Foreløpig går det i omsluttet kryss.Åh så herligHvilken knyting liker du best på magen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Foreløpig går det i omsluttet kryss.Åh så herligHvilken knyting liker du best på magen?
Takk for det!Så nydelig hun er, fine klær![]()
Takk for det!Hun er så vakker!
OG får noen morsomme klær =)
Hehe ja, klart det. Klær er moroTakk for det!
Ja, klærne var spreke, for å si det slik.Men så tøyelige og behagelige!! Tror nok de blir brukt selv om det ikke er noe jeg hadde plukka ut selv..
![]()
Ja, det er det!Hehe ja, klart det. Klær er moro![]()
Ja hun liker den, så da var et godt kjøp, pappan har kjøpt en larve også men den har ikke kommet enda
Håper det gikk bra med bæringa![]()
Tusen takk!!For noen skjønne jenter dere har, Rustad90 og Lilla-87![]()
Bæringen gikk helt strålendeHan satt som et tent lite lys med kulerunde øyne
Hadde ikke vett til å snu seg bort fra solen engang
Så får ha på solbrillene neste gang, for han ble sinna da jeg skygget for solen og sikten
hehe
Takk for det!Syns tunikaen var litt "uææh" jeg da. Blir litt mye på en måte. Men bukse i et slikt stoff hadde vært tøft.
![]()
Takktakk..Veldig enkelt å matche den iallfall. Den går til hva som helst siden det er så mange farger i den.Synes den var tøff jeg![]()
Så tøff han er
FOr en tøffing!
Jeg kjøpte Baby Banz til Lille på eBay
Men han er ikke så glad i dem...
Så tøff han er
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Hehe hun er allerede godt integrert i sjangeren, blitt en del Haloween på dagtid til husvasken denne ukaSyns han var litt kul der han satt, så måtte ha et bilde av ham
Det som forundret meg var at han ikke protesterte i det hele tatt da jeg tok dem på ham
Har ingen aning hva Baby Banz erSÅ må sjekke opp i det.. Er ikke så dreven i hverken eBay eller babystæsj
Så kul Anette var i brillene sineOh yeah!
Ser for meg at hu kan rocke ganske heftig til no rock'n roll i baksetet
![]()
Hehe hun er allerede godt integrert i sjangeren, blitt en del Haloween på dagtid til husvasken denne uka
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Ikke santGodt å høre!!Man skal tidlig krenkes som god rocker skal bli
![]()
Kul jente =)