Torsdag

Her er dagens varer fra Name It.
Kjøpte fire bukser i str 80 og en ullbody. Slo til med hirseflak og maismel også. Kjekt å ha!!;)
1363876688966.jpg

Han hadde gått opp litt over 300g på en måned. Helsesøster bare sa det var vanlig at de vokser litt i rykk og napp, og syntes det var flott at jeg fullammet. Det er vel ikke noe å bekymre seg for så lenge han virker fornøyd :)
Nei det ville jeg tatt med ro =)

Flott shoppingfangst!
Jeg shoppet mye mindre enn jeg hadde tenkt :o
Gikk helt i svime på senteret vi var på...
Men jeg kjøpte stigespill for å spille sammen med T på hytta, litt servietter og småstæsj :D

Hei hopp! :D

Her har vi vært ute på en litt tidlig påskeshopperunde i dag :) Greit å ha litt enkel grillmat i hus hvis det skulle slumpe til å bli litt lunt og fint vær en dag :D Har meldt strålende vær her hele påsken, men nordavinden er iskald!! Vi pleier alltid å dra ned i badestranda en av påskedagene og fyre opp en grill og kose oss i strandkanten :)

Og så har jeg og Asle vært ute og testet den nye bæreselen i dag :D Stor stas! Det virker som han liker seg i den, så skal ha den med når vi skal på kjøpesenter med mormor og oldemor i morgen også :D
Det blåste litt surt i dag, så jeg ble kald i halsen for jeg hadde åpen jakke, så jeg får kjøpe meg et skjerf i morgen, tenker jeg. Hadde vindtrekk over selen i tillegg til at han ble halveis dekket av jakka mi, så Asle var god og varm da vi kom inn igjen etter en halvtimes tid :D Har akkurat bestilt fleecetrekk til selen. Det ser ut til at våren lar vente på seg, så tenker det er kjekt å ha :) Er visst bitt av bærebasillen jeg også :p:rolleyes:

Håper dere har en strålende dag!! :D

Her har vi vært ute på en litt tidlig påskeshopperunde i dag :) Greit å ha litt enkel grillmat i hus hvis det skulle slumpe til å bli litt lunt og fint vær en dag :D Har meldt strålende vær her hele påsken, men nordavinden er iskald!! Vi pleier alltid å dra ned i badestranda en av påskedagene og fyre opp en grill og kose oss i strandkanten :)

Og så har jeg og Asle vært ute og testet den nye bæreselen i dag :D Stor stas! Det virker som han liker seg i den, så skal ha den med når vi skal på kjøpesenter med mormor og oldemor i morgen også :D
Det blåste litt surt i dag, så jeg ble kald i halsen for jeg hadde åpen jakke, så jeg får kjøpe meg et skjerf i morgen, tenker jeg. Hadde vindtrekk over selen i tillegg til at han ble halveis dekket av jakka mi, så Asle var god og varm da vi kom inn igjen etter en halvtimes tid :D Har akkurat bestilt fleecetrekk til selen. Det ser ut til at våren lar vente på seg, så tenker det er kjekt å ha :) Er visst bitt av bærebasillen jeg også :p:rolleyes:

Juhu!
Moro med bæreglede :D
Høres ut som han hadde det som plommen i egget!
Vi er glad i vogna - men noen ganger er det uunværlig med bæretøy!!
Skjerf er lurt. JEg liker også å ha min jakke åpen, synes det blir litt lunere!

Juhu!
Moro med bæreglede :D
Høres ut som han hadde det som plommen i egget!
Vi er glad i vogna - men noen ganger er det uunværlig med bæretøy!!
Skjerf er lurt. JEg liker også å ha min jakke åpen, synes det blir litt lunere!

Jeg velger å legge litt skyld på deg, siden du er den største bæreentusiasten her på grua ;):p:D hehe Vogn er kjekt, men han har begynt å bli så urolig og vil bare sitte og se, og det er han ikke helt stødig på så han siger ned i vogna og blir sinna og vil heller opp på armen, så da er selen veldig kjekk :D Det ble forresten den sorte ergoselen med stjernene på ;):rolleyes: Hadde bare hårete vinterskjerf her, og siden Asle stapper alt i munnen, så ble det heller en kort tur uten.. Får stikke innom Cmyk eller noe i morgen :)

Jeg velger å legge litt skyld på deg, siden du er den største bæreentusiasten her på grua ;):p:D hehe Vogn er kjekt, men han har begynt å bli så urolig og vil bare sitte og se, og det er han ikke helt stødig på så han siger ned i vogna og blir sinna og vil heller opp på armen, så da er selen veldig kjekk :D Det ble forresten den sorte ergoselen med stjernene på ;):rolleyes: Hadde bare hårete vinterskjerf her, og siden Asle stapper alt i munnen, så ble det heller en kort tur uten.. Får stikke innom Cmyk eller noe i morgen :)
DEN er råfin! *misunnelig, men har kanskje nok?*
Dere kler den sikkert kjempegodt!!!
Ja, bare skyld på meg du - det tar jeg gjerne på min kappe :o

Kjekt å ha grillmat i hus:-) Håper sannelig de har spådd været riktig, det skal bli finvær her også i påska, i dag er det knallvær så håper ikke det kom i forskudd :flower

DEN er råfin! *misunnelig, men har kanskje nok?*
Dere kler den sikkert kjempegodt!!!
Ja, bare skyld på meg du - det tar jeg gjerne på min kappe :eek:

Har vel intrykk av at du har de fleste variantene av bæretøy;):p hehe Glad du er så entusiastisk, for ellers hadde jeg nok stått over, for ingen rundt meg har vært no gira på bæring.. :);)

Kjekt å ha grillmat i hus:) Håper sannelig de har spådd været riktig, det skal bli finvær her også i påska, i dag er det knallvær så håper ikke det kom i forskudd :flower

Vi får krysse fingrene! :D Gleder meg til litt familiehygge i strandkanten :D Har alltid likt påskeutflukt med min yngre bror og nevøene mine, men i år har jeg selv en mini å kose meg sammen med og videreføre tradisjonen til :D:D

Her er dagens varer fra Name It.
Kjøpte fire bukser i str 80 og en ullbody. Slo til med hirseflak og maismel også. Kjekt å ha!!;)
Vis vedlegget 9024

Du har gjort et kupp, ser jeg :D Fine!!
Tenker det blir en tur innom Name It i morgen når vi er på shoppingtur ;):p Det pleier å bli det.. :happy093

Jeg trenger forresten litt råd..
Jeg har jo begynt å ha Asle i sovepose om natten, men det virker som han er litt kald i den selv om den er beregnet for temp mellom 16-20 grader og vi stort sett ligger rundt 19-20 grader på soverommet.. Vil han bli altfor varm hvis jeg bytter ut pysjen med en hel fleecedress??? :confused005 Han tåler jo ikke ull, ellers hadde jeg helt klart gått for det..

Vi får krysse fingrene! :D Gleder meg til litt familiehygge i strandkanten :D Har alltid likt påskeutflukt med min yngre bror og nevøene mine, men i år har jeg selv en mini å kose meg sammen med og videreføre tradisjonen til :D:D

Koselig, det blir fine minner når han blir stor:-)

Jeg trenger forresten litt råd..
Jeg har jo begynt å ha Asle i sovepose om natten, men det virker som han er litt kald i den selv om den er beregnet for temp mellom 16-20 grader og vi stort sett ligger rundt 19-20 grader på soverommet.. Vil han bli altfor varm hvis jeg bytter ut pysjen med en hel fleecedress??? :confused005 Han tåler jo ikke ull, ellers hadde jeg helt klart gått for det..
Hva med body og pysj?

Hva med body og pysj?

Jeg kan kanskje prøve det først.. Har hatt ermeløs body under, men syns han kjentes så kald ut på lårene da jeg tok ham opp i natt, og da hadde han ullsokker på.. Armene er jo alltid litt kjølige siden han har dem utav posen. Kan prøve langermet body i natt og se om det hjelper.

Jeg kan kanskje prøve det først.. Har hatt ermeløs body under, men syns han kjentes så kald ut på lårene da jeg tok ham opp i natt, og da hadde han ullsokker på.. Armene er jo alltid litt kjølige siden han har dem utav posen. Kan prøve langermet body i natt og se om det hjelper.

Ah. Ja, d er kanskje ikke fleece en dårlig ide. Eventuelt strømpebukser og body i tillegg til pysj :D

Ah. Ja, d er kanskje ikke fleece en dårlig ide. Eventuelt strømpebukser og body i tillegg til pysj :D

Starter med langermet body og et par ullsokker som rekker høyere opp på leggen, så får jeg se :)
Takk for hjelpen! :)

Da er Lillebror i seng.
Mannen skal på en tilstelning på jobb og reiser nå,
Så da er det kveldsmat på T, til det siste av barne-TV før han skal legges.
SÅ skal mor slappe av!
Eller... Etter en tur på kjøkkenet ser jeg at mannen glemte helt hva han skulle gjøre før han dro
EB64180F-AF40-4F91-A483-E88761261663-3297-000002E49ED47B32_zpsd9a4fe2f.jpg

Da får jeg gjøre det før jeg slenger meg i sofaen :p

Starter med langermet body og et par ullsokker som rekker høyere opp på leggen, så får jeg se :)
Takk for hjelpen! :)
Hihi, du får strikke lange leggvarmere :D

Back
Topp