Torsdag

Shauri

Forumet er livet
VIP
Starter dagens tråd tidlig jeg. Ammer for andre gang i natt. Knapt en time siden sist og har bysset i mellom også. Tydelig at noe plager lille Daniel. Tipper det er tenner.

I dag får vi besøk av ei venninne med hennes 6 uker gamle baby.
Kl 15 er det grilling av pølser i bhagen. Blir kos!

God morgen! Håper resten av natten ble bedre for Daniel :-) så kos å få besøk av en liten baby :-) da blir nok Daniel stor i forhold! Vi skal på helsestasjonen på 6 måneders kontroll. Er veldig spent for Simone har så mye eksem så håper på litt hjelp. Vi smører ved nesten hvert bleieskift og bader ikke mer enn tre ganger i uka, så vet ikke hva mer vi kan gjøre. Er også spent på vekt og lengde, for vi har allerede tatt i bruk noen bodyer i str 80. De må være små i str da, for resten av 80 klærne er diiiigre!
Ha en finfin dag så lenge! :-)

God morgen! Håper resten av natten ble bedre for Daniel :) så kos å få besøk av en liten baby :) da blir nok Daniel stor i forhold! Vi skal på helsestasjonen på 6 måneders kontroll. Er veldig spent for Simone har så mye eksem så håper på litt hjelp. Vi smører ved nesten hvert bleieskift og bader ikke mer enn tre ganger i uka, så vet ikke hva mer vi kan gjøre. Er også spent på vekt og lengde, for vi har allerede tatt i bruk noen bodyer i str 80. De må være små i str da, for resten av 80 klærne er diiiigre!
Ha en finfin dag så lenge! :)
Er stor forskjell på plaggene i de forskjellige størrelsene ja. Ei jeg ble kjent med i forrige permisjon sorterte klærne etter fysisk størrelse og ikke etter hva som stod på lappen - mange klær som man plutselig ikke får brukt pga størrelsene er litt feil.

Er stor forskjell på plaggene i de forskjellige størrelsene ja. Ei jeg ble kjent med i forrige permisjon sorterte klærne etter fysisk størrelse og ikke etter hva som stod på lappen - mange klær som man plutselig ikke får brukt pga størrelsene er litt feil.

Ja jeg syns det er rart at de kan klare å lage så forskjellige! Vi har ikke så mye arveklær i 74 og 80, så bestillte litt fra ellos. Der varierte de ihvertfall! Tror Simone har lang rygg for vi har hele tiden hatt en str større i overdeler enn i bukser. Men pysjer med føtter blir fort for små. Gleder meg til sommeren, for har liggende søte sommerklær vi arva fra ei veninne :-)

God morgen! Håper resten av natten ble bedre for Daniel :-) så kos å få besøk av en liten baby :-) da blir nok Daniel stor i forhold! Vi skal på helsestasjonen på 6 måneders kontroll. Er veldig spent for Simone har så mye eksem så håper på litt hjelp. Vi smører ved nesten hvert bleieskift og bader ikke mer enn tre ganger i uka, så vet ikke hva mer vi kan gjøre. Er også spent på vekt og lengde, for vi har allerede tatt i bruk noen bodyer i str 80. De må være små i str da, for resten av 80 klærne er diiiigre!
Ha en finfin dag så lenge! :-)
Hehe.. Se på datoen for innlegget ditt.:p

Spennende med kontroll da.:) Og håper dere får hjelp ifht eskemene.

Hehe.. Se på datoen for innlegget ditt.:p

Spennende med kontroll da.:) Og håper dere får hjelp ifht eskemene.

Står dagens dato her :-) hvilken dato står det? men jeg har sett at det av og til står helt rare klokkeslett på det andre skriver. Kanskje appen er på bærtur ;-)

Starter dagens tråd tidlig jeg. Ammer for andre gang i natt. Knapt en time siden sist og har bysset i mellom også. Tydelig at noe plager lille Daniel. Tipper det er tenner.

I dag får vi besøk av ei venninne med hennes 6 uker gamle baby.
Kl 15 er det grilling av pølser i bhagen. Blir kos!
Huff, de tennene.. Sliter med dem her også, men kun på dagtid. Gleder meg til de kommer ut, så blir de i litt bedre humør disse små.:)
Så koselig med babybesøk da! Utrolig hvor fort tiden går.. Fortalte nettopp Jenny at "når hun var liten baby, så.." Hehe.:)

Står dagens dato her :-) hvilken dato står det? men jeg har sett at det av og til står helt rare klokkeslett på det andre skriver. Kanskje appen er på bærtur ;-)
Nå er den slik den skal være her også.. Det stod 01.01.1970. ;)

Ja jeg syns det er rart at de kan klare å lage så forskjellige! Vi har ikke så mye arveklær i 74 og 80, så bestillte litt fra ellos. Der varierte de ihvertfall! Tror Simone har lang rygg for vi har hele tiden hatt en str større i overdeler enn i bukser. Men pysjer med føtter blir fort for små. Gleder meg til sommeren, for har liggende søte sommerklær vi arva fra ei veninne :)
Sånn var det med storebror her i huset. Hang alltid en størrelse etter på buksene. Pysj og andre heldresser må vi stort sett alltid opp en størrelse i forhold til resten av klærne.

Good day yes!
Her våkna vi i samme seng kl.07.50. Nå er det sutring og roping bare værre her, og Dentinox ser ikke ut til å ha noen stor effekt. Har smokkene på skiftordning; en i munnen og en i fryseren - også bytter vi på slik at den kalde, lindrende smokken havner i munnen hennes med jevne mellomrom.
I dag er det stråååålende vær her, og selv om jeg kunne tenkt meg å vært ute hele dagen, må vi på kleshandling til vesla. Name It it is.:)

God morgen:)
Her har vi hatt en skikkelig våkennatt:( Emmeth våknet kvart på 12 og var tydelig trøtt, men fikk ikke sove pga knip:( Jeg spiste hvetemel igår, så er nok det som plaget han. Kl 6 orket jeg ikke mer og sto opp med han og gikk ned med han til sambo, jeg fikk sove til 8, hjalp med 2 timers søvn, men er helt slapp idag.. La ut Emmeth i vogna si kl halv 9 og han har vært våken 3 ganger siden da:( *GJESP*

Vi har en rolig formiddag hjemme før vi skal på 5 måneders kontroll og få vaksine senere i dag. :)

Lykke til på kontroll Arian!!! :-)
Vi hadde øking i natt tror jeg...!
Jaja! Kaffe er min venn!
Vi er på shopping med mine tre søstre og mamma i dag :) og min herlige nevø på 9!!
Eskil har god utsikt
ImageUploadedByBV Forum1363860093.620579.jpg

Hei og hopp:-) Vi har også hatt noen oppvåkninger i natt, spesielt når hun ikke ble tatt opp for å få pupp hver eneste gang.
Godt humør i dag da, skal snart gå ut for en dupp med henne, strålende vær så jeg skal trille bort til mannen sin kompis igjen, han har permisjon ut mars:-)
Jeg har fått dusjet, og har forspist meg på frokostblanding til frokost, lenge siden jeg har spist det så laget litt for mye.
Lurer på om jeg skal innom coopen også, de har tilbud på jafa strømpebukser, om det er det de kalles:-)

Lykke til på kontroll Arian!!! :-)
Vi hadde øking i natt tror jeg...!
Jaja! Kaffe er min venn!
Vi er på shopping med mine tre søstre og mamma i dag :) og min herlige nevø på 9!!
Eskil har god utsikt
Vis vedlegget 9003
Takk! :) Vaksinen gikk greit, og vi krysser fingrene for at vi slipper noe bivirkninger. Han hadde lagt på seg litt lite synes jeg da. Han var nå 7660g og 68,6cm lang. Følger kurven på lengden, men henger ikke helt med på vektkurver...

Arian også var mye våken i natt...

Takk! :) Vaksinen gikk greit, og vi krysser fingrene for at vi slipper noe bivirkninger. Han hadde lagt på seg litt lite synes jeg da. Han var nå 7660g og 68,6cm lang. Følger kurven på lengden, men henger ikke helt med på vektkurver...

Bra alt har gått fint med vaksinen foreløpig, håper han slipper feber eller forkjølelse. Anette hadde bare lagt på seg 260 gram på 6 mndkontrollen, det er vist normalt at de stangnerer litt fikk jeg beskjed om, Men jeg måtte begynne med fast føde sa helsesøster.

Anette har sovet i hele 3 timer i vogna si ute, det er en forskjell fra en halvtime på hele dagen inne:-)

Hvor mye hadde han gått opp da da?
Jeg mener å huske at mange flater litt ut på kurven rundt denne alderen, sa hs noe?

Han hadde gått opp litt over 300g på en måned. Helsesøster bare sa det var vanlig at de vokser litt i rykk og napp, og syntes det var flott at jeg fullammet. Det er vel ikke noe å bekymre seg for så lenge han virker fornøyd :)

Back
Topp