Det gjør fen helt klartSkrabler ikke mye i går jeg heller. Hadde tenkt i dag, men ble sittende en stund i tlf. Tida går for fort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør fen helt klartSkrabler ikke mye i går jeg heller. Hadde tenkt i dag, men ble sittende en stund i tlf. Tida går for fort
liker at du registrerer antall innlegg i minuttet altså!![]()
Ja er jo fortsatt en time igjen.Tviler egentlig jeg også, men det spørs egentlig mest på hvor labert trøtte vi er, det ER nemlig helt mulig at det kan gå, vi kommer ganske nært i alle fall tenker jeg
Og det ser proft ut når du oppdaterer oss!Det er jo litt av det som er gøy med regnearket, det er så lett å gi sånne detaljer![]()
Spennende å se da ;-)Farten ligger på rundt 11 innlegg i minuttet nå. Det er 70 minutter igjen av døgnet og vi mangler 741 innlegg på 10 000....
Spørsmålet er hvor mange som legger seg nå i 23 tiden
Ja er jo fortsatt en time igjen.
Så kommer an på hvor mange som legger seg tidlig.
Jeg må smøre litt matpakker og sånn også.
Og må legge meg litt tidligere enn 01 i natt kjenner jeg...
Så bør være ferdig med det som.skal gjøres før midnatt i grunnen..
Og det ser proft ut når du oppdaterer oss!![]()
Spennende å se da ;-)
Bra!Ikke sant? 12,8 nå, så... vel, stigende fart siste halvrtimen faktisk
Bra!Da håper jeg dere klarer dere utover, for nå sovner jeg tastende her! God natt!
![]()
Jeg er alene med dem stort sett hver morgen, og B-menneskee som jeg er trenger jeg å smøre matpakker kvelden førJeg skal spise nå. Og ikke orke å stresse med å srkavle. Slett ikke.
Ingen matpakker da, den tar vi i morgen mens ungene spiser frokost. Mannen har tom lovet eldstemann omelett til frokost gitt t de står opp tidlig nok. Mellomste spiser med glede frokost og kveldmsat, for da får hun en halv pille , og fpr sette klistremerke på lappen hun fikk med fra apoteket. Madisinskjema, må vite. Et klistremerke for hver dose. Lagt opp til inntil 5 doser pr dag i ti dager da, hun skal ta to pr dag i fem dager så vi får en del klistremerker tilvovers![]()
Det er jo faktisk motsatt trend ;-)Ikke sant? 12,8 nå, så... vel, stigende fart siste halvrtimen faktisk
Jeg er alene med dem stort sett hver morgen, og B-menneskee som jeg er trenger jeg å smøre matpakker kvelden før
Vi har en knapp time på oss om morgenen før vi må ut døra... Og jeg trenger en dusj i morgen.
Jeg stresser heller ikke med innlegg i kveld nå. Selv om det hadde vært gøy med 10 000 i dag og ;-)
Det er jo faktisk motsatt trend ;-)
Mye hyggeligere her inne !Jeg skulle henge opp klær, sette på vask, rydde kjøkkenet, dusje...
Neh, ble til at jeg satt her inne istedenfor.![]()
Var mye lettere når begge gikk i bhg og vi ikke hadde annen deadline enn meg som da begynner på jobb 09 eller 9. 45 ;-)Mens vi er to voksne, tre unger og bare en av oss fem har en deadline, guttungen må være på skoen til 8.30. Vi har alarm på 7 og drar oss ut av senga før 7.30, ingen voksne dusjer, og jeg er vel somregel ikke ferdig på badet engang når de drar. (MANNEN drar seg ut av senga sånn mellom 7 og 7.30 og vekker unger, jeg ammer, og tar med meg frøkna på badet når det passer henne)
Veldig rart.Det er merkelig nok det ja
Svakt økende, men økende
Synkende etter 23, men bare 400 innlegg igjen..Veldig rart.
Terminforum som fortsatt skriver på tro?
Er jo i grunnen ikke så mange innlegg det :-oSynkende etter 23, men bare 400 innlegg igjen..
Det er jo helt unntakstilstand her med meg i permisjon og mannen arbeidsledig.Var mye lettere når begge gikk i bhg og vi ikke hadde annen deadline enn meg som da begynner på jobb 09 eller 9. 45 ;-)