Torsdagsminier!

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Hermine i de nye sommerklærne sine:rolleyes: klar for stranda!
1369295970125.jpg1369295978618.jpg

*Surfer mobilt*

Liana er litt forkjøla..men ikke noe spesielt med feber idag :) og er i utforsknings-humør uansett :P

20130523_095456.jpg 20130523_095458.jpg PicsArt_1369295954488.jpg

Så flotte jenter! =)
Jeg kunne ønske det fantes tights til gutter jeg, gjør det det?

Setter hun seg opp selv eller? :)

♥ appen ♥

nei ikke enda.. men ser hun prøver ved å ta tak i ting for å se om det går å sette seg opp :P så er nok ikke såå lenge til :)

Så flotte jenter! =)

jeg kan ikke huske å ha sett det.. men så har jeg ikke sett så mye på klær til gutter heller da :P

ImageUploadedByBV Forum1369329025.992350.jpg
Mett av kveldsmaten, kun fingre til kveldsmat!

Liten hilsen fra oss;) Her går dagene unna! Martin er straks 8 mnd. Kryper rundt i full fart, og så vidt begynt å reise seg opp i krabbestilling. Reiser seg også litt opp etter alt han kan klamre seg fast i;) Elsker å ta leker fra storesøster;)
Tittet innom innimellom og ser alle de fine trolla deres! Tenk så store de har blitt!
!ImageUploadedByBV Forum1369331330.338284.jpg

Så flotte jenter! =)
hehe, nei, tror nok ikke det gjør det o_O MEN jeg kjøpte en mørkeblå capritights til Hermine på H&M, du kan jo slå til med en sånn til han :P

Liten hilsen fra oss;) Her går dagene unna! Martin er straks 8 mnd. Kryper rundt i full fart, og så vidt begynt å reise seg opp i krabbestilling. Reiser seg også litt opp etter alt han kan klamre seg fast i;) Elsker å ta leker fra storesøster;)
Tittet innom innimellom og ser alle de fine trolla deres! Tenk så store de har blitt!
!Vis vedlegget 16050
SÅ stor han ser ut! Sikkert fordi han har så mye hår ;) Flott gutt! :D

!Vis vedlegget 16050

Så herlig han er:-)

!Vis vedlegget 16050
For en kjekk kar :D :D

Back
Topp