Hehe, slikt skjer her også! Han gjør mye nytt helt til han oppdager at det kanskje var litt vel tøft for han![]()
Haha ja de klarer mer enn de tør av og til
★Sender fra pipe-gjøken★
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, slikt skjer her også! Han gjør mye nytt helt til han oppdager at det kanskje var litt vel tøft for han![]()
God morgen.. Hvordan har deres natt vært? Og hvilken planer har dere for dagen? Skal på zoologisk museum på Tøyen idag med søsteren min og babyen hennes.
Der er det virkelig mange år siden jeg har vært..
Vært wn ok natt også forsåvidt..
Vært oppe å gitt flaske 3-4 ganger. W våknet 4,så tok han i senga med meg.. Sovnet etterhvert.. til kl 05.50... hurra liksom... Føler meg som en zombie idag... Med rødsprengte og hovne øyne ;-)
Sent from my GT-I9300
Huff, så slitsomme netter dere har! Får håpe MT hjelper dere!
Vi skal pakke i bilen og kjøre på høstferie til søsteren min som bor 4 timer unnaSynes jo akkurat at vi kom fra sommerferie på Mallorca, og nå er det plutselig dags for høstferie
i denne farta er det jo straks jul!!!!
Hermine sov godt til kl 04, da fikk hun flaske og etter det var det mye kaving fram til hun tok dag kl 07!
Ikke mye søvn her i natt heller, men det begynner å bli litt "Old news".
Jeg var hjemme fra jobb 00.15, E våknet 01.15 før jeg hadde rukket å sovne, bæsjet og styrte etterpå. Sovnet 02.15, så sovnet jeg ca 02.30. Men da sov han til det var morgen 7.30 da...!
Nå har jeg og mannen kost oss med lunch i byen etter barnetreffen, turbotrollet sover i vogna![]()
Man blir litt vant til dårlige netter også hehe... Hjalp det ikke dere? Uff håper det gjør det. Hvordan dame er dette? MT?Uff, for noen netter du har, stakkars:O
Håper virkelig manuell terapeuten kan hjelpe deg/dere(det hjalp dessverre ikke oss, men veit mange har hatt god erfaring med MT), ellers veit jeg om ei herlig dame som kan hjelpe dereBare og sende meg en PM
Håper du hadde en koselig dag med venninna di
<3
Så koselig dag dere har hatt!God kveld
Jeg har nesten ikke tid til og være innom nå om dagen, og appen funker jo F*** ikke, får ikke gått inn og valgt termingruppe, kun nyeste som kommer oppIdag har jeg hatt besøk av ei venninne og hennes 2 små
Så idag hadde jeg Neline hjemme fra bhgen for en kosedag
Vi har vært og plukka poteter fra ett jorde ikke langt fra huset
Ligger mange poteter til overs etter de har vært og høsta
Ungene synes det var stor stas, så nå må jeg komme på mange middager med mye poteter framover
hihihi.. Synes den ene dagen går fortere enn den andre jeg altså:O
Har vært røykfri siden mandag, tar noen snus ila dagen, men ikke mer enn det heller
Emmeth sover stort sett hele natta ennå, men noen netter han tuller litt og våkner mye. Er nok pga han driver og får 2 hjørnetenner! Kun 3 mnder til jul nå, skal se og få bestilt julekort med bilder av barna så det er gjort
Liker og være litt tidlig ute
Har begynt og ordne pakker til pakkekalenderen til jentene(synes Emmeth er for liten til det ennå, men han får en litt større gave hver søndag i adventsgave) Prøvd og sette inn smiley 2 ganger nå og da "klikker" BV og jegmå lukke hele siden
![]()
Ja, det er ikke bare bare med søvnMange små som sliter med søvnen her nå:O Håper det bedrer seg framoverSlitsomt og ikke få nok søvn! Hørtes ut som en kjempekoselig dag
![]()
God kveld
Jeg har nesten ikke tid til og være innom nå om dagen, og appen funker jo F*** ikke, får ikke gått inn og valgt termingruppe, kun nyeste som kommer oppIdag har jeg hatt besøk av ei venninne og hennes 2 små
Så idag hadde jeg Neline hjemme fra bhgen for en kosedag
Vi har vært og plukka poteter fra ett jorde ikke langt fra huset
Ligger mange poteter til overs etter de har vært og høsta
Ungene synes det var stor stas, så nå må jeg komme på mange middager med mye poteter framover
hihihi.. Synes den ene dagen går fortere enn den andre jeg altså:O
Har vært røykfri siden mandag, tar noen snus ila dagen, men ikke mer enn det heller
Emmeth sover stort sett hele natta ennå, men noen netter han tuller litt og våkner mye. Er nok pga han driver og får 2 hjørnetenner! Kun 3 mnder til jul nå, skal se og få bestilt julekort med bilder av barna så det er gjort
Liker og være litt tidlig ute
Har begynt og ordne pakker til pakkekalenderen til jentene(synes Emmeth er for liten til det ennå, men han får en litt større gave hver søndag i adventsgave) Prøvd og sette inn smiley 2 ganger nå og da "klikker" BV og jegmå lukke hele siden
![]()
Takk for detKoselig med høstferie hos søsters![]()
Var da fælt som alle de små sliter med søvnen om dagen:-/ Håper det roer seg igjen og at hu sover godt på natta framover
Blir dere lenge borte på ferie?
Ha en fin tur, søta
<3
Man blir litt vant til dårlige netter også hehe... Hjalp det ikke dere? Uff håper det gjør det. Hvordan dame er dette? MT?
Hadde det koselig medmsøster på tur. Masse utstoppede dyr fra hele verden,en dinosaurus og masse steiner(litt kjedelig)!det siste hehe....
Så flink du er som har vært røykfri i flere dager dahåper du klarer det
Og til dere andre ; ja,Wael er et skikkelig A-menneske.... Slik som mannen min ...uff hehe....
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Så koselig dag dere har hatt!
Og så flink du er uten røyk! *klappepåskuldra!*
![]()
Hehe nei ikke store jenta dere harmen så lenge dem følger sin egen vekst så gjør det jo ikke noe
Høres ikke noe godt ut med en så kraftig forkjølelsemasse god bedring!
★Sender fra pipe-gjøken★
Ja, det er ikke bare bare med søvn
Det ble bare en times søvn på han på dagen i dag, jeg er spent på hvordan det går utover natta.
Jeg noterer fortsatt alt han får av søvn for å få litt bedre oversikt =)
Også driver vi tilvenning på bruk av kosedukke som han har i sengen
Tok kvelden 18.30 i dag han...
Ja appen har vært litt ustabil, men den oppdaterte seg på mobilen istad
Så kos å plukke poteter da! Kan tenke meg at Neline har kosa seg
Flink du er som er tidlig ute med juleforberedelsenejeg har lissom ikke tid til det akkurat nå
★Sender fra pipe-gjøken★
Takk for detvi blir til søndag, så er bare langhelg
![]()
Ja det er det viktigsteHun hadde gått litt ned ift høyde og vekt sammen men det var ikke noe å tenke på
I tillegg så har hun hatt en del sinne utbrudd under måltider
da hun nekter å spise så har jo sett at hun har spist litt mindre enkelte dager. Skikkelig besemt dame!
hihi...
Ja, må si den har det, hmm.. Kanskje se om jeg har fått oppdatering ogsåTakk for tipset
Mhm, hatt en veldig koselig dag med Neline hjemme og venne-besøk
Joda, liker og være tidlig ute med julekort osv, ellers blir jeg ganske så stressa om jeg har for dårlig tid
Nei, tenker du har nok med og ruge jeg nå
hihih
Moro og se når det skjer noe<3<3<3
Ahaa.. ikke lett å gi de mat om dem ikke vil hahar hatt noen sånne dager her også, men det har mest vært protest for å sitte i stolen (noe som er kjempe kjedelig av og til)
og har noen ganger endt opp med at hun ikke vil ha mat.. men de spiser om de er sultne
★Sender fra pipe-gjøken★