Torsdagmorgen

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Tuddeluuuu!
Jeg orket ikke å diskutere med mannen hvem av oss som hadde sovet minst i natt, og stod opp med guttene kl 8 :p
Veldig usikker på hva som skjedde med Lillebror i natt, for paraceten tok feberen godt. Men mellom kl 3 og 4 hylskrek han. Han virket egentlig ikke helt våken, så jeg mistenker nattskrekk?
Men pga at han har hatt feber bør vi vel ha mulighetene åpne for at han har hatt vondt et sted.
Ser an om det blir strandtur i dag, velger isåfall stranda hvor det er endel trær og skygge! Formen hans hvirker super nå hvertfall.
Ha en fin dag :D

Det funker forresten helt fint å så og si fullamme en snart 10-månedling :p
Ikke store matlysten på karen det siste døgnet, gitt. Men nå gomler han brødskive som har ligger foran han i en halvtime da :p

God morgen.Eller..formiddag:-)
Så godt at Eskil er bedre.Håper han blir helt frisk og rask nå!!

Her har mannen begynt å jobbe igjen,og vi er tilbake i "normal" hverdag.Prøver å nyte de siste halvannen ukene før snuppa begynner i bhg:-S
Tror det kommer til å gå fint!Hun krever mye nå,og kommer sikkert til å like å få en annen type stimuli og sosial omgang:-)

I går fant hun ut at hun kan reise seg opp på egenhånd,uten å støtte seg til noe,så nå står hun her midt på gulvet og speider etter nye ting å utforske;-)
Hun kan stå sånn lenge,så nå er vi spente på når hun prøver seg på sine første skritt:-)

Nå skal vi snart ut på tur i sola:-) Ha en fin dag alle sammen!

God morgen.Eller..formiddag:)

Her har mannen begynt å jobbe igjen,og vi er tilbake i "normal" hverdag.Prøver å nyte de siste halvannen ukene før snuppa begynner i bhg:-S
Tror det kommer til å gå fint!Hun krever mye nå,og kommer sikkert til å like å få en annen type stimuli og sosial omgang:)

I går fant hun ut at hun kan reise seg opp på egenhånd,uten å støtte seg til noe,så nå står hun her midt på gulvet og speider etter nye ting å utforske;-)
Hun kan stå sånn lenge,så nå er vi spente på når hun prøver seg på sine første skritt:)

Nå skal vi snart ut på tur i sola:) Ha en fin dag alle sammen!
Wow, så flink hun er! :D

Så godt og høre Eskil er på bedringens vei:)
Koselig om det blir strandtur:) Så lenge det er nok skygge til de små går det nok helt fint:) Håper feberen holder seg unna:)

Tror det kommer til å gå fint!Hun krever mye nå,og kommer sikkert til å like å få en annen type stimuli og sosial omgang:)

Hun kan stå sånn lenge,så nå er vi spente på når hun prøver seg på sine første skritt:)

Så flink hu er:) Snart går hu rundt og skal utforske alt som utforskes kan:D
Nyt de siste ukene hjemme og kose dere masse sammen:) Kos dere i sola idag:)

God Morgen :)

Fie e vanskele i dag :/ Vill INGENTENG! Så eg ha prøvd å legg ho no...men det e kunn skriking å suttring på ho!
Må vell gå opp å plokk ho opp regn meg med...

Så i dag bi det bære å fær å bær på snuppa over alt...lætt å gå teng gjort då :/

God Morgen :)

Fie e vanskele i dag :/ Vill INGENTENG! Så eg ha prøvd å legg ho no...men det e kunn skriking å suttring på ho!
Må vell gå opp å plokk ho opp regn meg med...

Så i dag bi det bære å fær å bær på snuppa over alt...lætt å gå teng gjort då :/

Er hu i bedre form? Har tennene kommet ut? Kan jo være det som plager henne:(? Er absolutt ikke lett og få noenting gjort når man har ei lita ei på armen, kjenner til den:) Viktigste er de små, så får husarbeidet bare vente:)

Hei hei!
Jeg sitter på jobben, og lengter etter lunsj :P Var oppe med Elise klokka litt før seks, så sambo kunne sove bittelitt lenger idag. I natt har det tordnet, blåst og striregna så det har ikke vært enkelt å få sove.. men elise og nikolai sov seg gjennom alt bråket. Merkelig, men fint!
Ungene skal til Mimmi'n sin i dag og bli der til i morgen, så jeg og sambo skal ut å spise og kose oss litt :) Greit å ha en svigermor som spør etter å ha ungene på overnatting!

Så flink hun er :) Elise prøver også å reise seg midt på gulvet, men blir stående med henda i bakkenog rumpa i været :P

Hei hei!
Jeg sitter på jobben, og lengter etter lunsj :P Var oppe med Elise klokka litt før seks, så sambo kunne sove bittelitt lenger idag. I natt har det tordnet, blåst og striregna så det har ikke vært enkelt å få sove.. men elise og nikolai sov seg gjennom alt bråket. Merkelig, men fint!
Ungene skal til Mimmi'n sin i dag og bli der til i morgen, så jeg og sambo skal ut å spise og kose oss litt :) Greit å ha en svigermor som spør etter å ha ungene på overnatting!

Så koselig at hun vil sitte barnevakt! :)
Vi har ikke hatt pass til Lillebror over natten før, men det gikk veldig greit med flaske da jeg jobbet natt, så kanskje snart :)
Men vi har hatt barnevakt hjemme hos oss da :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Ja,mor ble jo litt stolt når hun plutselig stod der midt på plenen for seg selv.Og hun strålte som en sol over egen prestasjon-kjempefornøyd:-)

Nå har jeg vært ute på joggetur,med hund og vogn,rimelig tungt i varmen!!(og så er ikke akkurat formen god)
Snuppa er lagt for dagens dupp,og jeg skal nyte sofaen og stillheten med god samvittighet!

Håper det går bedre med Fie utover dagen,Vigdis88.Veldig tungt når de er sånn,men det går jo heldigvis over:-)

Så koselig at hun vil sitte barnevakt! :)
Vi har ikke hatt pass til Lillebror over natten før, men det gikk veldig greit med flaske da jeg jobbet natt, så kanskje snart :)
Men vi har hatt barnevakt hjemme hos oss da :)

Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Elise har ikke fått flaske på natta siden hun var 2 mnd, så da er det litt enklere å låne henne bort! Akkurat det ser jeg på som eneste fordel med at jeg ikke kunne amme henne, hun blir mett og sover godt på nan :) (nå får hun forresten bare en flaske nan om morgen og spiser vanlig mat resten. Stor jente nå :P)

Hei hei!

Så deilig med litt kjærestetid!!Håper dere får en fin kveld:-)

Noen bilder av Emmeth i huska:D
Han har spist blåbær og bringebær fra hagen, derfor han er litt blå på leppene:p
1374748189383.jpg
1374748204682.jpg
1374748219011.jpg
1374748234798.jpg

Det funker forresten helt fint å så og si fullamme en snart 10-månedling :p
Ikke store matlysten på karen det siste døgnet, gitt. Men nå gomler han brødskive som har ligger foran han i en halvtime da :p
Hehe, det er nok de færreste det funker for da:p;)
Hermine bare ler når og peker når puppene mine er bare, hun har virkelig ikke den fjerneste anelse om hva de skal brukes til :p

*Surfer mobilt*

Elise har ikke fått flaske på natta siden hun var 2 mnd, så da er det litt enklere å låne henne bort! Akkurat det ser jeg på som eneste fordel med at jeg ikke kunne amme henne, hun blir mett og sover godt på nan :) (nå får hun forresten bare en flaske nan om morgen og spiser vanlig mat resten. Stor jente nå :P)
Hermine får mme etter grøt på kvelden, men våkner likevel å får flaske på natta :p;)

*Surfer mobilt*

God dag!
I dag har vi vært en tur på kjøpesenteret her. Ønsket mitt om soling og strandliv blei nedstemt i dag, så da tar vi en heldag på stranda i morra istedet. Svigers skal ta en tidlig middag i dag sier de, men har ikke hørt noe fra dem ang.tidspunkt. Vesla pleier å sove nå i 15-tida, og etter det rusler vi bare bortover gågata her i finværet.

Er hu i bedre form? Har tennene kommet ut? Kan jo være det som plager henne:(? Er absolutt ikke lett og få noenting gjort når man har ei lita ei på armen, kjenner til den:) Viktigste er de små, så får husarbeidet bare vente:)

Ho har ikje feber længer :-)
Nei, tanna ha kje kåmme ut endå :-S
Håp dn kjæm snart!!!

No søv ho endele :-D og eg sett i sola å drekk cola å kaffe, e endå ikje helt våken :confused:

<3 Fie Elise <3

Back
Topp