Torsdag!!:)

Da vil jeg påstå at hun er lite opplyst :o :p
I mange land er det ikke vanlig med grøt (det er egentlig et norsk/skandinavisk) fenomen..).
Ett tips er å gi c-vitaminholdig mat/ drikke samtidig. C-vitamin gjør at kroppen tar opp jerm bedre! F.eks aprikos er proppet av c-vitamin =)

Ja, det skulle jeg da mene også. Hun som er helsesøster, ikke meg:p;) ah, takk for tipset:p;) gir han også eple. Herlig du kan så masse ting og kommer med mange nyttige tips;):)

Ja, det skulle jeg da mene også. Hun som er helsesøster, ikke meg:p;) ah, takk for tipset:p;) gir han også eple. Herlig du kan så masse ting og kommer med mange nyttige tips;):)
Det skyldes fortsatt at jeg er veldig nysgjerrig og leser rundt om hele tiden :p :o

Leste i barnematboka mi at man kan gi 1/5 del appelsinjuice og 4/5 deler vann å drikke ;)

Kan vi begynne og gi det nå?:) visste ikke det heller jeg:p;):D kan man gi appelsin til de også? Mente man skulle vente med det til de var året. Tar helt sikkert feil;)

Kan vi begynne og gi det nå?:) visste ikke det heller jeg:p;):D kan man gi appelsin til de også? Mente man skulle vente med det til de var året. Tar helt sikkert feil;)
Hvis familien er disponert for allergi ville jeg ventet, da det kan være ubehagelig om man er allergisk.
Men man kan ikke skape en allergi som ikke er der, visstnok, så man gjør ikke noe galt ved å prøve hvertfall.
Samme gjelder visst jordbær, egg og sikkert andre ting, som var "forbudt" babymat før.

Jeg reagerte veldig på appelsin som barn. Så venter nok med det til han er litt større iallfall:) jeg fikk masse utslett rundt munnen og eksem.

Lurt =)
Før var jo sitrusfrukter også no-no for babyer. Men tror ikke det er noe i veien for å gi det nå?
nei, de må ha gått bort i fra det for er jo Kiwi i Ella's smoothiene, og appelsin og mango i mange av ferdigmosene ;)
Man ser jo fort om ungen får utslett rundt munnen av sitrus!

Good night ladies!
Nå har jeg shavet leggene og er klar for bading i morgen :D :p
Det var lenge siden sist :o Sliter med eksem, spesielt på leggene, og da er det ikke noe særlig å dra over med høvelen...
Har fått vasket alle bleiene og endel klær i dag. Det føltes godt, da jeg synes jeg henger etter med alt som må gjøres..
Ha en god natt alle sammen!

Good night ladies!
Det var lenge siden sist :eek: Sliter med eksem, spesielt på leggene, og da er det ikke noe særlig å dra over med høvelen...
Har fått vasket alle bleiene og endel klær i dag. Det føltes godt, da jeg synes jeg henger etter med alt som må gjøres..

Au, nei det skjønner jeg godt at du da venter med til det nesten er mannehårsleggsyndromer ute og går;) Ikke mye godt med eksem, sliter som søren med hendene mine, de sprekker.. Blæh, men sånn erre nå bare:) Flink du har vært, ligger ikke på latsiden du, nei;) Sove godt kjære du:)<3

Au, nei det skjønner jeg godt at du da venter med til det nesten er mannehårsleggsyndromer ute og går;) Ikke mye godt med eksem, sliter som søren med hendene mine, de sprekker.. Blæh, men sånn erre nå bare:) Flink du har vært, ligger ikke på latsiden du, nei;) Sove godt kjære du:)<3

Heldigvis er jeg velsignet med lite hårvekst :p Så det har ikke sett så altfor ille ut heldigvis :P
Men det var godt å få det gjort!

Jeg hadde masse, men etter jeg starta med og vokse, da jeg gjorde det ei stund, så har mange av hårene ikke kommet tilbake igjen, og klager virkelig ikke på det:D:p Bra du har lite hår, heldig sånn sett, spesielt med tanke på at du sliter med eksem:( Fikk tatt alt igår jeg også, unntatt legga;)

Good night ladies!
Det var lenge siden sist :eek: Sliter med eksem, spesielt på leggene, og da er det ikke noe særlig å dra over med høvelen...

Håper du fikk sovet godt:-)

Back
Topp