Torsdagsblabla

Lilla-87

Forumet er livet
God morgen!
Vi stod opp kl.05.55 og Jenny har nettopp spist frokosten sin. Jeg har store planer om masse kaffe, for øyelokka henger tungt i dag.

Jeg skulle ha henta ei pakke på posten (ytterklær til vesla) og kjøpt gave til søstra mi i dag, så jeg skal foreslå familietur til mannen.
Hva skal dere i dag da?

God morgen!
Vi stod opp kl.05.55 og Jenny har nettopp spist frokosten sin. Jeg har store planer om masse kaffe, for øyelokka henger tungt i dag.

Jeg skulle ha henta ei pakke på posten (ytterklær til vesla) og kjøpt gave til søstra mi i dag, så jeg skal foreslå familietur til mannen.
Hva skal dere i dag da?
Jeg var også klar for kaffe, men Nespressomaskinen har klikket :o
De er supre på service da, men det hjelper jo ikke meg akkurat nå!!!!
Føler ikke for å lage en hel presskanne til meg selv, og espresso til espressokokeren har vi ikke :p
Så det ble te og en litt sur mamma :p
Vi skal begynne å gjøre oss klare til ferietur i morgen. Jeg skal på senvakt, så vi fikk det litt mer travelt enn antatt :p
Men vi får hvertfall se gjennom klær og vaske det som trengs!
Så drar vi bare etter pakking i morgen :D

Jeg var også klar for kaffe, men Nespressomaskinen har klikket :o
De er supre på service da, men det hjelper jo ikke meg akkurat nå!!!!
Føler ikke for å lage en hel presskanne til meg selv, og espresso til espressokokeren har vi ikke :p
Så det ble te og en litt sur mamma :p
Vi skal begynne å gjøre oss klare til ferietur i morgen. Jeg skal på senvakt, så vi fikk det litt mer travelt enn antatt :p
Men vi får hvertfall se gjennom klær og vaske det som trengs!
Så drar vi bare etter pakking i morgen :D
Hehe.. Te og sur mamma ja! Her trakta jeg likegodt ei kanne og smurte meg frokost i samme slengen. Jenny sovna nettopp ute i vogna si, så da er det slækking på sofaen.. ;)
Når begynner seinvakta di da? Rekker du å pakke? :) Koselig med ferie.. Godt å dra bort en liten tur, også er det godt å komme hjem igjen også.

Skal først på kurset en tur, for vi ar avslutning i dag :) i ettermiddag blir det vasking og litt pakking for lillegutt skal bort i helga og eldste skal til faren sin. Ellers blir det nok en rolig dag og kveld :) får kose dere på tur da Fru H :)

God morgen :-)
Vi vekte Simone kl halv sju. Vi har bestemt oss for å legge hun presis sju og vekke hun halv sju hver dag, i håp om å få til litt rutiner på dagsoving. I går sov hun kun 40 min fra 10-10.40 ca.

I dag skal vi til byn og treffe noen kjentfolk. Så må jeg vaske klær så snuppa blir klar til Moldetur i helga :-)

Nå skal jeg dusje og ordne meg mens snuppa mest sannsynlig endevender badet og lekene i gangen nede ;-)

Hehe.. Te og sur mamma ja! Her trakta jeg likegodt ei kanne og smurte meg frokost i samme slengen. Jenny sovna nettopp ute i vogna si, så da er det slækking på sofaen.. ;)
Når begynner seinvakta di da? Rekker du å pakke? :) Koselig med ferie.. Godt å dra bort en liten tur, også er det godt å komme hjem igjen også.
Jeg begynner kl 15! Vi skal nok få gjort litt før den tid, men det meste blir nok gjort i morgen :D

God morgen :)
Vi vekte Simone kl halv sju. Vi har bestemt oss for å legge hun presis sju og vekke hun halv sju hver dag, i håp om å få til litt rutiner på dagsoving. I går sov hun kun 40 min fra 10-10.40 ca.

I dag skal vi til byn og treffe noen kjentfolk. Så må jeg vaske klær så snuppa blir klar til Moldetur i helga :)

Nå skal jeg dusje og ordne meg mens snuppa mest sannsynlig endevender badet og lekene i gangen nede ;-)
Da storkoser hun seg nok :D
Lillebror rev ned en potteplante fra det lave stuevinduet vårt i morges :p
Må rydde unna litt nå ja!

God morgen, jenter! :)

Jeg har en fridag idag, og det er deilig :) tiden vare flyr avgårde når man jobber fullt altså! Sambo var oppe med Elise 05:15 idag, så de er oppe å tar seg en blund nå. Jeg og storebror slapper av med barnetv og frokost. Han har fri fra barnehagen Idag, for sambo har ordnet en playdate :D sambo koser seg virkelig med å være hjemmepappa :) lykke til på kveldsvakt, fru H! (Og jeg syns du burde lage deg en kanne med kaffe, te duger jo ikke :p) hvor skal dere på ferie?

Jeg må jobbe en uke til før det blir no ferie her.. Vi skal være mest hjemme da, så håper på strålende sol! :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

God morgen :-)

I dag skal vi til byn og treffe noen kjentfolk. Så må jeg vaske klær så snuppa blir klar til Moldetur i helga :-)

Mornmorn!!
Når kommer dere til storbyen? ;)
Bli kaillen med også ja?

God morgen, jenter! :)

Jeg har en fridag idag, og det er deilig :) tiden vare flyr avgårde når man jobber fullt altså! Sambo var oppe med Elise 05:15 idag, så de er oppe å tar seg en blund nå. Jeg og storebror slapper av med barnetv og frokost. Han har fri fra barnehagen Idag, for sambo har ordnet en playdate :D sambo koser seg virkelig med å være hjemmepappa :) lykke til på kveldsvakt, fru H! (Og jeg syns du burde lage deg en kanne med kaffe, te duger jo ikke :p) hvor skal dere på ferie?

Jeg må jobbe en uke til før det blir no ferie her.. Vi skal være mest hjemme da, så håper på strålende sol! :)

Så godt med en fridag, storebrorkos og playdate.:) Så kjekt at pappaen koser seg i pappaperm! Det liker vi..:)
Hvordan står det til med Elise etter operasjonen? Har jobba en del frem til nå selv, så jeg har mista oversikta. :)

Så godt med en fridag, storebrorkos og playdate.:) Så kjekt at pappaen koser seg i pappaperm! Det liker vi..:)
Hvordan står det til med Elise etter operasjonen? Har jobba en del frem til nå selv, så jeg har mista oversikta. :)
Ikke greit å følge med på alt! Hår Rødøy bra med Elise, hun drikker nå av vanlig tåteflaske!! :D men hun nekter å ta smokk da :/ og klarer ikke suge på sånn ella smothie enda, men det kommer seg nok..

Så godt å høre!!:)
Kjekt at det går rette veien. Og hun er blid og fornøyd? :)
Ellas' ene er veldig greie å ha om man skal gi noe lite mens de sitter i bilstolen eller lignende, men det kommer en del om gangen når man først får til et godt sug. Fant vi ut..:p

Trives du med å være tilbake i jobb da? :)
Spør og graver på morraskvisten jeg da.. Hehe.

Mornmorn!!
Når kommer dere til storbyen? ;)
Bli kaillen med også ja?

Vi tenkte å reise i ni-ti tida..skal forhøre meg i kveld om hva han tenker..vi bruker vanligvis å ha sånt planlagt lang tid i forveien, men er litt trege denne gangen ;-p har dere lyst å finne på noe? Eneste planen foreløpig er bading søndag.

Heisann
Lykke til på jobben i dag Fru H:)

Vi stod opp sju i dag, det var fryktelig slitsomt, siden jeg bare fikk fire timer på øyet i natt. Mannen ble dårlig, og lagde mye bråk rundt seg, nasse våknet ikke heldigvis.
Venter nå på ei venninne med barnet sitt, vi skal en tur til byen i godværer:p1372924127795.jpg
Sitter ute foran huset på platten og soler meg, siden det ikke er sol bak huset enda. Nyter syner av Hortensian min som skal få pynte opp tråden litt:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Vi tenkte å reise i ni-ti tida..skal forhøre meg i kveld om hva han tenker..vi bruker vanligvis å ha sånt planlagt lang tid i forveien, men er litt trege denne gangen ;-p har dere lyst å finne på noe? Eneste planen foreløpig er bading søndag.
Det er lørdag dere kommer ja?
Joda, vi kan ta oss en tur til byen og finne på noe vi.:) Og hvis det blir finvær så kan vi grille hos oss? HVIS det blir finvær. ;)

God morgen!

Hva skal dere i dag da?

Kjedelig å være så tidlig oppe! Men må man,så må man :(:p

Så gøy med pakke:D selvom man vet hva det er :D

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Heisann
Lykke til på jobben i dag Fru H:)

Vi stod opp sju i dag, det var fryktelig slitsomt, siden jeg bare fikk fire timer på øyet i natt. Mannen ble dårlig, og lagde mye bråk rundt seg, nasse våknet ikke heldigvis.
Venter nå på ei venninne med barnet sitt, vi skal en tur til byen i godværer:pVis vedlegget 21034
Sitter ute foran huset på platten og soler meg, siden det ikke er sol bak huset enda. Nyter syner av Hortensian min som skal få pynte opp tråden litt:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Nydelige hortensiaen!!:D
Så leit at mannen ble dårlig da.. Ekstra slitsomt med syke menn. Iallfall her i huset! :p

Heldiggris som har sola!! Her er det mest skyer foreløpig, men håper jo det skal klarne opp da.. Syns sommere kan komme!!

Back
Topp