Torsdagens jakt på 8000 innlegg og 270 tråder

Er jo i grunnen ikke så mange innlegg det :-o

Nei, det er ikke det, men så sank tempoet ytterligere, og helt som forventet, på denne tiden av døgnet er den sånn ca så lav, så vi kommer til å ende.... heeeeeelt i grenseland. Og jeg vet ikke helt jeg, kanskje jeg tar stat? Eller... får se har jo ikke gått på badet enda, så trolig våken

Det er jo helt unntakstilstand her med meg i permisjon og mannen arbeidsledig.

Hverdagen normalt er annerledes, og da spiser ikke i ungene frokost hjemme heller, men matpakke smører vi på morgenen

Vi får se når der blir sånn hverdag igjen, med tre unger, og to på skolen med matpakke, hvordan jeg løser det. Avhengig av hvordan det er med mannen og jobb også
Hver tredje dag (sånn ca) er vi begge to, da jeg har tidligvakt og samboer må følge eldste på Sfo til 7.30
Da spiser de på Sfo/bhg.

Men jeg har funnet ut at matpakker må smøres om kvelden, ellers blir det for stress...

Nei, det er ikke det, men så sank tempoet ytterligere, og helt som forventet, på denne tiden av døgnet er den sånn ca så lav, så vi kommer til å ende.... heeeeeelt i grenseland. Og jeg vet ikke helt jeg, kanskje jeg tar stat? Eller... får se har jo ikke gått på badet enda, så trolig våken
Ja ble lav aktivitet nå.

Trenger vi stat tenker du?

Jeg vurderer å smøre disse matpakkene nå, finne klær til dem osv nå.

Trolig våken ved midnatt jeg også. Evt på vei på badet.

Hver tredje dag (sånn ca) er vi begge to, da jeg har tidligvakt og samboer må følge eldste på Sfo til 7.30
Da spiser de på Sfo/bhg.

Men jeg har funnet ut at matpakker må smøres om kvelden, ellers blir det for stress...

Man finner sine rutiner. JEG spiser ikke matpakke fra dagen før, det smaker ikke. (Jeg spiser knapt matpakke i det hele tatt, aller helst bare brød i matboksen, smør og pålegg i kjøleskap på jobb) så derfor smører jeg guttungens mens jeg likevel styrer på kjøkkenet.

Ja ble lav aktivitet nå.

Trenger vi stat tenker du?

Jeg vurderer å smøre disse matpakkene nå, finne klær til dem osv nå.

Trolig våken ved midnatt jeg også. Evt på vei på badet.

Nei, vi TRENGER slett ikke stat.

Vi vet at vi er over. Tror ikke vi gidder stresse med å følge med om vi klarer de 450 (eller 4500) innleggene i morgen som ikke teller på utfordring uansett, det var bare for å evt se om vi tok 10 000, men det får vi vite av Tamara i morgen uansett, så jeg styrer ikke med det. (var bare for å se i kveld. Men jeg tror ikke det går)

Man finner sine rutiner. JEG spiser ikke matpakke fra dagen før, det smaker ikke. (Jeg spiser knapt matpakke i det hele tatt, aller helst bare brød i matboksen, smør og pålegg i kjøleskap på jobb) så derfor smører jeg guttungens mens jeg likevel styrer på kjøkkenet.
Ungene klager ikke, og spiser maten sin, så da får det gå ;-)

Jeg tenkte som deg før.

Hvis jeg hadde lagt meg 23 hadde jeg sikkert kommet meg opp 15 min før og rukket å smøre alt på morgenen :-P

Ungene klager ikke, og spiser maten sin, så da får det gå ;-)

Jeg tenkte som deg før.

Hvis jeg hadde lagt meg 23 hadde jeg sikkert kommet meg opp 15 min før og rukket å smøre alt på morgenen :p

Hehe, jeg legger meg normalt sett mellom 22 og 23 da. Når jeg altså skal opp klokka 6 er det en fordel. Selv om den ofte nørmer sge 6.30 likevel, og da blir det småstress.

Men jeg takler virelig ikke matpakke fra kjøleskapet, så derfor MÅ jeg ordne min egen på morgenen. Som altså bare er åp skjære brød, resten er på jobb, men å smøre hans tre med makrell i tomat tar ikke så lang tid (nå for tiden med brunost, men det vart makrell på den tiden)
Og nå som de spiser frokost hjemme.... så bruker de jo mye lenger tid på DET enn vi gjør på kjøkkenet. Inkl tiorsdag = uteskole= kakao

Nei, vi TRENGER slett ikke stat.

Vi vet at vi er over. Tror ikke vi gidder stresse med å følge med om vi klarer de 450 (eller 4500) innleggene i morgen som ikke teller på utfordring uansett, det var bare for å evt se om vi tok 10 000, men det får vi vite av Tamara i morgen uansett, så jeg styrer ikke med det. (var bare for å se i kveld. Men jeg tror ikke det går)
Mulig jeg tar en altså. Er jo litt spennende å følge med ;-)

Tror ikke morgendagen blir noe problem. Uansett teller den jo ikke. ;-)

Det blir ikke 10 000

Vi lander på ca 9800

267b24bccb805736615b8e4ff1b53002

Noen som vet hvordan jeg kan finne ut av hvor mange tråder jeg har opprettet i april? Bruker app via iphone

Noen som vet hvordan jeg kan finne ut av hvor mange tråder jeg har opprettet i april? Bruker app via iphone
Tror du må inn via nettleseren for å sjekke på profilen din :) give me a sec, så sjekker jeg for deg!

Back
Topp