Torsdags kveld...

Suverina

Gift med forumet
Hva gjør dere i kveld da jenter?
Ser det fortsatt er noen våken sammen med meg... [:)]

Kjenner at jeg egentlig er skikkelig trøtt...sitter her å gjesper...nettopp logga meg av nettby...første steg på veien til å gå legge seg[8D] Hehe...meeeen...må jo liksom sjekke ditt og datt før man endelig klarer å komme seg til sengs...men ...CECILIE (mitt egentlige navn[8D]) sparker jeg deg i ræva...så går du til sengs...meeeen må bare sjekke litt først[:D] Hihi...her kommer den andre personligheten frem...hihi[:D]

*overtrøtt?...nesj da* [;)]

hehe... Logget meg på nettby for ikke lenge siden, bare for å se der også...
Er litt trett jeg også... Men er jo SÅ spent på Hege s......[8|]
Har ikke klart å sparket meg bak enda... Samboeren er på kurs i Bodø, så er helt alene, da er det ikke så lett å jage seg selv i seng....

Fortsatt våken, såvidt![;)] Sov alt for lite i natt, og det merkes nå ja!
Oppdaterer meg på BV jeg[:)]

ORIGINAL: Evita1987

sitter her foran klarer ikke rive meg vekk[:D]

Kjenner til det problemet...

Nei...kjenner til det der...når man sitter helt mutters alene...så blir man gjerne sittende[8D] Kanskje ikke så lurt til tider...men hva annet skal man gjøre?Er jo såååå ensomt å sitte alene...[:(] Men min samboer sitter ved den andre pc`en og får gjort unna litt jobb, så han slipper å må slite seg gjennom dagen i morgen[:)] Får vel bare sitte her til det gror mugg på meg...og e annen ting...Æ SAVNA Å SKRIV PÅ DIALEKT!!!![8D] Hihi...måtte bare få det ut...

Er også så spent på hege_s[:D]

hehe, nei datan er godt selskap det noen ganger....
JA savna dialækt avogtel e åg... E jo godt då å skriv på dialækt...
Men det skal vi ikke... [:)]
Skjønner godt at det er vanskelig å forstå.... [:)] Noen dialekter er VANSKELIGE.....

Nei...skal være snill med mine jenter her inne...[;)] Bruker dialekt inne på generell...er så mange andre som gjør det også...men skjønner folk godt som ikke forstår alle dialektene...ekelte har jeg selv problemer med[8D] Nå gikk gubben i dusjen...[;)] KAnskje jeg skal gå å snike på han?[;)] hihi...neida...jeg skal ganske enkelt slå av pc`en jeg...og håpe på gode nyheter i morgen istedet[:D] Men må si han var bra søt her idag...han hadde kjøpt SMASH til oss..selvom det ikke var helg ennå

Også satt han å så på meg...og sa jeg var sååå søt her jeg satt med musefletter i håret...hihi...[:D]

Du får ha en god natt da Cece_28.04.07[:)]
Flink du er som klarer å skru av dataen... [:)]

Tror jeg må trekke mot sengen jeg også...
Begynner å bli sliten i kroppen og øynene nå...
Må være opplagt til kontrollen i morgen.... [:)]
Kryper til køys nå.. Men hører jeg noe fra Hege s, uten at jeg sover, skal jeg komme og oppdatere... [:)]

God natt alle supre jenter her inne...  

Da tar jeg kvelden også!

[:)] Nattinatt! [:)]

Back
Topp