Torsdagmorgen

Hehe, det er nok de færreste det funker for da:p;)
Hermine bare ler når og peker når puppene mine er bare, hun har virkelig ikke den fjerneste anelse om hva de skal brukes til :p

*Surfer mobilt*

Jeg kjenner faktisk endel som har ammet hovedsakelig i ett år ;) ikke akkurat fullammig så lenge de spiser litt annet, men veldig kjekt ved sykdom.

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Åh! Gud! Dt va godt me litt avslapping mens fie søv!

Kunn sett i sola :D :cool:

<3 Fie Elise <3

Vedlegg

• 1374762412799.jpg
    1374762412799.jpg
    64,6 KB · Visninger: 22
Jeg tror det er fordi hun var vant til å få mm på natta, og gamle vaner er vonde å vende!
Ja, kan godt hende det er derfor! Men siden hun er så spedlemma så orker jeg ikke ta opp kampen om nattavvenning :p

*Surfer mobilt*

God morgen.Eller..formiddag:-)
Så godt at Eskil er bedre.Håper han blir helt frisk og rask nå!!

Her har mannen begynt å jobbe igjen,og vi er tilbake i "normal" hverdag.Prøver å nyte de siste halvannen ukene før snuppa begynner i bhg:-S
Tror det kommer til å gå fint!Hun krever mye nå,og kommer sikkert til å like å få en annen type stimuli og sosial omgang:-)

I går fant hun ut at hun kan reise seg opp på egenhånd,uten å støtte seg til noe,så nå står hun her midt på gulvet og speider etter nye ting å utforske;-)
Hun kan stå sånn lenge,så nå er vi spente på når hun prøver seg på sine første skritt:-)

Nå skal vi snart ut på tur i sola:-) Ha en fin dag alle sammen!
Så flink hun er:D Hermine er for opptatt av å klatre overalt til å ha tid til å lære og stå:p;)

*Surfer mobilt*

Jeg kjenner faktisk endel som har ammet hovedsakelig i ett år ;) ikke akkurat fullammig så lenge de spiser litt annet, men veldig kjekt ved sykdom.

Da har du en annen omganskrets enn meg, for her er det unntaket av de jeg kjenner som ennå ammer :confused::p
Heldigvis er Hermine veldig glad i flaska, så når hun er syk vil hun gladelig ha mme:)

*Surfer mobilt*

Tuddeluuuu!
Jeg orket ikke å diskutere med mannen hvem av oss som hadde sovet minst i natt, og stod opp med guttene kl 8 :p
Veldig usikker på hva som skjedde med Lillebror i natt, for paraceten tok feberen godt. Men mellom kl 3 og 4 hylskrek han. Han virket egentlig ikke helt våken, så jeg mistenker nattskrekk?
Men pga at han har hatt feber bør vi vel ha mulighetene åpne for at han har hatt vondt et sted.
Ser an om det blir strandtur i dag, velger isåfall stranda hvor det er endel trær og skygge! Formen hans hvirker super nå hvertfall.
Ha en fin dag :D
Hmmm, paracet virker jo bare 3-4 timer, så kan jo være at han hadde vondt :confused::oops:

*Surfer mobilt*

Her er den nye hobbyen å kle av og PÅ seg sokkene! :)
1374763994827.jpg

*Surfer mobilt*

Da har du en annen omganskrets enn meg, for her er det unntaket av de jeg kjenner som ennå ammer :confused::p
Heldigvis er Hermine veldig glad i flaska, så når hun er syk vil hun gladelig ha mme:)

*Surfer mobilt*
De fleste virker å ville bli ferdige med puppen fortest mulig :-p

Ja, kan godt hende det er derfor! Men siden hun er så spedlemma så orker jeg ikke ta opp kampen om nattavvenning :p

*Surfer mobilt*
Nei, misforstå meg rett! Jeg mente ikke at hun burde avvennes, bare at det nok var grunnen til at hun ikke ble like "mett" :) Nikolai fikk flaske på natta til han var over året han også

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Nei, misforstå meg rett! Jeg mente ikke at hun burde avvennes, bare at det nok var grunnen til at hun ikke ble like "mett" :) Nikolai fikk flaske på natta til han var over året han også

Det er jo en salgs vane, som med puppen :) men ikke nødvendigvis negativ nei :)

Håper jo hun slutter av seg selv, blir spennende å se :p

Håper jo hun slutter av seg selv, blir spennende å se :p
Plutselig sover hun forbi det :) det var det som skjedde her!

Hu er innmari flink med sokkene! Elise prøver ikke å få de på, men liker godt å dra dem av.. Heldigvis så varmt her at hun fint kan være sokkeløs ;)

Plutselig sover hun forbi det :) det var det som skjedde her!

Hu er innmari flink med sokkene! Elise prøver ikke å få de på, men liker godt å dra dem av.. Heldigvis så varmt her at hun fint kan være sokkeløs ;)

Hehe, deilignå være i bartærne! Hermine kan fint være barbeint, men insisterer på å ha sokkene på :p ;)

Back
Topp