Torsdagsbarna

ja da går det jo an å pynte de litt med sko! man bruker liksom ikke 500kr på sko før de kan gå med de :P
Nei, hadde ikke gitt mye for sko nå, men han har blitt veldig interessert i å gå når vi holder ham i hendene, og syntes det var moro å trampe avgårde med sko på beina ;)

så søt! :) Kjempefin body!

Takk, synes det er helt utrolig at den passer enda, strl 70, men nå har hun riktig nok ikke vokst noe særlig siden den gang jeg kjøpte den.

det er vel en sparkebukse er det ikke?
Vi hadde slike fra Cubus da hun var nyfødt, men da sparket hun bare føttene inn i den o_O :p

Trodde det var tights eller noe jeg hehe:-)

Så gøy at hun skal begynne i barnehagen som du jobber i da:)
Så søt hun er i dag :love2

ja, er greit siden jeg kjenner personalet og er trygg på at hun vil få det bra! Meeeen så kan det jo bli problematisk også o_O ;)

Hehe, ja, hun ble plutselig så stor når hun fikk regnbukse og jakke på, som en barnehageunge :P

Takk, synes det er helt utrolig at den passer enda, strl 70, men nå har hun riktig nok ikke vokst noe særlig siden den gang jeg kjøpte den.

Her har hun brukt enkelte plagg i 68 og 74 i snart 5 måneder ;) Vokser ikke så fort lengre!

Nei, hadde ikke gitt mye for sko nå, men han har blitt veldig interessert i å gå når vi holder ham i hendene, og syntes det var moro å trampe avgårde med sko på beina ;)

hehe, ja det er morro her også!
Men bruker bare myke tøfler på henne ute når fotposene er for varme ;) :P ...fotposene kryper hun forresten bare av seg o_O

Men bruker bare myke tøfler på henne ute når fotposene er for varme ;) :p ...fotposene kryper hun forresten bare av seg o_O
Har du prøvd Stonz? De sitter veldig godt her! Spesielt om jeg tar dress/ bukse utenpå!

Har du prøvd Stonz? De sitter veldig godt her! Spesielt om jeg tar dress/ bukse utenpå!

ja...men stonzene vi har er i L, og de er aaaltfor store :P o_O OG vi har Reima fotposer i str M, så er liksom ikke aktuelt å kjøpe nye stonz nå :P Får bare finne på noe lurt inntil hun vokser inn i stonzene! ;)

Men bruker bare myke tøfler på henne ute når fotposene er for varme ;) :P ...fotposene kryper hun forresten bare av seg o_O
Dere har masse flott utetøy! :) Arian har ikke stort enda. Han sitter som regel i vognen når vi er ute, og han er så varm av seg at vi ikke bruker å kle på han stort da. Når han begynner i barnehage må han jo imidlertid ha dress/regntøy med mer...

ja...men stonzene vi har er i L, og de er aaaltfor store :p o_O OG vi har Reima fotposer i str M, så er liksom ikke aktuelt å kjøpe nye stonz nå :p Får bare finne på noe lurt inntil hun vokser inn i stonzene! ;)
L er jo gedigent :p . Brukte M i påsken da han hadde masse tykke sokker ned i, men nå har han bare tynne sokker og da holder S enda, og han har ganske store føtter!

Dere har masse flott utetøy! :) Arian har ikke stort enda. Han sitter som regel i vognen når vi er ute, og han er så varm av seg at vi ikke bruker å kle på han stort da. Når han begynner i barnehage må han jo imidlertid ha dress/regntøy med mer...

Hermine blir fort lei av å sitte i vogna, og hun ELSKER å være ute så derfor er vi begynt å være endel på lekeplass, drar på turer o.l. :) OG i nordnorge er sommeren veldig varierende og uforutsigbar, så på samme dag kan man ha brukt shorts, parkdress og regntøy så er like greit å ha alt klart :P Men har kjøpt alt med rom for å vokse, så det kan brukes ut barnehagehøsten :) (håper jeg ;) )

L er jo gedigent :p . Brukte M i påsken da han hadde masse tykke sokker ned i, men nå har han bare tynne sokker og da holder S enda, og han har ganske store føtter!

ja, oppdaga jo det nå o_O Kjøpte de på salg da snuppa var 2 måneder, og tenkte at de ble jo PERFEKTE til sommeren og når hun skulle begynne i bhg...lite ante jeg da om at hun kom til å bruke str 18 i sko som 10 måndling, ikke 22 :P ;) ...synd jeg tok av merkelappen, eller så ville jeg sikkert fått bytta de o_O

Back
Topp