Hei å hopp
Eg har lita tid (e alt før lite tima i et døgn) Mi tid går mæst tæll forelesninge, og når eg kjæm heim, så e det Fie som e hovedfokuset mitt

Og etter at ho e lagt seg, så e det rydding av hus, og litt lækse og forberedelser

Syns eg går glipp av så mye på skola....e sååå mye man ska husk å alt det dær!
Ellers så e eg begynnt å planlegg bursdagen tell Fie

E no ei uka tell mamma si gull-rampe jeinta e 1 år

tenk så fort tia ha gådd!
I dag i barnehagen, så fekk eg veta at ho Fie ha fått sett eget soveromm
Sian ho e heeelt propell når de ska lægg ho, og då gir ho opp de ainner ongan, så e det full fæst på soverommet
Så i dag fant de ut at ho fekk sett eget soverom, og då vart det bra førr aille parta

fie søvna med ein gang (va kje så arti å ha fæst aleina

) og de ainner søvna og med ein gang

hihihihi mamma si rampe guri

I barnehagen ho går i, på hennes avdeling (lille avdelinga) e det 11 onga totalt og 5 voksne

og demmers avdeling heita krabben

suuuuper barnehage, e så gla eg bor litt på bygda, så ho slæpp å gå i en barnehage med 60-70 onga å 20 voksne
Ellers så går det kjæææææmpe bra på natta no

Ho får vattn 1 gang på natta

og e utkvilt og sultn om mårran

Ho spis då 1.5 porsjon grøt (i helgen, når ho ikje ska i barnehagen)
Og på kveldstid så spis ho 1.5 porsjon grøt, og gjerne et beger med danonino og kansje 150ml melk åg
På dagtid spis ho lunch, også litt frukt etter kvart, eller nå lignanes. Også spis ho middag lamme meg (eller pappan sin) også får ho ofte litt frukt eller nå sånt i ei skål så ho får kos seg med
Så matinntaket ha skutt i været no som ho e slutta å spis på natta

va TOTALT værd det
Ellers så kjæm eg ikje på at det e så mysje nytt

E begynnt å tenk på om eg ska kjøp vinterdress tell Fie, ho har parkdress....og de sa i barnehagen at ho kan jo bruk den på vintern åg, bære med ull å fleece kleia under

Mått kjøp ho sånner stonz "sko" som ho har ute, de va GENIAL, førde om de e litt stor enda