Skal se du plutselig er klar når fødselen setter igang

det blir nok godt å komme hjem med minien!
Ja Simone fikk tre tenner på rappen. Hun er mye sur og gretten, så de plager hun nok litt, men hun sover ihvertfall hele natta uten å våkne for smokk engang, så når hun er "slitsom" på dagtid så trøstet jeg meg med at jeg får sove på natta

jeg er nok mer sliten enn jeg bruker å være for tiden, men det kommer seg nok om noen uker
Her er det kjempegøy med gåvognene (vi har plutselig fire inkludert den vilen hun kan sitte på). Hun gikk seks skritt i sted og sto og danset av glede, men så så hun en gåvogn og da var det ned på kne for å komme raskt frem. Moro å se på!
Vi skal bare være på hytta i helga. Sambo har ennå ikke tatt ut ferien sin (han har seks uker), så vi kommer nok til å være lenger ved en senere anlednig. Broren min og de bor her, men vi er allikevel ikke så mye sammen, så det blir kjekt å samles. Sist vi alle overnattet ilag utenom på hotell, var i 2006. Jula blir ofte delt, siden vi bare er to søsken.
Fortalte sjefen min at jeg er gravid i går. Hun sa: da kan du vel kjøpe ei mammabukse da. det var ikke så fint med sikkerhetsnål. Hehe..jeg har klaga på den nye uniformsbuksa mi i mange uker, for den er så stram, og i går måtte jeg bruke sikkerhetsnål for å kunne gå med den

Hun skulle passe på å høre med meg først dersom noen skal ha ferie, så jeg kan få jobbe mest mulig. Det setter jeg stor pris på, for jeg må ofte si nei visst jeg ikke har barnevakt.
Vi var på bli kjent kakefest i mabolaget i går. Noen som hadde gifta seg og inviterte alle oss unge på besøk. Sprekt gjort syns jeg! Det var veldig kjekt å få snakka litt og hilst på alle sammen

mannfolka har jo egen klubb der de padler og samles for å drikke øl og kose seg, så nabolaget virker veldig koselig!
Nå sovna snuppa, så jeg har laga meg en deilig latte som skal nytes!