Torsdag???!!!

SÅ deilig! :D
T elsker å spise frokost med matpakke i barnehagen (ellers får de all maten, så han må til frokost for å få morsomme matpakker :p), og da må han leveres i god tid før kl 9,, helst. Vi er glad i å ta det med ro om morgenen da, men avhengig av når vi våkner pleier vi å prøve og rekke det om han ønsker det. Leverer pappaen får han jo spise frokost der da :D Kos deg masse!

Hehe så søt han er da:rolleyes: stas med matpakke:D hehe..
Etter at Liana begynte i bhgen, så har jeg stort sett gitt dem frokost hjemme for å gi hun kortere dager..selvom Emira også helst vil spise i bhgen:P:) der får de frokost kl 9 (stort sett brødskiver), og spiser niste kl 13..jeg syns det hadde vært bedre at dem spiste niste til frokosten jeg da, siden maten er ferskere da..hehe. men de gjør det nok for å slippe å ha så mye å gjøre etter lunsj :P for da pleier dem å gå ut..
Ellers er det deilig å ta rolige morgener, om man har mulighet til det:D

★Sender fra pipe-gjøken★

Takk! :D
Ja, har fast innventar av chai-te, honning og melk i skapene ;) er NYYYYDELIG!!!

Høres godt ut ja :D tror ikke jeg hadde hørt om chai latte før jeg begynte å jobbe i cafeen :P plutselig kom det en kunde å bestilte det..haha godt det var under opplæringen min :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Hihi ;) du får prøve å føde på en "ledig" dag ;)
Det er nok for tidlig å se kjønnet ja. Blir nok bare en sjekk for å se om alt er bra, om det er inne i livmora og hvor langt jeg er på vei :)

Hehe tenkte jeg kunne føde 1 oktober, for da har samboer bursdag :P må jo være en super gave å få en sønn som bursdagsgave :P haha

Blir så spennende da:D ul er jo moro uansett :D og virkelig få bekreftet at det er en liten person inni kroppen :)

★Sender fra pipe-gjøken★

Takk, er ikke veldig syk akkurat, men hangler litt :D

Hehe godt du ikke ligger rett ut:D så får vi håpe det ikke blir verre ;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Så fin Hermine er :D :D
Deilig med ullklær da! Her er det også gufsete i dag. Eskil har på kortermet ullbody, bambus sparkebukse og en genser utenpå der igjen :p
8ECF0B63-54FC-467D-83FF-3E7371936E2B-3950-0000040DA246A0F9_zpsbbe4e60f.jpg

Vi blir bare hjemme i dag, orker ikke å dra på Barnetreff. HAdde rett i går med at jeg er på vei til å bli syk, og det ene øyet har masse guff :eek: Skal definitivt sove med Eskil etterpå, da jeg har fått gjort endel på oppgaven som skal leveres i morgen. Kl 15 skal vi møte ei som skal få litt gravidtøy av meg, og så hente Teodor i bhg =)
Mannen leverte han i morges selvom jeg egentlig skulle gjøre det. Tror han skjønte at formen ikke var på topp, gitt. Hodepinen er heldigvis borte!! Den blir så altfor ille når den først står på :eek:
I kveld er det foreldremøte i barnehagen. Tror vi må krangle om hvem som skal dra :p Jeg burde virkelig gjøre ferdig oppgaven for å slippe i morgen tidlig, men jeg synes møtene er spennende også :D
Ha en fin dag alle sammen!!

Håper du blir raskt frisk igjen, masse god bedring:-)

Heisann

Nasse er hjemme med meg i dag, hun hoster og snørrer en del, fin form ellers, men jeg tar ikke sjansen.
Det er jaggu en håndfull å ha henne hjemme når formen min ikke er bra hehe, hun har ikke ro i rumpa:-)

Heisann

Nasse er hjemme med meg i dag, hun hoster og snørrer en del, fin form ellers, men jeg tar ikke sjansen.
Det er jaggu en håndfull å ha henne hjemme når formen min ikke er bra hehe, hun har ikke ro i rumpa:-)

Hehe nei ikke like lett å ta seg av en aktiv liten jente når man ikke er i form.. god bedring til dere begge ;):)

★Sender fra pipe-gjøken★

Nå er vi kommet hjem fra handlerunde! Fikk kjøpt masse mat og litt diverse småting. Hermine er ikke glad i shopping altså, må hele tiden finne på ting for å underholde henne. Ga henne ei eske halsdrops, med plast på, og jammen meg fikk hun ikke plasten av, åpna eska og plukka ut et drops :eek: :p
Hun sovna ikke før vi kom hjem 12.15, men 12.45 våkna hun av ei hostekule og ville ikke sove mer :( fikk heldigvis trilla henne i søvn, etter 15 min trilling, så håper hun sover ei stund nå. Er ikke helt i form jeg heller, tett i bibulene og tung i hodet, så forsøker å hvile litt på sofaen...men får altså ikke til å sove noe på dagtid :p

Heisann

Akkurat samme greia her! Host og snørr, masse snørr...håper hun er bedre i morra, for er ikke ideelt å ha henne hjemme i 5 dager nå når hun er i tilvenningsfasen i bhg :confused: er det ikke???

Deilig med ullklær da! Her er det også gufsete i dag. Eskil har på kortermet ullbody, bambus sparkebukse og en genser utenpå der igjen :p

Vi blir bare hjemme i dag, orker ikke å dra på Barnetreff. HAdde rett i går med at jeg er på vei til å bli syk, og det ene øyet har masse guff :o Skal definitivt sove med Eskil etterpå, da jeg har fått gjort endel på oppgaven som skal leveres i morgen. Kl 15 skal vi møte ei som skal få litt gravidtøy av meg, og så hente Teodor i bhg =)
Mannen leverte han i morges selvom jeg egentlig skulle gjøre det. Tror han skjønte at formen ikke var på topp, gitt. Hodepinen er heldigvis borte!! Den blir så altfor ille når den først står på :o
I kveld er det foreldremøte i barnehagen. Tror vi må krangle om hvem som skal dra :p Jeg burde virkelig gjøre ferdig oppgaven for å slippe i morgen tidlig, men jeg synes møtene er spennende også :D
Jøsses, det var mye klær på inne, er det så kaldt hos dere? Hermine hadde smelta :p ;)

God bedring!!!

Akkurat samme greia her! Host og snørr, masse snørr...håper hun er bedre i morra, for er ikke ideelt å ha henne hjemme i 5 dager nå når hun er i tilvenningsfasen i bhg :confused: er det ikke???

Nei, det er veldig dumt ja, for da må man oftest starte på nytt igjen og barnet blir forvirret. Men er de syke er det jo lite å gjøre med.

Nei, det er veldig dumt ja, for da må man oftest starte på nytt igjen og barnet blir forvirret. Men er de syke er det jo lite å gjøre med.
Hun har jo ikke feber, men synes liksom ikke hun er i form til å sitte ute i regnværet heller :( i morgen skal de være inne på formiddagen i bhg, så da kan jeg jo evt levere henne tidlig og hente henne når hun skal sove så får hun sove hjemme! :)

Hun har jo ikke feber, men synes liksom ikke hun er i form til å sitte ute i regnværet heller :( i morgen skal de være inne på formiddagen i bhg, så da kan jeg jo evt levere henne tidlig og hente henne når hun skal sove så får hun sove hjemme! :)

Det er jo lurt:-)

Heisann

Det er jaggu en håndfull å ha henne hjemme når formen min ikke er bra hehe, hun har ikke ro i rumpa:)
Hehe, det høres kjent ut, og må være slitsomt når du ikke er i form :o
God bedring til nasse :D

Har vært på besøk hos en venninne. Mina har krabbet masse trapper idag. Så flink.helt alene. Med meg bak sånn i tilfelle hehe. Fikk vite at mannen min får visum om ca 18 dager ♡ gleder meg helt utrolig. Da kan jeg starte å jobbe igjen og han skal være med barna ....
Savner han så mye ♥

Sent from my GT-I9300

Vedlegg

• 1378385061268.jpg
    1378385061268.jpg
    77,8 KB · Visninger: 17
Har vært på besøk hos en venninne. Mina har krabbet masse trapper idag. Så flink.helt alene. Med meg bak sånn i tilfelle hehe. Fikk vite at mannen min får visum om ca 18 dager ♡ gleder meg helt utrolig. Da kan jeg starte å jobbe igjen og han skal være med barna ....
Savner han så mye ♥

Sent from my GT-I9300
Hurra for visum!!!:D
Er det turistvisum eller blir han boende? :)

Ingen torsdagstråd??? I alle dager, hvor er dere alle? :p
Her skal vi ha fridag og kose oss hjemme! Skal dra og møte Hipp som har stand på senteret og få litt gratisvarer :D
Er vått og grått og vi er begge skikkelig forkjøla så her blir det innedag!
Hermine har fått på det nye ulltøyet sitt fra Reflex og bygger iherdig på klossetoget sitt! ...og jeg koser meg med en chai latte! :D

Vis vedlegget 29550Vis vedlegget 29551Vis vedlegget 29552

Hermine var kjempefin i de nye klærne sine<3 Go`jenta<3 Hvilke gratisvarer fikk dere?:) Usj, forkjølelse er noe noe herk:( Sender dere begge 2 god bedring klemmer! Emmeth også er dårlig igjen!

Vi blir bare hjemme i dag, orker ikke å dra på Barnetreff. HAdde rett i går med at jeg er på vei til å bli syk, og det ene øyet har masse guff :eek: Skal definitivt sove med Eskil etterpå, da jeg har fått gjort endel på oppgaven som skal leveres i morgen. Kl 15 skal vi møte ei som skal få litt gravidtøy av meg, og så hente Teodor i bhg =)
Mannen leverte han i morges selvom jeg egentlig skulle gjøre det. Tror han skjønte at formen ikke var på topp, gitt. Hodepinen er heldigvis borte!! Den blir så altfor ille når den først står på :eek:

Hahaha, så herlig:D Helt opp og stå på tå for og rekke oppi skuffen:D<3
Usjameg, er du også blitt dårlig? Det er jaggu meg mye ute og går nå, synes absolutt alle er sjuke om dagen:O Emmeth er blitt dårlig igjen, aner ikke hva som plager han annet enn at han er sur, grinete og veldig mammasjuk!? Skulle vært på foreldremøte igår vi også, men Emmeth er dårlig, mistenker det er magen som plager han, kanskje tenner på vei og mannen har greid og skli på jobb med den dårlige foten, så den er blå og hoven og han har mye smerter i den:( Legetime på tirsdag! Vi er redd det er senen som har ryki igjen i foten etter de måtte kappe den og sy den på på nytt sist han blei operert og blei da også fortalt at om senen ryker igjen er det operasjon og ny gips:( Så håper på det beste:) Uansett, så fikk vi ikke dratt igår, da jeg da måtte ta meg av Emmeth! Håper du har fått sovet idag! God bedring, søta:)

Hei alle sammen! Idag har vi tatt det stille og rolig. Emmeth har vondt ett sted, mistenker magen! Så han trenger mye kos og nærhet av mamma`n sin<3 Idag skal jeg lage bakt potet til middag, så skal ned og handle tilbehør. Uff, mannen sklei på jobb på mandag med den dårlige foten sin og har mye smerter i den igjen. Han pressa seg til og jobbe tirsdagen også, siden han trodde det skulle bli bedre. Han er blå oppover foten, hoven som ett egg på siden av foten og har likedanne smerter som da bruddet ikke vill gro. Så han er redd det er senen(som de måtte kappe og sette på på nytt) som har ryki:( Og da blir det operasjon og ny gips igjen i verste fall, mn vi håper på det beste og er positive:) Han skal til legen på tirsdag! Vi har vært ute og gått en liten tur i gråværet og ellers vært og sett på sauene som går rett ved huset vårt;) Ha en fiiin dag, jenter:)

Back
Topp