Torsdagsbebis

Takk for det!:rolleyes:
Ja, klærne var spreke, for å si det slik.:p Men så tøyelige og behagelige!! Tror nok de blir brukt selv om det ikke er noe jeg hadde plukka ut selv..;)
Hehe ja, klart det. Klær er moro :D

Hehe ja, klart det. Klær er moro :D
Ja, det er det!:) Har en "motekonsulenttittel" fra NKI, og DET var et gøy kortstudie syns jeg. Utrolig hva forskjellige snitt og farger gjør med en. Tenker ikke sånn ifht jenta mi da så klart.. Der er det comfort som teller!;)

Ja hun liker den, så da var et godt kjøp, pappan har kjøpt en larve også men den har ikke kommet enda:)
Håper det gikk bra med bæringa:)

Bæringen gikk helt strålende :D Han satt som et tent lite lys med kulerunde øyne :p Hadde ikke vett til å snu seg bort fra solen engang o_O:eek: Så får ha på solbrillene neste gang, for han ble sinna da jeg skygget for solen og sikten :p hehe

For noen skjønne jenter dere har, Rustad90 og Lilla-87 :D:D

Bæringen gikk helt strålende :D Han satt som et tent lite lys med kulerunde øyne :p Hadde ikke vett til å snu seg bort fra solen engang o_O:eek: Så får ha på solbrillene neste gang, for han ble sinna da jeg skygget for solen og sikten :p hehe

Hehe så moro:-) Jeg har kjøpt solbriller til Anette, men litt usikker på om de har skikkelig beskyttelse.

Takk for det!:) Syns tunikaen var litt "uææh" jeg da. Blir litt mye på en måte. Men bukse i et slikt stoff hadde vært tøft. ;)

Synes den var tøff jeg :cool:

Hehe så moro:) Jeg har kjøpt solbriller til Anette, men litt usikker på om de har skikkelig beskyttelse.

Jeg kjøpte Asle sine briller på apoteket, så jeg satser på at de er bra.

2013-02-26 12.48.51.jpg

FOr en tøffing!
Jeg kjøpte Baby Banz til Lille på eBay :D
Men han er ikke så glad i dem...

Anette i sine:p:cool: solbriller

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

FOr en tøffing!
Jeg kjøpte Baby Banz til Lille på eBay :D
Men han er ikke så glad i dem...
Så tøff han er:cool:

Syns han var litt kul der han satt, så måtte ha et bilde av ham :D:cool:
Det som forundret meg var at han ikke protesterte i det hele tatt da jeg tok dem på ham :)

Har ingen aning hva Baby Banz er :p SÅ må sjekke opp i det.. Er ikke så dreven i hverken eBay eller babystæsj ;):p

Så kul Anette var i brillene sine :D Oh yeah! :cool: Ser for meg at hu kan rocke ganske heftig til no rock'n roll i baksetet :D:P

Syns han var litt kul der han satt, så måtte ha et bilde av ham :D:cool:
Det som forundret meg var at han ikke protesterte i det hele tatt da jeg tok dem på ham :)

Har ingen aning hva Baby Banz er :p SÅ må sjekke opp i det.. Er ikke så dreven i hverken eBay eller babystæsj ;):p

Så kul Anette var i brillene sine :D Oh yeah! :cool: Ser for meg at hu kan rocke ganske heftig til no rock'n roll i baksetet :D:P
Hehe hun er allerede godt integrert i sjangeren, blitt en del Haloween på dagtid til husvasken denne uka:cool::p

Hehe hun er allerede godt integrert i sjangeren, blitt en del Haloween på dagtid til husvasken denne uka:cool::p

Godt å høre!! :D Man skal tidlig krenkes som god rocker skal bli ;):p:cool:

Back
Topp