Lilla-87
Forumet er livet
Jau.. Hadde det bare vært så vel!hahaha, så flink hun er å rydde opp etter seg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jau.. Hadde det bare vært så vel!hahaha, så flink hun er å rydde opp etter seg![]()
Ja, jeg synes han er så nydelig når han ligger slik salig ved brystetÅh <3
Sjekk det sløve puppeblikket da![]()
Nei, hadde ikke gitt mye for sko nå, men han har blitt veldig interessert i å gå når vi holder ham i hendene, og syntes det var moro å trampe avgårde med sko på beinaja da går det jo an å pynte de litt med sko! man bruker liksom ikke 500kr på sko før de kan gå med de![]()
så søt!Kjempefin body!
det er vel en sparkebukse er det ikke?
Vi hadde slike fra Cubus da hun var nyfødt, men da sparket hun bare føttene inn i den![]()
![]()
Nydelige barn - som alltid.
Fikk tatt noen bilder av JenJen nå.
Vis vedlegget 18450
Blid og fornøyd med vannflaska for hånd.
Vis vedlegget 18451
Prøver å slurpe opp det hun har rota.![]()
Det var åpen dag i barnehagen der jeg jobber og Hermine skal begynne idag! Så da fikk Hermine og pappan komme å se hvor hun skal begynne, hilse på de voksne og leke litt utehun STORKOSA seg
Vis vedlegget 18455Vis vedlegget 18456Vis vedlegget 18457
*Surfer mobilt*

Hehe.. Ufrivillig linselus ja! Kan ikke akkurat si at Jonathan alltid prøver å snike seg med.Kjempesøt
Så ser jeg ei linselus også hehe![]()
Hehe.. Ufrivillig linselus ja! Kan ikke akkurat si at Jonathan alltid prøver å snike seg med.![]()
Så gøy at hun skal begynne i barnehagen som du jobber i da
Så søt hun er i dag![]()
Det er str 20Så utrolig søte og små!
Takk, synes det er helt utrolig at den passer enda, strl 70, men nå har hun riktig nok ikke vokst noe særlig siden den gang jeg kjøpte den.
Nei, hadde ikke gitt mye for sko nå, men han har blitt veldig interessert i å gå når vi holder ham i hendene, og syntes det var moro å trampe avgårde med sko på beina![]()
Har du prøvd Stonz? De sitter veldig godt her! Spesielt om jeg tar dress/ bukse utenpå!hehe, ja det er morro her også!
Men bruker bare myke tøfler på henne ute når fotposene er for varme![]()
...fotposene kryper hun forresten bare av seg
![]()
Har du prøvd Stonz? De sitter veldig godt her! Spesielt om jeg tar dress/ bukse utenpå!
Dere har masse flott utetøy!hehe, ja det er morro her også!
Men bruker bare myke tøfler på henne ute når fotposene er for varme![]()
...fotposene kryper hun forresten bare av seg
![]()
L er jo gedigentja...men stonzene vi har er i L, og de er aaaltfor store![]()
OG vi har Reima fotposer i str M, så er liksom ikke aktuelt å kjøpe nye stonz nå
Får bare finne på noe lurt inntil hun vokser inn i stonzene!
![]()
Dere har masse flott utetøy!Arian har ikke stort enda. Han sitter som regel i vognen når vi er ute, og han er så varm av seg at vi ikke bruker å kle på han stort da. Når han begynner i barnehage må han jo imidlertid ha dress/regntøy med mer...
L er jo gedigent. Brukte M i påsken da han hadde masse tykke sokker ned i, men nå har han bare tynne sokker og da holder S enda, og han har ganske store føtter!