Torsdag???!!!

Det hender jeg også har døra åpen om T er hjemme. Da leker de på rommet i mens, og T sier i fra om Lillebror gjør noe han ikke skal.
Det sagt, så er det jo sikret for en baby å være i etasjen der da. De kommer seg kun på rommet til T , i gangen og inn på badet. All Lego og andre småleker hjelper vi T med å rydde utenfor rekkevidde for små babyfingre, og trappegrinda er selvsagt lukket.

Ja samme gjør jeg når det kommer til leker og småting som Liana ikke skal ha..vi har jo alt i èn etasje da, siden vi bor i leilighet..men jeg lukker dører til rom som Liana ikke skal gå inn i uten tilsyn :) så er her som hos dere, enten styrer ungene på inne på badet når jeg dusjer, eller så er de på rommet til Emira (som er vegg til vegg med badet :) setter på litt barnemusikk på rommet til Emira, og da kan Liana være der inne leeeenge:P hahah.. også står jeg heller ikke mer enn 5-10 min i dusjen :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Hehe. Teodor løp fra han var 10 måneder til han ble nærmere 3 år han :-p

Så vi kan bare belage oss på to år med løping altså..?!!;-)
Tidlig ute storebror hos dere,da!!Jeg er jo igrunnen glad hun ikke begynte tidligere enn hun gjorde:-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Etter en runde med hosting, vræling, paracet på sprøyte, oppkast og og oppvask surrer Hermine nå rundt på gulvet her mens Drømmehagen surrer på tvn o_O :( Jeg er stuptrett og skikkelig dårlig form, men virker ikke til at hun kommer til å ville sove med det første :( Bare VRÆÆÆLA da jeg måtte ta henne med inn på soverommet igjen for å vaske spy der o_O *sukke* GLEDER meg til mannen kommer hjem altså! Ser ikke for meg noen god natt på oss!

Uff da:( kasta hun opp pga hosteanfall eller? Er jo typisk at dere begge skal være syke nå som mannen ikke er hjemme:( sender deg masse varme tanker og håper virkelig natten blir bedre! Føler med deg:(

★Sender fra pipe-gjøken★

haha, vi får sikkert samme opplegget når vi skal til fotograf på søndag :p
Så morro at hun løper da :D

Gøy å få tatt ordentlige bilder!Får håpe både Hermine og du er i form til søndag,da.
Kan jo være senga og mammakos gjør susen i kveld.Håper det blir litt kvalitets søvn på dere begge!!

Så vi kan bare belage oss på to år med løping altså..?!!;-)
Tidlig ute storebror hos dere,da!!Jeg er jo igrunnen glad hun ikke begynte tidligere enn hun gjorde:)

Altaå, han klarte jo å gå også :p
Men han har vært en travel type og var ILLE på å stikke av frem til han var nærmere 3 år.
Han var 3 år og noen måneder første gangen vi dro til syden. Det var helt perfekt, hadde aldri orket en slik tur med han før det :p Da måtte det ha blitt før han ble 6-7 måneder og fortsatt hadde tid til å sitte litt stille :D

krysser fingrene for at det var pga hoste! Hum hosta ikke SÅ ille, men det kom rett etter at jeg ga paracet o_O kom MASSE slim opp, men ikke alt mageinnholdet så holder en knapp på at det ikke er omgangssyke! Er det det får mannen ALDRI reise bort så lenge igjen :p
Hoho, Skal si jeg har stått alene med både omgangssyk og annen syk storebror flere ganger :o
Man berger det også ;)

Back
Topp