Ja det kan godt værevi har barselgruppe hver gang også
![]()
Det er koselig.. det savner jeg.. hadde det når Emira var baby, men da bodde vi ikke her vi bor nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det kan godt værevi har barselgruppe hver gang også
![]()
Vi har heller ikke vært på felleskontroller.Veldig bra da!
Her er det faste kontoller + ekstra til de som skal ha ekstra vaksiner osv.. som Emira og Liana har fått tilbud om, siden faren er fra balkanOg dem sier da alltid ifra om det skal være vaksine på neste kontroll og evt. om barnelege kommer.. men her gjør de ikke dette i grupper med andre..hadde bare 2-3 barseltreff iløpet av de 4-5 første mnd, med dette var utenom kontrollene..når vi bodde i Kongsberg (når Emira var baby), da var det barseltreff sammen med kontrollene lissom..og det syns jeg var gøy
men vi kan også komme når vi vil og veie og måle, og spørre om ting å sånt da
![]()
Vi har heller ikke vært på felleskontroller.
De har en møtedag for alle med babyer inntil 7 ukers alder, der kan man møte folk og lage sin egen barselgruppe.
Jeg var med på det med Teodor, men denne gangen orket jeg ikke. Kjenner så mange som går hjemme samtidig med meg nå, og er med på noe som likner åpen barnehage 1-2 dager i uken. Det holder i massevis!![]()