Torsdag..

Hehe, slikt skjer her også! Han gjør mye nytt helt til han oppdager at det kanskje var litt vel tøft for han :p

Haha ja de klarer mer enn de tør av og til :P hun har stått masse selv idag syns jeg, men de fleste gangene har hun ikke tenkt noe over det fordi hun har vært så opptatt med noe annet :P:rolleyes:

★Sender fra pipe-gjøken★

God kveld:)
Jeg har nesten ikke tid til og være innom nå om dagen, og appen funker jo F*** ikke, får ikke gått inn og valgt termingruppe, kun nyeste som kommer opp:( Idag har jeg hatt besøk av ei venninne og hennes 2 små:) Så idag hadde jeg Neline hjemme fra bhgen for en kosedag:) Vi har vært og plukka poteter fra ett jorde ikke langt fra huset:) Ligger mange poteter til overs etter de har vært og høsta;) Ungene synes det var stor stas, så nå må jeg komme på mange middager med mye poteter framover;):p hihihi.. Synes den ene dagen går fortere enn den andre jeg altså:O;) Har vært røykfri siden mandag, tar noen snus ila dagen, men ikke mer enn det heller:) Emmeth sover stort sett hele natta ennå, men noen netter han tuller litt og våkner mye. Er nok pga han driver og får 2 hjørnetenner! Kun 3 mnder til jul nå, skal se og få bestilt julekort med bilder av barna så det er gjort;) Liker og være litt tidlig ute:) Har begynt og ordne pakker til pakkekalenderen til jentene(synes Emmeth er for liten til det ennå, men han får en litt større gave hver søndag i adventsgave) Prøvd og sette inn smiley 2 ganger nå og da "klikker" BV og jegmå lukke hele siden:(

God morgen.. Hvordan har deres natt vært? Og hvilken planer har dere for dagen? Skal på zoologisk museum på Tøyen idag med søsteren min og babyen hennes.
Der er det virkelig mange år siden jeg har vært..

Vært wn ok natt også forsåvidt..
Vært oppe å gitt flaske 3-4 ganger. W våknet 4,så tok han i senga med meg.. Sovnet etterhvert.. til kl 05.50... hurra liksom... Føler meg som en zombie idag... Med rødsprengte og hovne øyne ;-)

Sent from my GT-I9300

Uff, for noen netter du har, stakkars:O
Håper virkelig manuell terapeuten kan hjelpe deg/dere(det hjalp dessverre ikke oss, men veit mange har hatt god erfaring med MT), ellers veit jeg om ei herlig dame som kan hjelpe dere:) Bare og sende meg en PM:) Håper du hadde en koselig dag med venninna di:)<3

Huff, så slitsomme netter dere har! Får håpe MT hjelper dere!

Vi skal pakke i bilen og kjøre på høstferie til søsteren min som bor 4 timer unna :D Synes jo akkurat at vi kom fra sommerferie på Mallorca, og nå er det plutselig dags for høstferie :eek: i denne farta er det jo straks jul!!!! :rolleyes:

Hermine sov godt til kl 04, da fikk hun flaske og etter det var det mye kaving fram til hun tok dag kl 07!

Koselig med høstferie hos søsters:)
Var da fælt som alle de små sliter med søvnen om dagen:(:-/ Håper det roer seg igjen og at hu sover godt på natta framover:) Blir dere lenge borte på ferie?:) Ha en fin tur, søta:)<3

Ikke mye søvn her i natt heller, men det begynner å bli litt "Old news".
Jeg var hjemme fra jobb 00.15, E våknet 01.15 før jeg hadde rukket å sovne, bæsjet og styrte etterpå. Sovnet 02.15, så sovnet jeg ca 02.30. Men da sov han til det var morgen 7.30 da...!
Nå har jeg og mannen kost oss med lunch i byen etter barnetreffen, turbotrollet sover i vogna :)

Mange små som sliter med søvnen her nå:O Håper det bedrer seg framover:) Slitsomt og ikke få nok søvn! Hørtes ut som en kjempekoselig dag:)

Uff, for noen netter du har, stakkars:O
Håper virkelig manuell terapeuten kan hjelpe deg/dere(det hjalp dessverre ikke oss, men veit mange har hatt god erfaring med MT), ellers veit jeg om ei herlig dame som kan hjelpe dere:) Bare og sende meg en PM:) Håper du hadde en koselig dag med venninna di:)<3
Man blir litt vant til dårlige netter også hehe... Hjalp det ikke dere? Uff håper det gjør det. Hvordan dame er dette? MT?
Hadde det koselig medmsøster på tur. Masse utstoppede dyr fra hele verden,en dinosaurus og masse steiner(litt kjedelig)!det siste hehe....

Så flink du er som har vært røykfri i flere dager da :) håper du klarer det :)

Og til dere andre ; ja,Wael er et skikkelig A-menneske.... Slik som mannen min ...uff hehe....

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jeg har nesten ikke tid til og være innom nå om dagen, og appen funker jo F*** ikke, får ikke gått inn og valgt termingruppe, kun nyeste som kommer opp:( Idag har jeg hatt besøk av ei venninne og hennes 2 små:) Så idag hadde jeg Neline hjemme fra bhgen for en kosedag:) Vi har vært og plukka poteter fra ett jorde ikke langt fra huset:) Ligger mange poteter til overs etter de har vært og høsta;) Ungene synes det var stor stas, så nå må jeg komme på mange middager med mye poteter framover;):p hihihi.. Synes den ene dagen går fortere enn den andre jeg altså:O;) Har vært røykfri siden mandag, tar noen snus ila dagen, men ikke mer enn det heller:) Emmeth sover stort sett hele natta ennå, men noen netter han tuller litt og våkner mye. Er nok pga han driver og får 2 hjørnetenner! Kun 3 mnder til jul nå, skal se og få bestilt julekort med bilder av barna så det er gjort;) Liker og være litt tidlig ute:) Har begynt og ordne pakker til pakkekalenderen til jentene(synes Emmeth er for liten til det ennå, men han får en litt større gave hver søndag i adventsgave) Prøvd og sette inn smiley 2 ganger nå og da "klikker" BV og jegmå lukke hele siden:(
Så koselig dag dere har hatt!
:D
Og så flink du er uten røyk! *klappepåskuldra!*

Mange små som sliter med søvnen her nå:O Håper det bedrer seg framover:) Slitsomt og ikke få nok søvn! Hørtes ut som en kjempekoselig dag:)
Ja, det er ikke bare bare med søvn :p
Det ble bare en times søvn på han på dagen i dag, jeg er spent på hvordan det går utover natta.
Jeg noterer fortsatt alt han får av søvn for å få litt bedre oversikt =)
Også driver vi tilvenning på bruk av kosedukke som han har i sengen :)
Tok kvelden 18.30 i dag han...

Ja appen har vært litt ustabil, men den oppdaterte seg på mobilen istad:)
Så kos å plukke poteter da! Kan tenke meg at Neline har kosa seg;)
Flink du er som er tidlig ute med juleforberedelsene :D jeg har lissom ikke tid til det akkurat nå :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Koselig med høstferie hos søsters:)
Var da fælt som alle de små sliter med søvnen om dagen:(:-/ Håper det roer seg igjen og at hu sover godt på natta framover:) Blir dere lenge borte på ferie?:) Ha en fin tur, søta:)<3
Takk for det :) vi blir til søndag, så er bare langhelg ;)

Man blir litt vant til dårlige netter også hehe... Hjalp det ikke dere? Uff håper det gjør det. Hvordan dame er dette? MT?
Hadde det koselig medmsøster på tur. Masse utstoppede dyr fra hele verden,en dinosaurus og masse steiner(litt kjedelig)!det siste hehe....

Så flink du er som har vært røykfri i flere dager da :) håper du klarer det :)

Og til dere andre ; ja,Wael er et skikkelig A-menneske.... Slik som mannen min ...uff hehe....

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Har ei lita Neline som står opp på slaget 6 omtrent hver morgen, det er tidlig nok for meg;) he he:) Nei, både manuell terapet og kiropraktor friskmeldte Neline etter 4-5 behandlinger, men jeg synes ikke hu virka noe bedre i det hele tatt, så vi tok hu med til kinesolog/homøopeut(som også har hjulpet pappa med og bli eksemfri etter 40 år, legene hadde gitt han opp og sagt han måtte leve med det, han har slitt såpass kraftig med det at han har vært innlagt på sykehus mange ganger og liggi i en sånn pose-telt pga hele kroppen var ett stort væskende sår) Etter en del behandlinger og naturmedisin blei han helt eksemfri og er det den dag idag 10 år etter:)

Det eneste hu gjør er og ta forsiktig på en, helt rart, men hva hu enn gjør så funker det.

Da vi kom til henne fant hu låsninger i kraniet, kjevene, nakken, skuldre, øvre- midtre og nedre rygg og hofter til Neline. Hu hadde kraftig KISS/KIDD!:( Etter 15 behandlinger var hu endelig bra:) Det er dyrt, men virkelig verdt det:) Håper selvsagt MT hjelper dere:)

Takk takk, veldig fornøyd med og være røykfri igjen:) Våken netter krever mye av kroppen, selvom man blir mer eller mindre vant til lite søvn, håper det bedrer seg:) Klemmepå:)

Så koselig dag dere har hatt!
Og så flink du er uten røyk! *klappepåskuldra!*

Jaaah, vært kjempekoselig:) Regnet de 2 timene vi var ute, så da vi gikk inn var det varm kakao og ostesmørbrød:D
Takk takk:) Deilig og være røykfri igjen. Nå er målet og ikke bruke snus også:)

Hehe nei ikke store jenta dere har:rolleyes: men så lenge dem følger sin egen vekst så gjør det jo ikke noe;):)
Høres ikke noe godt ut med en så kraftig forkjølelse:eek: masse god bedring!

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja det er det viktigste :) Hun hadde gått litt ned ift høyde og vekt sammen men det var ikke noe å tenke på :-) I tillegg så har hun hatt en del sinne utbrudd under måltider :P da hun nekter å spise så har jo sett at hun har spist litt mindre enkelte dager. Skikkelig besemt dame! :P hihi...

Ja, det er ikke bare bare med søvn :p
Det ble bare en times søvn på han på dagen i dag, jeg er spent på hvordan det går utover natta.
Jeg noterer fortsatt alt han får av søvn for å få litt bedre oversikt =)
Også driver vi tilvenning på bruk av kosedukke som han har i sengen :)
Tok kvelden 18.30 i dag han...

Skjønner godt du dokumenterer søvnen, om jeg kan si det sånn:p
Blir jo til dels lite søvn på dere begge, stakkars:( Håper tilvenningen med kosedukken går greit og at det hjelper på søvnen:) Så grei leggetidtid det:) Emmeth la seg 18.30 han også:) Nå er det -1.5 grader ute.. Brrr.. Jaggu meg kaldt!

Ja appen har vært litt ustabil, men den oppdaterte seg på mobilen istad:)
Så kos å plukke poteter da! Kan tenke meg at Neline har kosa seg;)
Flink du er som er tidlig ute med juleforberedelsene :D jeg har lissom ikke tid til det akkurat nå :p

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja, må si den har det, hmm.. Kanskje se om jeg har fått oppdatering også:);) Takk for tipset:) Mhm, hatt en veldig koselig dag med Neline hjemme og venne-besøk:D Joda, liker og være tidlig ute med julekort osv, ellers blir jeg ganske så stressa om jeg har for dårlig tid;) Nei, tenker du har nok med og ruge jeg nå:P hihih:) Moro og se når det skjer noe<3<3<3

Ja det er det viktigste :) Hun hadde gått litt ned ift høyde og vekt sammen men det var ikke noe å tenke på :-) I tillegg så har hun hatt en del sinne utbrudd under måltider :P da hun nekter å spise så har jo sett at hun har spist litt mindre enkelte dager. Skikkelig besemt dame! :P hihi...

Ahaa.. ikke lett å gi de mat om dem ikke vil ha:P har hatt noen sånne dager her også, men det har mest vært protest for å sitte i stolen (noe som er kjempe kjedelig av og til):P og har noen ganger endt opp med at hun ikke vil ha mat.. men de spiser om de er sultne;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja, må si den har det, hmm.. Kanskje se om jeg har fått oppdatering også:);) Takk for tipset:) Mhm, hatt en veldig koselig dag med Neline hjemme og venne-besøk:D Joda, liker og være tidlig ute med julekort osv, ellers blir jeg ganske så stressa om jeg har for dårlig tid;) Nei, tenker du har nok med og ruge jeg nå:P hihih:) Moro og se når det skjer noe<3<3<3

Dagen høres hvertfall veldig koselig ut :)
Ja er jo veldig greit å være tidlig ute med sånne småting! Julekort og kalender er jo faktisk noe jeg kunne starta med, men får se :P planen var jo lissom å begynne å pakke fødebag, men kom så langt som å legge klær til babyen på senga mi :P hehe

★Sender fra pipe-gjøken★

Ahaa.. ikke lett å gi de mat om dem ikke vil ha:p har hatt noen sånne dager her også, men det har mest vært protest for å sitte i stolen (noe som er kjempe kjedelig av og til):p og har noen ganger endt opp med at hun ikke vil ha mat.. men de spiser om de er sultne;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Hehe nei den stolen er ikke alltid like kjekk å sitte i. Blir ofte servert mat mens hun løper rundt, i håp om å få i henne noe. ;)

Back
Topp