Det er nok både og. Om man leser litt rundt på nettet og hører på barselgrupper vil de fleste ikke amme lenger enn max ett år!Eller så er det babyene som ikke vil mer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er nok både og. Om man leser litt rundt på nettet og hører på barselgrupper vil de fleste ikke amme lenger enn max ett år!Eller så er det babyene som ikke vil mer![]()
Mulig det er det. Ser ingen andre symptomer egentlig. Litt rennende nese egentlig. Men han er ikke tett i det hele tatt, som han pleier å være!Huffda, har han andre symptomer på sykdom?
Kan det være tredagersfeber?
Hvis han får utslett og er feberfri etter fire dager får du jo svaret;-)Mulig det er det. Ser ingen andre symptomer egentlig. Litt rennende nese egentlig. Men han er ikke tett i det hele tatt, som han pleier å være!
Stemmer nok! Jeg syntes selv at et år skulle være målet for ammingaJag e ingen pappa men en mästare på blöjor jag med! Vi kanske skulle tävla :)
Grattis till att du blivit pappa!!!!
JeppHvis han får utslett og er feberfri etter fire dager får du jo svaret;-)
*Surfer mobilt*
Ett år er et veldig flott mål da =)Stemmer nok! Jeg syntes selv at et år skulle være målet for ammingamen hun løste jo selv det da
*Surfer mobilt*
Så herlig! Kos dereHermine er stelt for kvelden, har fått ei stor flaske velling og er lagt i bilstolennå kjører vi på hytta for langhelg
*Surfer mobilt*
Det hender stadig at Arian bare får ett til to små måltider om dagen med fast føde, og ellers bare får pupp. Han blir fornøyd med bare morsmelk og etterlyser ikke mer selvJeg kjenner faktisk endel som har ammet hovedsakelig i ett årikke akkurat fullammig så lenge de spiser litt annet, men veldig kjekt ved sykdom.
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Ja slik kan det være noen dager her også. Han får tilbud om annen mat til hvert måltid, men det er ikke alltid han spiser så mye. Men plutselig kan han spise en hel brødskive og en smoothie, eller en stor porsjon grøt med masse banan!Det hender stadig at Arian bare får ett til to små måltider om dagen med fast føde, og ellers bare får pupp. Han blir fornøyd med bare morsmelk og etterlyser ikke mer selv![]()
Bra de hørte etter da, selvom det i praksis ikke gikk helt etter planenHer sovna Jenny midtveis i kveldsflaska. Steintrøtt var hun! Det var ikke gøy å bade før leggetid heller, og da mener hun alvor asså..
Selv om vi fikk gjennom ønsket om å spise tidlig (og å møtes på restauranten kl. 17), så blei klokka ganske mye før gjengen kom seg dit og til alle fikk bestilt. 19.30 kom oss der i fra..
Håper hun får en god natts søvn og IKKE våkner kl. 05 for en gangs skyld.![]()
Hvor lenge tenker du å amme da?Ett år er et veldig flott mål da =)
Ikke noe mot det, altså. Men synes mange mener ett år er MAX og alt etter det er avvik og ekkelt liksom![]()
Sånn helt egentlig synes jeg ett år er minimun (om alt fungerer, det blir jo noe annet når det ikke fungerer!)!
Jeg vet ikke, det tar vi som det kommer. Når en av oss får nokHvor lenge tenker du å amme da?
Personlig synes jeg det er nok når ungen kan si "jeg vil ha pupp" og drar opp genseren på mora simen mange barn vil jo selv ikke ha mer fra 8-12 måneders alder!
Her gikk det også mest i mme når hun ikke var i form, laga velling på kvelden da for at hun skulle sove godtSå herlig! Kos dere![]()
Eskil er også lagt.
Teodor og pappaen dro på Vennebyen-show på Lilleputthammer. Kunne jo ikke drasse med oss Lillebror i den formen han er i. Han fikk masse pupp i kveld og spiste litt cheerios. Nåde meg om jeg prøver å mate han når han ikke er i form![]()
Fikk et lunkent bad og litt mer pupp, så sovnet han. Spent på hvor lenge. Paraceten jeg gav i ettermiddag virket nok fortsatt, bare 38,5 i tempt da han la seg! Litt mer levelig!!
Så herlig, det var en god slumpHer gikk det også mest i mme når hun ikke var i form, laga velling på kvelden da for at hun skulle sove godtfordelen med flaske
Hun får velling i stedet for grøt enkelte kvelder om hun er veldig trøtt, sover like godt på det som grøt
I kveld tok hun 230ml veling\mme, er spent på hvor lenge hun sover på det!