Torsdag :)

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Bonjour :)
Er trøtt som en strømpe idag! Tross en god natt...
Var ikke hjemme fra Gardermoen,før kl 23.45...

Idag reiser vi til mamma igjen,og blir nok i 1-2 netter... Hyggelig :)
Skal lage deilig fløyels/smørgrøt senere.... Tror faktisk det er favorittenmaten min ;)

Har dere sovet godt?
Er alt bra med barna ?

Mina skal på 15-månederskontroll den 15.01...
Og Wael den 4.feb... 2-årskontroll...
Håper det blir en stund til neste gang... Wael vil aldri gå derifra,og har DET showet hver gang vi forlater HS..
Jeg derimot,syntes det er driiitkjedelig,med ventingen osv... Hehe..

Sent from my iPad using BV Forum

Koselig med besøk hos mamma:) godt for deg å få litt avlastning også;)
Jeg har vel ikke spist sånn grøt på flere år! Men jeg liker det veldig godt :P

Hahah så han liker seg på hs altså? :P sikkert spennende med alt det "nye":)
Leoh skal på kontroll 14.1! Da blir det vel vaksine å:( men må spørre hs om hepatitt-B vaksina.. jeg har ikke fått noe tilbud om den på han?

God morgen:)

Jeg ligger under dyna for å ta et par timer til på øya;) de andre har reist på jobb og i bhg:)
Natten har vært rolig, men ble veldig seint igår!..

Idag MÅ jeg få vasket gulva! Ser jo ikke ut under kjøkkenbordet:P ellers blir det vanlig husarbeid;) har satt på oppvaskmaskinen og klesvask, så er det ferdig til jeg våkner igjen:)

Morn!
Natta her har vært fredelig. Jeg la meg 23.10, las bok til 24 og sov frem til Jen våkna/alarmen til mannen ringte 06.40.:) Jeg og vesla åt frokost før hun blei levert hos dm. Nå er det forelesning, oppgaveskriving og noen kopper kaffe. Også får vi eksamensresultatene i dag!:eek:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Lennypenny: Mm..Smørgrøt har jeg ikke spist på mange år. Godt, men veldig mektig.:) Kanskje jeg skal lage det en dag. Kos dere i Sverige! !:)

Anita87: Deilig å kryper under dyna litt til. Det kunne faktisk jeg også gjort i dag..:) Gulvvask syns jeg er kjedelig, men det er SÅ godt når det er overstått. Skulle tatt en runde her og, men drøyer'n til helga.;)

Bonjour :)
Er trøtt som en strømpe idag! Tross en god natt...
Var ikke hjemme fra Gardermoen,før kl 23.45...

Idag reiser vi til mamma igjen,og blir nok i 1-2 netter... Hyggelig :)
Skal lage deilig fløyels/smørgrøt senere.... Tror faktisk det er favorittenmaten min ;)

Har dere sovet godt?
Er alt bra med barna ?

Mina skal på 15-månederskontroll den 15.01...
Og Wael den 4.feb... 2-årskontroll...
Håper det blir en stund til neste gang... Wael vil aldri gå derifra,og har DET showet hver gang vi forlater HS..
Jeg derimot,syntes det er driiitkjedelig,med ventingen osv... Hehe..

Sent from my iPad using BV Forum
Hehe. Vi er alltid litt lengre for å leke :p :D

Jeg er ganske trøtt i dag. Var hjemme fra jobb 00.30 og brukte en stund på å sovne. Lillebror rakk også å våkne før jeg sovnet skikkelig og han var meget happy for at "pupp" var hjemme igjen :p :o
Han våknet en gang til for litt påfyll, men sov til gjengjeld til 7.30!
T er levert i bhg og Lillebror og jeg ser litt film og slapper av før bytur og kontroll. Det er litt dumt med hs-time midt i sovetid, men. Kanskje han sover litt på ryggen min på vei ned, så får han heller sove litt senere i dag også.

God middag;)

Hehe, synes han det er så moro og være på HS, altså?;) Kanskje pga alle lekene?:) Så koselig og besøke mamsen og sikkert godt med litt avlastning også;)

Har lagt luringen for luren sin, men jaggu om han ikke vil sove! Ikke vil ha ha mat heller:( Kun drikke eller kose på fanget til mamma, ville leke i 20 min på gulvet med meg, men det var det!
Vi har det veldig kaldt på alle soverommene og tipper det er mellom 10-12 grader, så Emmeth sover med pysj, ullbody og pose(uten armer) og likevel er han isekald på morran:o:(? Så nå har jeg bestilt dunpose fra Odenwalder til han, menden var dyr, kosta 699 kr:o
Han sparker av seg dyna på natta, så viktig han har godt med klær på seg så han holder seg god og varm, selv uten dyne!;)
Jeg slapper av med en god kaffekopp:D Er såå trøtt om dagen.. Og om ikke Emmeth sovner snart, så får jeg vel ta han opp igjen, da!

Skal ut etterpå og fore fuglene også går vi oss en tur tenker jeg;) Har unnagjort lit rydding, så da er det gjort og kan krysses av lista;) Check;)

Sånn ser dunposen ut:)
47517_Odenw_lder_Sovepose_i_dun_90cm_3.jpg

Ha en flotters dag, snupper:)

Morn!
Natta her har vært fredelig. Jeg la meg 23.10, las bok til 24 og sov frem til Jen våkna/alarmen til mannen ringte 06.40.:) Jeg og vesla åt frokost før hun blei levert hos dm. Nå er det forelesning, oppgaveskriving og noen kopper kaffe. Også får vi eksamensresultatene i dag!:eek:

Lennypenny: Mm..Smørgrøt har jeg ikke spist på mange år. Godt, men veldig mektig.:) Kanskje jeg skal lage det en dag. Kos dere i Sverige! !:)

Anita87: Deilig å kryper under dyna litt til. Det kunne faktisk jeg også gjort i dag..:) Gulvvask syns jeg er kjedelig, men det er SÅ godt når det er overstått. Skulle tatt en runde her og, men drøyer'n til helga.;)

Høres ut som en god natt og en fin morgen:D skulle ønske jeg kunne finne interessen med å lese en bok å! Det ser så avslappene ut både fysisk og psykisk! :D meeen har funka dårlig hos meg ja:P lykke til med skolearbeid!

Åjah! Utrolig godt å krype inn under varm dyne når man er trøtt og det er småkaldt i leiligheten! :D ja huff! Er kjedelig, men jeg pleier å få gjort det 1 gang i uka..nå har det vel gått hvertfall 2 uker (minst!):P har bare støvsugd..så ser at det bør gjøres ;) spesielt på kjøkkenet..et der det blir skittent.

Jeg er ganske trøtt i dag. Var hjemme fra jobb 00.30 og brukte en stund på å sovne. Lillebror rakk også å våkne før jeg sovnet skikkelig og han var meget happy for at "pupp" var hjemme igjen :p :o
T er levert i bhg og Lillebror og jeg ser litt film og slapper av før bytur og kontroll. Det er litt dumt med hs-time midt i sovetid, men. Kanskje han sover litt på ryggen min på vei ned, så får han heller sove litt senere i dag også.

Hahah gode, herlige Eskil!:D

Ha en fin tur på hs! Og lykke til med vaksine ;)

God middag;)

Hehe, synes han det er så moro og være på HS, altså?;) Kanskje pga alle lekene?:) Så koselig og besøke mamsen og sikkert godt med litt avlastning også;)

Har lagt luringen for luren sin, men jaggu om han ikke vil sove! Ikke vil ha ha mat heller:( Kun drikke eller kose på fanget til mamma, ville leke i 20 min på gulvet med meg, men det var det!
Vi har det veldig kaldt på alle soverommene og tipper det er mellom 10-12 grader, så Emmeth sover med pysj, ullbody og pose(uten armer) og likevel er han isekald på morran:o:(? Så nå har jeg bestilt dunpose fra Odenwalder til han, menden var dyr, kosta 699 kr:o
Han sparker av seg dyna på natta, så viktig han har godt med klær på seg så han holder seg god og varm, selv uten dyne!;)
Jeg slapper av med en god kaffekopp:D Er såå trøtt om dagen.. Og om ikke Emmeth sovner snart, så får jeg vel ta han opp igjen, da!

Skal ut etterpå og fore fuglene også går vi oss en tur tenker jeg;) Har unnagjort lit rydding, så da er det gjort og kan krysses av lista;) Check;)

Den dunposen så deilig ut :D nå blir han sikkert go' og varm:D;) er dyrt ja, men tror nok det er verdt pengene:)

Liana er også voldsom til å enten sparke av seg dyna, eller å sove oppå den :P hun våkner om hun blir kald..vi har det mellom 17-20 grader inne, så blir nok ikke like lett kald som når det var flere minus grader ute:) hun sover i kortermet body, pysj og pose..og må ha på ullsokker fordi hun har alltid blitt fort kald på føttene.. og jeg prøver å holde dyna over hun:P haha..

Nå har jeg fått i meg litt frokost, og holder på med kaffekoppen mens jeg ser på the big bang theory:)

Når koppen er tom, så er det husarbeid som står klart og venter på meg:P men får se hvor mye som blir tatt! Har vondt i magen (begynte i går kveld), og er nok eggløsning! Hva er poenget med eggløsning når jeg ikke vil ha flere barn? :P haha

God middag;)

Vi har det veldig kaldt på alle soverommene og tipper det er mellom 10-12 grader, så Emmeth sover med pysj, ullbody og pose(uten armer) og likevel er han isekald på morran:eek::(? Så nå har jeg bestilt dunpose fra Odenwalder til han, menden var dyr, kosta 699 kr:eek:

huff, nå håper jeg at dere snart får et svar på hvorfor han er så mye syk! :(

Så flott pose!!! :D Vi har det også alltid kaldt på soverommet, i natt var det 11 grader. Da har hun ullpysj, ullpose (tynn), sover på skinn og har dundyne (juniordyne). Som oftest ligger hun under dyna da :P Men det hjelper å ha noe varmt og lunt under han også ;) Om du ikke har et skinn så er fleeceteppe lunt og godt å sove på, og lett å vaske ved uhell ;)

Hvor lang er den posen? Vet du det?

Jeg er ganske trøtt i dag. Var hjemme fra jobb 00.30 og brukte en stund på å sovne. Lillebror rakk også å våkne før jeg sovnet skikkelig og han var meget happy for at "pupp" var hjemme igjen :p :eek:

Lykke til på hs i dag:-)

God middag;)

Vi har det veldig kaldt på alle soverommene og tipper det er mellom 10-12 grader, så Emmeth sover med pysj, ullbody og pose(uten armer) og likevel er han isekald på morran:eek::(? Så nå har jeg bestilt dunpose fra Odenwalder til han, menden var dyr, kosta 699 kr:eek:

Den dunposen så kjempegod ut:-) Jeg er veldig fornøyd med min, vesla er god og varm hver morgen:-)

Morn!

Lykke til med eksamensresultatene, spennende:-)

Hallo :)
Jeg var så innmari trøtt og utslitt i morges, at jeg sov helt til 08.30 :eek: :p Mannen er hjemme i perm idag med Hermine ;) Så tok jeg meg 1/2 dag fri og vi dro på Barnas Hus for å finne tøffler til Hermine. "Hemine springe" sa hun og gikk bananas mellom stativene :eek: :p ;) De hadde nå 50% på Reima :eek: Så ble polvotter og ei litt tynnere lue med vindstopper i som vi skal spare til våren og den nordnorske sommeren ;) Og så kjøpte vi noen tøffe skinntøffler fra Melton som ser ut som små tennissko, uten såle da :D

Nå skal jeg forsøke å jobbe litt, før jeg vender nesen hjemover...er spent på hvordan for har glemt busskortet mitt hjemme :P

God ettermiddag:-)

Jeg har fått sovet ut, dusjet og slappet litt av, det var godt:-) Frøet har begynt å sparke sånn om natta ned mot madrassen, at til og med mannen merket det:eek:

Svigerfar kom på besøk i går, og skal være her til i morgen, nasse var meget skeptisk når han plutselig dukket opp i morrest:D
Skal hente henne i barnehagen om en times tid:-)

Da fikk vi oss en god gåtur til og fra byen og hs :) alt bra på kontrollen, men helt fryktelig å få vaksine :-o
Det ble en liten halvtimes søvn på ryggen min på vei ned, men det spørs om vi skulle lagt oss nedpå litt til!

God ettermiddag:-)

Jeg har fått sovet ut, dusjet og slappet litt av, det var godt:-) Frøet har begynt å sparke sånn om natta ned mot madrassen, at til og med mannen merket det:eek:

Svigerfar kom på besøk i går, og skal være her til i morgen, nasse var meget skeptisk når han plutselig dukket opp i morrest:D
Skal hente henne i barnehagen om en times tid:-)
Aktiv babis i magen skjønner jeg :)

Back
Topp