! Før det tok hun det veeeldig rolig ;)

Flink jente da :) her går bare helt etter boken virker det som :P hahah..

hehe sant det.. men mor er lissom litt utolmodig :p haha :D
hehe, da Hermine var 4 måneder mente jeg at NÅ var det på tide hun lærte å snu seg fra rygg til mage, så da øvde jeg med henne i to uker og så lærte hun det :P Men nå orker jeg ikke øve lengre, hun finner jo ut av det meste helt selv! ;) Veldig fasinerende i grunn! :)

Back
Topp