Torsdag :)

Mææææn!
Jeg skulle ta en rolig tur på trening, men endte opp med å løpe intervaller i en halvtime og trene magen ganske hardt sammen med lillesøs <3
Det er veldig godt nå da, og jeg har spist meg altfor mett og kommer meg ikke av sofaen tror jeg :D
I morgen skal Lillebror og jeg bare slappe av hjemme før jeg skal på samling - det blir deilig det!

Mææææn!
Jeg skulle ta en rolig tur på trening, men endte opp med å løpe intervaller i en halvtime og trene magen ganske hardt sammen med lillesøs <3
Det er veldig godt nå da, og jeg har spist meg altfor mett og kommer meg ikke av sofaen tror jeg :D
I morgen skal Lillebror og jeg bare slappe av hjemme før jeg skal på samling - det blir deilig det!

Du imponerer as! Så flink som trener :D nå kan du slappe av med gooooood samvittighet! ;)

Du imponerer as! Så flink som trener :D nå kan du slappe av med gooooood samvittighet! ;)
Haha, det gjorde jeg også, gjorde INGENTING før jeg la meg :D
Det var så godt å komme på trening i går, for nå begynner treningslysten å komme tilbake. Det tar noen uker med faste rutiner på treningen før jeg virkelig får igjen lysten!

Heihei!
Vi har spist kålrot-, gulrot-, og potetstappe med stekte pølser til middag idag. Hermine ELSKER slik mos, og lapskaus, og gaffla innpå, ba om meje og stappa innpå :D
Så har vi vært på besøk hos olde, der fikk hun ubegrenset tilgang på Mariekjeks :eek: :p kosa seg bare verre:)
Det nye fotofjeset hennes er priceless!!! :p
Vis vedlegget 46398

Klarer hun å spise alt med skje selv nå?:-)

Klarer hun å spise alt med skje selv nå?:-)
Jada, det klarer hun fint! Men innimellom vil hun ha litt hjelp og da måkker vi inn med skje mens hun prøver å få noe på gaffelen sin :P men da må hun ha bedt om "hepp" ellers blir hun sur ;)

Jada, det klarer hun fint! Men innimellom vil hun ha litt hjelp og da måkker vi inn med skje mens hun prøver å få noe på gaffelen sin :p men da må hun ha bedt om "hepp" ellers blir hun sur ;)

Hehe:-) Her streves det litt med skeia, men kunne vært litt flinkere til å la henne øve.

Haha, det gjorde jeg også, gjorde INGENTING før jeg la meg :D
Det var så godt å komme på trening i går, for nå begynner treningslysten å komme tilbake. Det tar noen uker med faste rutiner på treningen før jeg virkelig får igjen lysten!

Hehe det er bra!;):D
Ja det tar litt tid før kroppen vendes til treninga, men når den gjør det, så vil den bare ha mer :D og det er en god følelse!:)

Nåååå...lille bebisen..:):rolleyes:
Det er veldig koselig med bevegelser, men åh så ekkelt jeg syns det var. :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Det er litt pussig ja hehe, men veldig koselig:-)

Hehe:-) Her streves det litt med skeia, men kunne vært litt flinkere til å la henne øve.
Øvelse gjør mester ;) Hun har øvd i flere måneder til alle måltid, først nå begynner hun å få det til uten så altfor mye søl :)

Lille frø hilser forsiktig på:-)

]

Hahaha, så morsomt! Skikkelig livlig lita jente, ser ut til at hun synes det begynner å bli trangt om plassen :D ;)

Jeg drømmer ennå om sånn der sparking og knuffing, syns jeg kjenner en albue bak ribbeinet liksom :p litt ubehagelig innimellom bare ;)

Øvelse gjør mester ;) Hun har øvd i flere måneder til alle måltid, først nå begynner hun å få det til uten så altfor mye søl :)

Jeg må nok la henne prøve mer enn jeg gjør, smule utålmodig:-)

God kveld. :)
Her blei set tikka masala, fullkornsris, salat og naanbrød til middag:
1389378216079.jpg
Jeg ble inspirert av lennypenny i går og lagde derfor smørgrøt til Jenny sin kveldsmat. Det falt i smak!:)

Nå er all grøten bada bort og jenta er i seng. Jeg har planer om å betale alle regningene mine - og vips, der var stipendet borte!:oops: Har også tenkt å kose meg med granateple, blåbær og vaniljekesam i kveld (med forbehold om at tikka'en gjør plass til dessert) ;)

Vis vedlegget 46518
Jeg ble inspirert av lennypenny i går og lagde derfor smørgrøt til Jenny sin kveldsmat. Det falt i smak!:)

Nå er all grøten bada bort og jenta er i seng. Jeg har planer om å betale alle regningene mine - og vips, der var stipendet borte!:oops: Har også tenkt å kose meg med granateple, blåbær og vaniljekesam i kveld (med forbehold om at tikka'en gjør plass til dessert) ;)

Mmm det så utrolig godt ut! Ble litt sulten her nå:P haha.. synd jeg ikke takler naanbrød lenger (etter svskap med Emira):P

Vis vedlegget 46518

Mmm,nam!!! Det så digg ut! Men er du ikke i feil tråd? :p ;)

Så bra at smørgrøt var populært! Kanskje jeg skulle prøve det, Hermine er ikke spesielt keen på hverken havre eller risgrøt!

Back
Topp