Torsdag!!:)

Lilla-87

Forumet er livet
God morgen, alle sammen!
For andre natta på rad har vesla vært våken på nattestid, og det er kun pappaen som klarer å bysse henne i søvn igjen. Med meg fjaser hun bare og rister på hodet.. Håper det gir seg til jobbstart neste uke.:p Selv om hun var oppe noen timer midt på natta ligger hun ikke på latsida av den grunn! Neida, her var vi lys våken 06.30. Hun har inntatt en porsjon sviskegrøt og ligger nå på gulvet og hyler sine lyseste toner. Godt med litt musikk til morgenkaffen. ♡
I dag er pappaen hjemme fra jobb, og jeg skal til legen, skaffe vandelsattest hos politiet, handle nye klær og litt mat. Heeeelt aleine!:)

Vi har heldigvis hatt noen netter uten oppvåkning nå, så håper det gir seg hos deg også. Skal stå opp nå, ligger å hører på at vesla snakker i senga:)
Vi skal på barseltreff i dag, dette blir nok det siste treffet kanskje for min del.

Deilig å få litt tid til å gjøre ærend alene, det blir min tur om ei drøy uke også:p

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

God morgen! Her våkna snuppa et par ganger i natt og fikk smokk. Vi sto opp 06.15, og nå sover hun i vogna si. Vi skal besøke Tanta til Simone i dag. I går tok vi en testtur i nye bilstolen. Simone bruker å grine, hyle og ta situps i stolen sin, men i den nye satt hun høyere og så mye mer. Hun satt faktisk og lo i baksetet! Vi tok på ytterjakke og lue bare, og bar hun ut i bilen. Hun har aldri blitt bært ut døra og det var visst helt fantastisk..hehe..enkel å underholde ;-) vi dro på butikken og handla, og hun fikk sitte i handlevogna for første gang. Det også var kjempegøy. Ante ikke at sånne ting kunne være så gøy! Så nå håper jeg det blir litt gøyere å kjøre bil, og at jeg slipper å stoppe så ofte fordi hun hylskriker.
Her er sol og fint vær i dag :-) lurer på å kjøpe utedress og disse til Simone iløpet av de nærmeste dagene, så hun får være litt ute uten vogn. Når jeg ser ut vinduet så har det forresten skya veldig over, så sola er visst borte..jaja..

God morgen, alle sammen!
For andre natta på rad har vesla vært våken på nattestid, og det er kun pappaen som klarer å bysse henne i søvn igjen. Med meg fjaser hun bare og rister på hodet.. Håper det gir seg til jobbstart neste uke.:p Selv om hun var oppe noen timer midt på natta ligger hun ikke på latsida av den grunn! Neida, her var vi lys våken 06.30. Hun har inntatt en porsjon sviskegrøt og ligger nå på gulvet og hyler sine lyseste toner. Godt med litt musikk til morgenkaffen. ♡
I dag er pappaen hjemme fra jobb, og jeg skal til legen, skaffe vandelsattest hos politiet, handle nye klær og litt mat. Heeeelt aleine!:)

Simone også våkner tidlig selv om hun er våken på natta :-) de er i uforskamma godt humør om morgenen ;-) men det er deilig å starte dagene på samme tid hver dag syns jeg (selv om jeg ofte kunne tenke meg å sove lenge). Da får vi littegrann rutiner på sovingen.
Håper nettene blir bedre igjen snart da! Her er det kun smokk hun vil ha og ingen kos så da går det bra at hun våkner.
Deilig med litt alenetid i dag da! Det er så uvant de gangene jeg ikke har hun med meg. Føler meg litt naken uten vogna..hihi

Vi har heldigvis hatt noen netter uten oppvåkning nå, så håper det gir seg hos deg også. Skal stå opp nå, ligger å hører på at vesla snakker i senga:)
Vi skal på barseltreff i dag, dette blir nok det siste treffet kanskje for min del.

Deilig å få litt tid til å gjøre ærend alene, det blir min tur om ei drøy uke også:p

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Så deilige netter dere har da :-) håper det fortsetter slik!
Det blir gøy med barseltreff nå når de er så store at de kommuniserer litt da! Vi skal ikke før 5.mai. Men vi treffer andre babyer innimellom, og Simone har begynnt å "leke" litt og "prate" med de. Spesielt en som er 11 mndr. Han er superspennende :-)
Kos dere i dag! :-)

Jeg hadde de planene for i dag - stygt vær ute = masse husarbeid.. men neida... mellom kl 00:18 og 06:37 har jeg vært oppe 4 ganger med storebror og 3 ganger med Daniel. Det med Daniel gjør meg ingenting, 2 av de gangene er det bare å gi han vann å drikke og så tutten.. litt verre med Alexander som skal fortelle ditt og datt og som helst vil sutre seg til å ligge i vår seng osv.

Så nå har jeg hatt dagens første kaffi og sitter bare og sløver!

Så deilige netter dere har da :) håper det fortsetter slik!
Det blir gøy med barseltreff nå når de er så store at de kommuniserer litt da! Vi skal ikke før 5.mai. Men vi treffer andre babyer innimellom, og Simone har begynnt å "leke" litt og "prate" med de. Spesielt en som er 11 mndr. Han er superspennende :)
Kos dere i dag! :)

Ja, mannen er blitt en ny mann hehe, nå slipper han å stå opp klokka fem, men kan sove til seks:-) Hun roet seg etter hun fikk den soveposen fra ikea:-) Det er gøy å se de små finne hverandre ja, de viser bare mer og mer glede over å se hverandre igjen:-)

Så bra det nye setet fungrer, vi har også plassert det i bilen nå, veldig spent for jeg synes det var så stort:-)
Kos dere hos tante:-)

Ei kjent eim spredte seg i stua nå, man kan stille klokka etter den morgenbæsjen :smiley-angelic006 :think005 :D :D

God morgen!
Har en nattevåker om dagen jeg også o_O Hun våkna 04.30 og satte i å skravle :eek: Snudde meg bare vekk fra henne, men hun var våken i en drøy time :( ...lå i mi seng, for ville IKKE ligge i si seng ;) Så slokna hun omsider, men da sto pappan opp så jeg fikk ikke sove så mye mer. Slumra til hun våkna igjen kl 07.30, så fikk hun ei flaske melk i senga og lekte litt mens jeg slumra fram til kl 08 :p

Nå snorker vesla og jeg bøtter innpå med kaffe ;) Lurer litt på hva jeg skal gjøre videre idag, må innom posten en tur og etter det kan jeg velge mellom husarbeid eller noe mer morro :p

God morgen!
Har en nattevåker om dagen jeg også o_O Hun våkna 04.30 og satte i å skravle :eek: Snudde meg bare vekk fra henne, men hun var våken i en drøy time :( ...lå i mi seng, for ville IKKE ligge i si seng ;) Så slokna hun omsider, men da sto pappan opp så jeg fikk ikke sove så mye mer. Slumra til hun våkna igjen kl 07.30, så fikk hun ei flaske melk i senga og lekte litt mens jeg slumra fram til kl 08 :p

Nå snorker vesla og jeg bøtter innpå med kaffe ;) Lurer litt på hva jeg skal gjøre videre idag, må innom posten en tur og etter det kan jeg velge mellom husarbeid eller noe mer morro :p

Skjønner godt du er trøtt i dag ja:-) Jeg ville valgt noe mer morro hihi:-):p

Tror jeg skal innom Coop mega etter treffet for å kjøpe sånn nettbrett de har på kampanje, ikke noe supre greier, men grei til vi skal på sydentur med vesla. Tenkte det kunne være kjekt å ha noe sånt på flyet.

Skjønner godt du er trøtt i dag ja:) Jeg ville valgt noe mer morro hihi:):p
Vurderer å gå innom jobben med Hermine og hilse på, hun skal jo begynne der i august så er jo litt morro å se hvordan hun reagerer på å være der ;)

Vurderer å gå innom jobben med Hermine og hilse på, hun skal jo begynne der i august så er jo litt morro å se hvordan hun reagerer på å være der ;)

Det blir sikkert koselig ja:-)

Mye våken i natt her og... Manglet hirse til grøten i går, kanskje den ikke ble mettende nok?
Anyways; vi var på kontroll i dag og alt stod bra til. Helsesøster, legen og studenten var imponert over hvor utrolig sterk han var! Han får tydeligvis nok mat fortsatt, veier nå 9,2 kg og er 69,5 cm lang.
Vi er hos mamma nå, hun måtte passe T mens vi var på hs. Når Eskil våkner og har spist skal vi på posten og hente TO pakker! En med klær til ungene og en med nye bleier til Eskil :-D

God ettermiddag;)
Idag har vi vært på helsestasjonen til 6 mnd`ers kontroll med helsesøster og lege:) Det gikk kjempebra:D Han følger godt med i utviklinga og er veldig sterk:) Han hadde lagt på seg 900 gram på 6 uker, noe som var utrolig bra det også:) Han veier nå 9010 gram og er 70 cm lang, han hadde vokst en halv cm, var ikke så mye, men han følger sin kurve og vokser i rykk og napp:) Var nå 44.6 cm rundt hodet, hadde vokst 2 cm siden sist:) Men legen sa at om han fikk ett sånt Astmalignende annfall måtte det utredes, ellers så var alt bare superdupert:) Emmeth sover som regel hele natta nå. Blir lagt rundt 19.30-20.00 og sover til alt mellom 06.30-08.30. I natt var han våken kl 4 og hadde litt vanskeligheter med og roe seg igjen, fikk melk, en liten stryk over kinnet og smokken, så sov han til 08.30:) Så er veldig fornøyd!

Back
Topp