Den blir kanskje litt trang over rompa...hehe, nei, tror nok ikke det gjør detMEN jeg kjøpte en mørkeblå capritights til Hermine på H&M, du kan jo slå til med en sånn til han
![]()
Men savner noen smale, tynne bukser altså!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den blir kanskje litt trang over rompa...hehe, nei, tror nok ikke det gjør detMEN jeg kjøpte en mørkeblå capritights til Hermine på H&M, du kan jo slå til med en sånn til han
![]()
Det er vel ikke egentlig så bra å sette de opp før de klarer det selv..Nydelige Liana!
Hermine satte seg plutselig en dag bare opp selv, fant henne sittende og hadde ikke satt henne der![]()
![]()
TakkSkikkelig god snusk![]()
hehe, ja, hvis han har tøybleie inni så blir det nok for trangtDen blir kanskje litt trang over rompa...
Men savner noen smale, tynne bukser altså!
mye som ikke er bra, men hun har jammen meg klart seg fint likevel!Det er vel ikke egentlig så bra å sette de opp før de klarer det selv..
Takk
Han lot seg friste av noen jordbær til dessert da, så ble han forhåpentligvis god og mett med enda en runde pupp før han tok kvelden!
Den var veldig kul!hehe, ja, hvis han har tøybleie inni så blir det nok for trangt
Men, jeg kjøpte akkurat denne fra Ellos:
http://www.ellos.no/ellos-kids/swea...1z141prZ1z141s4Z1z141od&Ns=RankValue5|1&Nao=3
det er jo ikke en shorts, men var tynn og deilig likevel![]()
Håper jeg og!Deilig med jordbær daFår håpe han sover godt på kveldens måltid
![]()
jepp! Vi har den i rød, med stripete body tilDen var veldig kul!
Og baggy over stumpen![]()
Cool!jepp! Vi har den i rød, med stripete body til![]()
80 i begge! Buksa ser helt ordinær ut på str, men tror jeg ville valgt 86 på boyen til Eskil, for den sitter akkurat på HermineCool!
Hvilken størrelse?
Den er god80 i begge! Buksa ser helt ordinær ut på str, men tror jeg ville valgt 86 på boyen til Eskil, for den sitter akkurat på Hermine![]()
Så tøff ei pieSer ut som hun likte leken sin
![]()
Nydelige Liana!
Hermine satte seg plutselig en dag bare opp selv, fant henne sittende og hadde ikke satt henne der![]()
![]()
Det er vel ikke egentlig så bra å sette de opp før de klarer det selv..
hehe, ja, plutselig løsna alt på en gang da hun ble 7-8 måneder! Før det tok hun det veeeldig roligHehe takkså morsomt når de plutselig finner ut av ting
Hermine har jo virkelig lært seg en god del da
*sender fra mobil*
hehe, ja, plutselig løsna alt på en gang da hun ble 7-8 måneder! Før det tok hun det veeeldig rolig![]()
men det er jo VELDIG bra! Da utvikler hun seg akkurat som hun skalFlink jente daher går bare helt etter boken virker det som
hahah..
men det er jo VELDIG bra! Da utvikler hun seg akkurat som hun skal![]()
![]()
hehe, da Hermine var 4 måneder mente jeg at NÅ var det på tide hun lærte å snu seg fra rygg til mage, så da øvde jeg med henne i to uker og så lærte hun dethehe sant det.. men mor er lissom litt utolmodighaha
![]()