Torsdag :)

Hvordan lager du pannekakene til lillebror?:) altså hvilke ingredienser bruker du?;) aldri prøvd bacon og pannekaker, jeg.

•☆tastedingsen☆•
Vi har nettopp funnet en ny oppskrift :-p
Bananpannekaker:
1 banan
2 egg
Kjøres i blender og stekes i kokosolje eller melkefritt margarin :)
I dag brukte jeg en halv banan og 2 egg og hadde i 3 spiseskjeer glutenfrie havregryn! :)
Han DIGGET dem!
ImageUploadedByBV Forum1389285760.495635.jpg

Vi har nettopp funnet en ny oppskrift :-p
Bananpannekaker:
1 banan
2 egg
Kjøres i blender og stekes i kokosolje eller melkefritt margarin :)
I dag brukte jeg en halv banan og 2 egg og hadde i 3 spiseskjeer glutenfrie havregryn! :)
Han DIGGET dem!
Vis vedlegget 46372

Seee, så søøøt han er♡
Så ut son de gikk rett ned på høykant:D Takk for oppskrift, snupp:)

•☆tastedingsen☆•

Noen tips mot kvalme, jenter?:eek::confused::rolleyes::(

•☆tastedingsen☆•

Høres ut som en god natt og en fin morgen:D skulle ønske jeg kunne finne interessen med å lese en bok å! Det ser så avslappene ut både fysisk og psykisk! :D meeen har funka dårlig hos meg ja:P lykke til med skolearbeid!

Åjah! Utrolig godt å krype inn under varm dyne når man er trøtt og det er småkaldt i leiligheten! :D ja huff! Er kjedelig, men jeg pleier å få gjort det 1 gang i uka..nå har det vel gått hvertfall 2 uker (minst!):P har bare støvsugd..så ser at det bør gjøres ;) spesielt på kjøkkenet..et der det blir skittent.
Døh..Jeg leser sjeldent bøker av eget initiativ, så denne romanen (Lyntyven i Percy Jackson-serien) står på pensumlista. Har sett filmen og da er det litt enklere å sette i gang med boka. Pluss at den er lettlest.:)
Det er veldig avslappende! Man roer liksom ned tempoet. Tror jeg skal fortsette med sengelesing.;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi har ca 16 grader på rommet nå tror jeg. Eskil skjønner ikke vitsen med å ligge under dyne :-p men han har tull Nøstebarnpysj med føtter og er som regel god og varm. Tar nok på ekstra med ull under når det endelig blir skikkelige vintertemperaturer her!

Hehe ja merkelig at dem ikke kan ligge i ro når dem sover :P jeg finner stort sett Liana i motsatt ende og oppå dyna..haha..

Bilder fra turen vår igår. Og ellers litt bilder fra idag. Han snakker i mobil:D og mekker bil:cool:Idag måtte jeg legge meg rett ut på sofaen kl 16 da mannen kom hjem. Er sååå kvalm, trøtt og sliten:(:confused: skal til legen den 20.
1389291922206.jpg
1389291973455.jpg
1389292022175.jpg
1389292055510.jpg
1389292076612.jpg
1389292107264.jpg
1389292126929.jpg

•☆tastedingsen☆•

Døh..Jeg leser sjeldent bøker av eget initiativ, så denne romanen (Lyntyven i Percy Jackson-serien) står på pensumlista. Har sett filmen og da er det litt enklere å sette i gang med boka. Pluss at den er lettlest.:)
Det er veldig avslappende! Man roer liksom ned tempoet. Tror jeg skal fortsette med sengelesing.;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Aha :P tenkte du var en liten lesehest ;):P hehe.. er nok bedre når man har sett film av boka! Lettere å se for seg det som skjer også vet man litt av hva som skjer :p:) det anbefales jo å lese en god bok før man legger seg, om man har problemer med å sovne. .

mammatil2prinsesser&1prins skrev:
Noen tips mot kvalme, jenter?:eek::confused::rolleyes::(

•☆tastedingsen☆•
Ingefær, og salt mat har hjulpet meg. Stakkars deg, håper de finner ut hva det kan være.

Så rart at du er så kvalm. Og trøtt…!
Drikke nok, ta ingefærtilskudd, sov det du kan!

Vurderer nesten og få hastetime i morgen hos legen. Lenka til sofaen og KVALM. Takk for tips, søta. Har frisk ingefær i kjøleskapet. Så kan lage ingefær-te på det, kanskje? Sliter mye med søvnen, men går seg til;)

•☆tastedingsen☆•

Pannekakelaging på gang! Lillebror sine er laget allerede. Men han sover, så det spørs om han må spise etter oss :p
Røre til mannen og T laget jeg i formiddag, og jeg venter på fløte for å få laget ferdig min :p
Og bacon da selvsagt =)
Himmel og hav, lager du tre middager :eek: ??? Her spiser vi alle melkefritt, det er det enkleste ;)

Ingefær, og salt mat har hjulpet meg. Stakkars deg, håper de finner ut hva det kan være.

Aner ikke hva det kan være, men mlkk irriterende er det:( Crackers here i come:D:confused:

•☆tastedingsen☆•

Aner ikke hva det kan være, men mlkk irriterende er det:( Crackers here i come:D:confused:

•☆tastedingsen☆•
Vitamin b-12 mangel? Det kan gi slapphet og kvalme ;) ...stiv nakke/hodepine? Det kan også gi slapphet og kvalme ;)

God bedring! Farris og eplejuice med isbiter og saltstenger er godsaker mot kvalme!

Heihei!
Vi har spist kålrot-, gulrot-, og potetstappe med stekte pølser til middag idag. Hermine ELSKER slik mos, og lapskaus, og gaffla innpå, ba om meje og stappa innpå :D
Så har vi vært på besøk hos olde, der fikk hun ubegrenset tilgang på Mariekjeks :eek: :p kosa seg bare verre:)
Det nye fotofjeset hennes er priceless!!! :p
ImageUploadedByBV Forum1389296259.298238.jpg

Bilder fra turen vår igår. Og ellers litt bilder fra idag. Han snakker i mobil:D og mekker bil:cool:Idag måtte jeg legge meg rett ut på sofaen kl 16 da mannen kom hjem. Er sååå kvalm, trøtt og sliten:(:confused: skal til legen den 20.
Vis vedlegget 46384
Vis vedlegget 46385
Vis vedlegget 46386
Vis vedlegget 46387
Vis vedlegget 46388
Vis vedlegget 46389
Vis vedlegget 46390

•☆tastedingsen☆•

Så morsomme og fine bilder :D heheh ser han foretrekker å snakke i tlf med bakhodet:P:) heheh.. bra du skal til legen! Håper det ikke er noe alvorlig;)

Vurderer nesten og få hastetime i morgen hos legen. Lenka til sofaen og KVALM. Takk for tips, søta. Har frisk ingefær i kjøleskapet. Så kan lage ingefær-te på det, kanskje? Sliter mye med søvnen, men går seg til;)

•☆tastedingsen☆•

Jeg blir foresren kvalm om jeg er i underskudd av søvn iløpet av flere dager..kansje du bare er sliten?

Heihei!
Vi har spist kålrot-, gulrot-, og potetstappe med stekte pølser til middag idag. Hermine ELSKER slik mos, og lapskaus, og gaffla innpå, ba om meje og stappa innpå :D
Så har vi vært på besøk hos olde, der fikk hun ubegrenset tilgang på Mariekjeks :eek: :p kosa seg bare verre:)
Det nye fotofjeset hennes er priceless!!! :p
Vis vedlegget 46398

Utrolig nydelig!! :D

Himmel og hav, lager du tre middager :eek: ??? Her spiser vi alle melkefritt, det er det enkleste ;)
Hehe. Ja det ble litt voldsomt i dag :p
Vi hadde så mye kumelk stående, og mannen liker "vanlig" pannekaker best. T er altetende, så det er ikke noe problem å servere melkfritt til alle i grunn. Men da fikk jeg brukt opp litt melk :D Og jeg må ha glutenfritt og helst lavkarbo-ish. Vanskelig å lage en type pannekaker som passer til alle da :p :D

Back
Topp