Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Kjenner at jeg egentlig er skikkelig trøtt...sitter her å gjesper...nettopp logga meg av nettby...første steg på veien til å gå legge seg[8D] Hehe...meeeen...må jo liksom sjekke ditt og datt før man endelig klarer å komme seg til sengs...men NÅ...CECILIE (mitt egentlige navn[8D]) sparker jeg deg i ræva...så går du til sengs...meeeen må bare sjekke litt først[:D] Hihi...her kommer den andre personligheten frem...hihi[:D]
hehe... Logget meg på nettby for ikke lenge siden, bare for å se der også...
Er litt trett jeg også... Men er jo SÅ spent på Hege s......[8|]
Har ikke klart å sparket meg bak enda... Samboeren er på kurs i Bodø, så er helt alene, da er det ikke så lett å jage seg selv i seng....
Nei...kjenner til det der...når man sitter helt mutters alene...så blir man gjerne sittende[8D] Kanskje ikke så lurt til tider...men hva annet skal man gjøre?Er jo såååå ensomt å sitte alene...[:(] Men min samboer sitter ved den andre pc`en og får gjort unna litt jobb, så han slipper å må slite seg gjennom dagen i morgen[:)] Får vel bare sitte her til det gror mugg på meg...og e annen ting...Æ SAVNA Å SKRIV PÅ DIALEKT!!!![8D] Hihi...måtte bare få det ut...
hehe, nei datan er godt selskap det noen ganger....
JA savna dialækt avogtel e åg... E jo godt då å skriv på dialækt...
Men det skal vi ikke... [:)]
Skjønner godt at det er vanskelig å forstå.... [:)] Noen dialekter er VANSKELIGE.....
Nei...skal være snill med mine jenter her inne...[;)] Bruker dialekt inne på generell...er så mange andre som gjør det også...men skjønner folk godt som ikke forstår alle dialektene...ekelte har jeg selv problemer med[8D] Nå gikk gubben i dusjen...[;)] KAnskje jeg skal gå å snike på han?[;)] hihi...neida...jeg skal ganske enkelt slå av pc`en jeg...og håpe på gode nyheter i morgen istedet[:D] Men må si han var bra søt her idag...han hadde kjøpt SMASH til oss..selvom det ikke var helg ennå
Også satt han å så på meg...og sa jeg var sååå søt her jeg satt med musefletter i håret...hihi...[:D]
Tror jeg må trekke mot sengen jeg også...
Begynner å bli sliten i kroppen og øynene nå...
Må være opplagt til kontrollen i morgen.... [:)]
Kryper til køys nå.. Men hører jeg noe fra Hege s, uten at jeg sover, skal jeg komme og oppdatere... [:)]