Anette i full vigør
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fin strømpis hun har på seg!Anette i full vigør
Vis vedlegget 18431Vis vedlegget 18430
Så fin strømpis hun har på seg!Hvor er den kjøpt?
Den så så fin ut i føttene liksom, anderledes enn vanlige strømpiser!Takk, det er Cubus, den er faktisk strl 68![]()
wow =)Vis vedlegget 18436
Arian har fått sine første sko i dagkostet bare 75kr for det var salg, så måtte bare
![]()
Den så så fin ut i føttene liksom, anderledes enn vanlige strømpiser!
Kjempegod ser den ut!
Eskil sover nå han. Han sov 30 minutter i bilen før Barnetreffen, lekte og stod i i drøyt to timer og hang på magen min i selen da vi gikk litt i byen. Kjøpte en grind til for å lukke den andre åpningen inn til gangen vår, slik at han ikke kommer seg til trappa og alle de møkkete skoene!
Han sovnet på vei hjem og jeg håpet sårt at han ikke skulle våkne da jeg tok av ytterjakke og Stonz og la han i sengen.
Det gikk heldigvis fint!SÅ nå ser han slik ut
![]()

Åh <3
Takk, det er Cubus, den er faktisk strl 68![]()
Den så så fin ut i føttene liksom, anderledes enn vanlige strømpiser!
Kjempegod ser den ut!
Eskil sover nå han. Han sov 30 minutter i bilen før Barnetreffen, lekte og stod i i drøyt to timer og hang på magen min i selen da vi gikk litt i byen. Kjøpte en grind til for å lukke den andre åpningen inn til gangen vår, slik at han ikke kommer seg til trappa og alle de møkkete skoene!
Han sovnet på vei hjem og jeg håpet sårt at han ikke skulle våkne da jeg tok av ytterjakke og Stonz og la han i sengen.
Det gikk heldigvis fint!SÅ nå ser han slik ut
Anette i full vigør
Vis vedlegget 18431Vis vedlegget 18430
Vis vedlegget 18436
Arian har fått sine første sko i dagkostet bare 75kr for det var salg, så måtte bare
![]()
Nydelige barn - som alltid.
Fikk tatt noen bilder av JenJen nå.
Vis vedlegget 18450
Blid og fornøyd med vannflaska for hånd.
Vis vedlegget 18451
Prøver å slurpe opp det hun har rota.![]()
Det er str 20Herlig gutt, med så fine sko
Hva slags strl?