Torsdagsbarna

Hermine blir fort lei av å sitte i vogna, og hun ELSKER å være ute så derfor er vi begynt å være endel på lekeplass, drar på turer o.l. :) OG i nordnorge er sommeren veldig varierende og uforutsigbar, så på samme dag kan man ha brukt shorts, parkdress og regntøy så er like greit å ha alt klart :P Men har kjøpt alt med rom for å vokse, så det kan brukes ut barnehagehøsten :) (håper jeg ;) )
Har kikket på litt dresser i str 80, men synes det virker altfor stort enda. Er ikke sikkert det hadde vært det om han hadde fått det på.

Har kikket på litt dresser i str 80, men synes det virker altfor stort enda. Er ikke sikkert det hadde vært det om han hadde fått det på.

hehe, mest sannsynlig ikke! :p
Vi kjøpte Reima parkdress i 80 da hun vokste ut av Reflex vinterdressen sin i 74 da hun var 7,5 måneder! ;) Reflex er så kort mellom hals og skritt altså o_O Hermine er for øvrig en nett baby, men har brukt dressen i 80 siden hun var 8 måneder, den er fortsatt bretta opp i armer og bein da men hun krabber fint i den likevel :)

ja, er greit siden jeg kjenner personalet og er trygg på at hun vil få det bra! Meeeen så kan det jo bli problematisk også o_O ;)

Hehe, ja, hun ble plutselig så stor når hun fikk regnbukse og jakke på, som en barnehageunge :P
Kan tenke meg at det føltes litt rart ja:)
Det blir nok litt tøft til tider ja, vanskelig å ikke være mor på jobb.
Jeg innså at jeg mest sannsynlig ikke klarer å blande meg, så nasse begynner i en annen barnehage;)
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Her har hun brukt enkelte plagg i 68 og 74 i snart 5 måneder ;) Vokser ikke så fort lengre!
Nei det skal være sikkert, nesten ingen endring siden 5 mnd

Kan tenke meg at det føltes litt rart ja:)
Det blir nok litt tøft til tider ja, vanskelig å ikke være mor på jobb.
Jeg innså at jeg mest sannsynlig ikke klarer å blande meg, så nasse begynner i en annen barnehage;)

Tror det er verre å skulle ignorere babyen sin som gråter og vil opp til mamma, når man må passe andre barn ;) Vil nok klare å ikke blande meg :P

Har forresten oppdatert oppskriftstråden med morgonmumsene jeg lagde i går! ;)

Nusslige små-store barn! :rolleyes::):p
Liana har styra veldig på idag, og det har vært så godt at hun har vært så fornøyd med å være myyyye på gulvet :)

Her har hun fått låne frukt kurven til storesøster :P noe som var kjempe gøy å bråke med :P
1371152839124.jpg1371152848024.jpg

*sender fra pipe-gjøken*

Tror det er verre å skulle ignorere babyen sin som gråter og vil opp til mamma, når man må passe andre barn ;) Vil nok klare å ikke blande meg :p

Har forresten oppdatert oppskriftstråden med morgonmumsene jeg lagde i går! ;)

Så flott, det får bli prosjektet i helgen:-)
Har du ubundentid?

Back
Topp