Torsdag???!!!

Hei alle sammen! Idag har vi tatt det stille og rolig. Emmeth har vondt ett sted, mistenker magen! Så han trenger mye kos og nærhet av mamma`n sin<3 Idag skal jeg lage bakt potet til middag, så skal ned og handle tilbehør. Uff, mannen sklei på jobb på mandag med den dårlige foten sin og har mye smerter i den igjen. Han pressa seg til og jobbe tirsdagen også, siden han trodde det skulle bli bedre. Han er blå oppover foten, hoven som ett egg på siden av foten og har likedanne smerter som da bruddet ikke vill gro. Så han er redd det er senen(som de måtte kappe og sette på på nytt) som har ryki:( Og da blir det operasjon og ny gips igjen i verste fall, mn vi håper på det beste og er positive:) Han skal til legen på tirsdag! Vi har vært ute og gått en liten tur i gråværet og ellers vært og sett på sauene som går rett ved huset vårt;) Ha en fiiin dag, jenter:)

Huff, stakkars mann, håper virkelig han slipper ny operasjon.

Koselig når de går hehe... Hun er født 3.okt, terningen var 26/9.. Men,hun hadde god tid ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hehe ja da hadde hun god tid :) trivdes nok inni magen;) oktober-barn er ikke så ille da (er selv født 17 oktober) :P thihi...

Haha ja disse ordforslagene har jeg stresset mye med :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Da er ungene i seng og mannen sendt på møte :D
Siste innspurt på oppgaven nå, blir herlig å bli ferdig!! :D

I kveld er det prosjekt rydde hus på gang her i huset :-) Greit å få litt orden før mannen drar ut i nordsjøen igjen og jeg blir alene med bøllefrøet. Håper dere har en flott kveld herlige damer :-)

Nei. De er ikke i b.hage. Hadde planer,men vi skulle jo egentlig flytte for godt,så da har jeg ikke søkt.
Men,litt kos å ha de hjemme også,når man har mulighet.
Vi finner på noe hver dag:)
Kjenner flere med barn,så møter andre barn nesten hver dag og leker,og får utfolder seg ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

høres ut som en flott hverdag spør du meg! Skulle gjerne hatt samme mulighet selv ;) Barna har jo også hverandre! :)

Da er ungene i seng og mannen sendt på møte :D
Siste innspurt på oppgaven nå, blir herlig å bli ferdig!! :D

lykke til! :)

Her rakk vi ikke sovetoget før kl 19 idag, så da ble hun overtrøtt og det tok en time før hun sovna o_O Håper virkelig hun sovnet nå, og ikke begynner å hoste og våkner, for i kveld MÅ jeg dusje :P Får det liksom aldri klemt inn i dagen nå når jeg er alene med henne :eek: :p

Her rakk vi ikke sovetoget før kl 19 idag, så da ble hun overtrøtt og det tok en time før hun sovna o_O Håper virkelig hun sovnet nå, og ikke begynner å hoste og våkner, for i kveld MÅ jeg dusje :P Får det liksom aldri klemt inn i dagen nå når jeg er alene med henne :eek: :p

Hehe her dusjer jeg om morgen med døra til badet åpen og med 2 unger som går/krabber ut og inn:eek::p haha men forstår hva du mener! Er ikke alltid lett å presse inn sine egne behov når man har små barn som er ovetalt! :)
Håper snuppa sover godt og at hun er bedre imårra;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Her rakk vi ikke sovetoget før kl 19 idag, så da ble hun overtrøtt og det tok en time før hun sovna o_O Håper virkelig hun sovnet nå, og ikke begynner å hoste og våkner, for i kveld MÅ jeg dusje :p Får det liksom aldri klemt inn i dagen nå når jeg er alene med henne :eek: :p
Håper hun sover greit nå!
Jeg dusjer som regel alltid med Lillebror surrende på badet jeg :D
Han elsker å stå innenfor dusjforhenget og lene seg til badekaret mens jeg dusjer :p

Håper hun sover greit nå!
Jeg dusjer som regel alltid med Lillebror surrende på badet jeg :D
Han elsker å stå innenfor dusjforhenget og lene seg til badekaret mens jeg dusjer :p
hun har allerede våkna en gang av hosten :(

Hun gjør så innmari mye ugagn på badet så det tørr jeg ikke :p Regner også med at hun sikkert vil være inni dusjkabinettet sammen med meg, og da vil hun få MYE sjampo osv i ansiktet :p ;)

Hehe her dusjer jeg om morgen med døra til badet åpen og med 2 unger som går/krabber ut og inn:eek::p haha men forstår hva du mener! Er ikke alltid lett å presse inn sine egne behov når man har små barn som er ovetalt! :)

★Sender fra pipe-gjøken★

hehe, så modig du er da :p Hermine er så...øh...kreativ, så tørr ikke å levne henne et øyeblikk :P OG hun klatrer!!! ;)

hehe, så modig du er da :p Hermine er så...øh...kreativ, så tørr ikke å levne henne et øyeblikk :P OG hun klatrer!!! ;)

Hehe ja er nok greit å se ann på åssen barn man har :) Liana klatrer ikke noe særlig enda, og hun sitter stort sett utenfor dusjen og banker på dusjkabinettet :P også er jeg heldig som har Emira til å "passe på":P

★Sender fra pipe-gjøken★

★Sender fra pipe-gjøken★
Det hender jeg også har døra åpen om T er hjemme. Da leker de på rommet i mens, og T sier i fra om Lillebror gjør noe han ikke skal.
Det sagt, så er det jo sikret for en baby å være i etasjen der da. De kommer seg kun på rommet til T , i gangen og inn på badet. All Lego og andre småleker hjelper vi T med å rydde utenfor rekkevidde for små babyfingre, og trappegrinda er selvsagt lukket.

Fine bilder av skjønne unger her:-) Skjønner det er mye sykdom ute og går!Snuppa her er og veldig forkjølet.Hoster og snørrer fælt,særlig på nattestid!
Holdt henne hjemme fra bhg i dag etter en svært urolig natt.Hun har kost seg med pappa'n,og slitt han fullstendig ut,hehe:-) Hun lar seg ikke stoppe av litt frynsete form og traver bokstavelig talt rundt dagen lang.Fint at hun har begynt å "løpe" før hun har full kontroll på å gå:-)
Ellers har vi vært med fotograf i dag og tatt utendørs "babybilder" og familiebilder-med bikkje og hele pakka:-D
Gikk med en del våtsetvietter da snørra rant konstant,men gøy var det:-P

God bedring til alle som hangler,og gratulerer på etterskudd med dagen til Emmeth og Asle!!(rekker ikke innom her hver dag lenger...)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Etter en runde med hosting, vræling, paracet på sprøyte, oppkast og og oppvask surrer Hermine nå rundt på gulvet her mens Drømmehagen surrer på tvn o_O :( Jeg er stuptrett og skikkelig dårlig form, men virker ikke til at hun kommer til å ville sove med det første :( Bare VRÆÆÆLA da jeg måtte ta henne med inn på soverommet igjen for å vaske spy der o_O *sukke* GLEDER meg til mannen kommer hjem altså! Ser ikke for meg noen god natt på oss!

Etter en runde med hosting, vræling, paracet på sprøyte, oppkast og og oppvask surrer Hermine nå rundt på gulvet her mens Drømmehagen surrer på tvn o_O :( Jeg er stuptrett og skikkelig dårlig form, men virker ikke til at hun kommer til å ville sove med det første :( Bare VRÆÆÆLA da jeg måtte ta henne med inn på soverommet igjen for å vaske spy der o_O *sukke* GLEDER meg til mannen kommer hjem altså! Ser ikke for meg noen god natt på oss!

Å nei!!Høres ikke bra ut!Håper hun blir fort søvnig igjen så dere får kommet dere i seng.God bedring til begge to,og håper natta blir ok!!!

Uff stakkars dere :-o
Omgangssyke eller spydde hun pga hoste?
Håper natten blir grei da!!

Fine bilder av skjønne unger her:-) Skjønner det er mye sykdom ute og går!Snuppa her er og veldig forkjølet.Hoster og snørrer fælt,særlig på nattestid!
Holdt henne hjemme fra bhg i dag etter en svært urolig natt.Hun har kost seg med pappa'n,og slitt han fullstendig ut,hehe:-) Hun lar seg ikke stoppe av litt frynsete form og traver bokstavelig talt rundt dagen lang.Fint at hun har begynt å "løpe" før hun har full kontroll på å gå:-)
Ellers har vi vært med fotograf i dag og tatt utendørs "babybilder" og familiebilder-med bikkje og hele pakka:-D
Gikk med en del våtsetvietter da snørra rant konstant,men gøy var det:-P

God bedring til alle som hangler,og gratulerer på etterskudd med dagen til Emmeth og Asle!!(rekker ikke innom her hver dag lenger...)

Hehe. Teodor løp fra han var 10 måneder til han ble nærmere 3 år han :-p

Uff stakkars dere :-o
Omgangssyke eller spydde hun pga hoste?
Håper natten blir grei da!!

krysser fingrene for at det var pga hoste! Hum hosta ikke SÅ ille, men det kom rett etter at jeg ga paracet o_O kom MASSE slim opp, men ikke alt mageinnholdet så holder en knapp på at det ikke er omgangssyke! Er det det får mannen ALDRI reise bort så lenge igjen :P

Å nei!!Høres ikke bra ut!Håper hun blir fort søvnig igjen så dere får kommet dere i seng.God bedring til begge to,og håper natta blir ok!!!

takk!
Må vel bare ta henne med og gå å legge meg, så får vi håpe hun blir trett snart!

Fine bilder av skjønne unger her:) Skjønner det er mye sykdom ute og går!Snuppa her er og veldig forkjølet.Hoster og snørrer fælt,særlig på nattestid!
Holdt henne hjemme fra bhg i dag etter en svært urolig natt.Hun har kost seg med pappa'n,og slitt han fullstendig ut,hehe:) Hun lar seg ikke stoppe av litt frynsete form og traver bokstavelig talt rundt dagen lang.Fint at hun har begynt å "løpe" før hun har full kontroll på å gå:)
Gikk med en del våtsetvietter da snørra rant konstant,men gøy var det:p

haha, vi får sikkert samme opplegget når vi skal til fotograf på søndag :p
Så morro at hun løper da :D

Back
Topp