Torsdag

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
God morgen.
Hvordan har natten vært? Mina får tann nr 8,så hun har våknet en del ganger fra kl 5...

Jeg skulle slappe av litt på sofaen igår da ungene var lagt... Våknet 20.30, og klarte å sovne kl 23 igjen til 06.45.... Søvnmangel.no ;)
Her er det sol,så vi drar ut på en tur.... Planene deres idag da?:)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Sent from my GT-I9300

Vedlegg

• 1378964418640.jpg
    1378964418640.jpg
    42,3 KB · Visninger: 44
  • 1378964443706.jpg
    1378964443706.jpg
    31,1 KB · Visninger: 44
  • 1378964459613.jpg
    1378964459613.jpg
    53,9 KB · Visninger: 45
Hehe vi lagde tråd ganske likt, men du var raskest;) sååå da bruker vi denne :)

Kjedelig med lite nattesøvn! Men godt tennene kommer ut forde:p er det like før eller?

Her sitter jeg på gulvet på badet! Hehe.. holder på å bade Lianamor:)
Vi ble vekket rundt 7 av Emira, for hun måtte på do og MÅ si ifra før hun går inn på badet:P:rolleyes:
Ellers var Liana våken og TULLETE inatt:eek: bare skravla, lo og tulla i senga i ca 1 time før hun sovna igjen..

Idag skal jeg bare ta det med ro, er hes i stemmen! Ble det plutselig igår.. haha.. har vært småforkjøla, men det hadde jo så og si gått over, men så kom det plutselig slimhoste og hes stemme hos meg igår:eek::p så sitter her å høres ut som en mann!:cool:

Ha en fin dag, snupper♡

★Sender fra pipe-gjøken★

Hehe vi lagde tråd ganske likt, men du var raskest;) sååå da bruker vi denne :)

Kjedelig med lite nattesøvn! Men godt tennene kommer ut forde:p er det like før eller?

Her sitter jeg på gulvet på badet! Hehe.. holder på å bade Lianamor:)
Vi ble vekket rundt 7 av Emira, for hun måtte på do og MÅ si ifra før hun går inn på badet:P:rolleyes:
Ellers var Liana våken og TULLETE inatt:eek: bare skravla, lo og tulla i senga i ca 1 time før hun sovna igjen..

Idag skal jeg bare ta det med ro, er hes i stemmen! Ble det plutselig igår.. haha.. har vært småforkjøla, men det hadde jo så og si gått over, men så kom det plutselig slimhoste og hes stemme hos meg igår:eek::p så sitter her å høres ut som en mann!:cool:

Ha en fin dag, snupper♡

★Sender fra pipe-gjøken★
Ja. Det har kommet ut litt bare.. men hun er blid og fornøyd så jeg kan ikke klage :-) Legg ut bilder du også.. Alltid kos å se barna :-)

Sent from my GT-I9300

Kjedelig med dumme netter og tidlige morgenen :o
I natt gikk det greit her. Men jeg kjenner at jeg la meg altfor seng når Lillebror våknet 6.30 :o
Niesen min er sendt av gårde til skolen og guttene har spist frokost. Skal straks levere i bhg. Mamma skal hente T i dag, og han skal få overnatte hos henne =)
Så i dag er det bare Lillebror og meg. Usikker på om mannen kommer hjem i kveld eller om han må bli over til i morgen på øvelsen han er på.
En nabo kommer innom etterpå for å bli med på Barnetreffen. I dag kommer barneverntjenesten på besøk for å snakke om trygghetssirkelen, det blir spennende =)
Ha en fin dag alle sammen!!! :D

Hallo!
Kjenner jeg savner de dagene hvor vi har hele dagen til fri disposisjon altså! Skulle gjerne gått i åpen barnehage sammen med snuppa idag, i stedet for å levere henne i barnehagen alene! :oops:
Leverte Hermine litt over kl 09 i bhg. Virker som om dagen hennes i bhg blir bedre om hun blir levert inne på morran, blir trygg der og så går ut sammen med de andre barna, enn om jeg leverer henne ute.
Idag jobber jeg hjemmefra...går aldeles strålende som dere ser :p Har sendt en mail, leita opp tre mailadresser og tatt en telefon :P Skal manne (eller kvinne) meg opp til å skrive en mail til og ta en til telefon! Så skal jeg ta en tur til universitetet likevel for der er det arbeidslivsmesse idag, noe som kan være litt spennende siden jeg skal søke jobb til våren! ;) Skal i teorien lese litt også, men vi får se hva jeg rekker over før kl 14! :)

Hallo!
Kjenner jeg savner de dagene hvor vi har hele dagen til fri disposisjon altså! Skulle gjerne gått i åpen barnehage sammen med snuppa idag, i stedet for å levere henne i barnehagen alene! :oops:
Leverte Hermine litt over kl 09 i bhg. Virker som om dagen hennes i bhg blir bedre om hun blir levert inne på morran, blir trygg der og så går ut sammen med de andre barna, enn om jeg leverer henne ute.
Idag jobber jeg hjemmefra...går aldeles strålende som dere ser :p Har sendt en mail, leita opp tre mailadresser og tatt en telefon :p Skal manne (eller kvinne) meg opp til å skrive en mail til og ta en til telefon! Så skal jeg ta en tur til universitetet likevel for der er det arbeidslivsmesse idag, noe som kan være litt spennende siden jeg skal søke jobb til våren! ;) Skal i teorien lese litt også, men vi får se hva jeg rekker over før kl 14! :)
Får håpe du får gjort litt da, synes du høres effektiv ut!

Får håpe du får gjort litt da, synes du høres effektiv ut!

joda, men får liksom ikke gjort så mye mht eksamen eller masteroppgaven da :P Eller, de mailene har jo med det å gjøre, men blir lite lesing...for synes det er så gruelig kjedelig! ;)

Ja. Det har kommet ut litt bare.. men hun er blid og fornøyd så jeg kan ikke klage :-) Legg ut bilder du også.. Alltid kos å se barna :-)

Sent from my GT-I9300

Å så bra hun ikke er så plaga :D da kan jo tennene bare komme :P hehe.. Liana får snart 2 tenner til har jeg sett.. på hver sin side av fortennene oppe:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Og god bedring forresten........ Håper du ikke blir verre :-)

Sent from my GT-I9300

Takk :) virker som om det har blitt bedre allerede :D

★Sender fra pipe-gjøken★

Får gjøre som Lennypenny sier, om å legge ut bilder av trolla :D hihi..

1378980452247.jpg
1378980460551.jpg
1378980443796.jpg
1378980470616.jpg
1378980508526.jpg
1378980501285.jpg

Hehe ble litt tullebilder:rolleyes::D

Jeg skulle egentlig slappe av å sånt, men fant energien etter jeg leverte jentene i bhgen, så fikk ryddet her, tørket støv, støvsugd, hengt opp klesvask, bretta klær og flytta lekene til Liana inn på rommet hennes :) så kan hun bruke det som lekerom til vi er 100% ferdig :)

nå koser jeg meg med en kopp te :D

★Sender fra pipe-gjøken★

Heihei :)

Lenge siden no, eg leser stort sett hver dag, men ikke alltid eg får tid å skrive noe;)
Her var vi tidlig oppe som vanlig (selv om det begynner å komme seg, han har sovet til halv 7-kvart på 7 nesten hver dag de siste 6 dagene) og lekte litt her hjemme, før eg fikk mld fra en venninne om å bli med i åpen bhg. Så da gjorde vi det. Jonathan trives såå godt der! Er så mange kjekke ungen han kan leke med, nye kjekke leker, og stor boltreplass. Så den storei hit`en foreløbig er gå frem og tilbake ørten ganger i gangen med gåvogn;)

La han halv tolv, så fikk eg kost meg med en kaffe før vi tok beina fatt hjemover. Jonathan sover enda, så eg har fått i meg litt lunsj, og gjort meg klar til seinvakt. No tenkte eg at eg skulle lage kjøttkaker ferdig til middagen i dag, så mannen bare kan varme opp. (luksus, spør du meg;))

No titter jammen meg solen frem og, så blir gjerne en tur på lekeplassen når småen har våkna:)

Ha en herrlig dag jenter!

Heihei :)

Lenge siden no, eg leser stort sett hver dag, men ikke alltid eg får tid å skrive noe;)
Her var vi tidlig oppe som vanlig (selv om det begynner å komme seg, han har sovet til halv 7-kvart på 7 nesten hver dag de siste 6 dagene) og lekte litt her hjemme, før eg fikk mld fra en venninne om å bli med i åpen bhg. Så da gjorde vi det. Jonathan trives såå godt der! Er så mange kjekke ungen han kan leke med, nye kjekke leker, og stor boltreplass. Så den storei hit`en foreløbig er gå frem og tilbake ørten ganger i gangen med gåvogn;)

La han halv tolv, så fikk eg kost meg med en kaffe før vi tok beina fatt hjemover. Jonathan sover enda, så eg har fått i meg litt lunsj, og gjort meg klar til seinvakt. No tenkte eg at eg skulle lage kjøttkaker ferdig til middagen i dag, så mannen bare kan varme opp. (luksus, spør du meg;))

No titter jammen meg solen frem og, så blir gjerne en tur på lekeplassen når småen har våkna:)

Ha en herrlig dag jenter!

Høres ut som en herlig dag sammen med lillegutten:D og deilig med kaffe, lunsj og alenetid ;):) kos deg videre med lekeplass og etterhvert jobb ;) hehe

★Sender fra pipe-gjøken★

2 for 1 på skoringen, damer! LØP OG KJØP!
Fikk vintersko til begge guttene og betalte bare for det dyreste paret :D
Har storkost oss i byen, Lillebror sover dagens andre dupp nå, og jeg begynner straks på middagen :)

Ahg! Blir gal snart:eek::mad:

Borettslaget vi bor i, blir pussa opp utvendig..de sandblåser veggene for å få vekk maling osv, men det står en f**kings kompressor på fra 9-10 om morgen til 6-7 på kvelden, utenfor stuevindu vårt!:eek::confused: durer og bråker konstant i 9-10 timer, kanske de tar 2 små pauser iløpet av dagen.. vi målte lydnivået, og det ligger på mellom 70-80 bB ved stuevinduene, og over 45 dB (innendørs støy) er helseskadelig! Spesielt da for små barn og ufødte babyer:(:mad::eek: nå har vi måtte klage for 2 gang! Eneste vi ber om er at den slås av kl 17, for skjønner at de må jobbe ellers:P men hun som er styreformann kom med "da blir de fortere ferdig" og "den står jo ikke på, på natta":eek:

★Sender fra pipe-gjøken★

Ahg! Blir gal snart:eek::mad:

Borettslaget vi bor i, blir pussa opp utvendig..de sandblåser veggene for å få vekk maling osv, men det står en f**kings kompressor på fra 9-10 om morgen til 6-7 på kvelden, utenfor stuevindu vårt!:eek::confused: durer og bråker konstant i 9-10 timer, kanske de tar 2 små pauser iløpet av dagen.. vi målte lydnivået, og det ligger på mellom 70-80 bB ved stuevinduene, og over 45 dB (innendørs støy) er helseskadelig! Spesielt da for små barn og ufødte babyer:(:mad::eek: nå har vi måtte klage for 2 gang! Eneste vi ber om er at den slås av kl 17, for skjønner at de må jobbe ellers:p men hun som er styreformann kom med "da blir de fortere ferdig" og "den står jo ikke på, på natta":eek:

★Sender fra pipe-gjøken★
Uff, så utrolig slitsomt :o
Mannen skjelte ut en kar her fra kommunen da de begynte utbyggingen av byggefelt nummer to like ved siden av her. De måtte tømme en dump for sølevann, og på en helligdag kom mannen for å sette på et aggregat på kvelden, med intensjon om at det skulle stå og gå hele natta, slik at alt var klart for byggefolkene dagen etterpå.
Mannen prøvde å si fra pent først, men fikk liten forståelse (dette hadde stått på en natt tidligere også, få meter fra soveromsvinduet vårt...!), så til slutt sa han at om det ble stående på kom han til å slå det av selv :p

Back
Topp