Torsdag

Shauri

Forumet er livet
VIP
Nå har vi vært oppe i 2 timer... sukk.. på tide å levere i barnehagen!

Det blir en lang dag da! Vi sto opp klokken seks. Har dere planer? Vi skal besøke tanta til snuppa før hun skal på jobb. Etter det blir det middagslaging og kos.

Jeg ligger og sløver i senga enda, mens lillebror ligger ved siden av og...
ImageUploadedByBV Forum1362640521.034595.jpgImageUploadedByBV Forum1362640531.812702.jpg

Det blir en lang dag da! Vi sto opp klokken seks. Har dere planer? Vi skal besøke tanta til snuppa før hun skal på jobb. Etter det blir det middagslaging og kos.
Har ingen planer foreløpig. Akkurat nå sover Daniel ute i vogna. Jeg er sjalu nesten, skulle ønske jeg kunne sove ute i vogna, hehe.

Fantastisk IrisM! :D
Flere som elsker hår, ja :D

God formiddag damer!
Vi våknet før 7 i dag også (uvant for oss, gitt), nå er T levert i barnehagen og Lillebror sover utenfor i vognen.
Kontroll senere i dag, med vaksiner :o
Blir greit å bli ferdig med det.
Jeg er spent på vektoppgang og slikt, selvom jeg er ganske trygg på at han kommer langt med bare morsmelk en stund til =)
Ha en fin dag!

Nettopp bytta DEN bleia på Daniel. Tydelig at han ikke bare får morsmelk lenger :P

Nasse er fri fra febern i dag, men måtte gi henne en ny pille i totiden:-) Sola skinner og det er strålende blå himmel, vi blir nok å trille en tur bort på barseltreff litt senere i dag:-)
Blir nok ikke så mye skravling på meg i dag, men skal skravle litt mer ikveld håper jeg:-)

Fantastisk IrisM! :D
Flere som elsker hår, ja :D

God formiddag damer!
Vi våknet før 7 i dag også (uvant for oss, gitt), nå er T levert i barnehagen og Lillebror sover utenfor i vognen.
Kontroll senere i dag, med vaksiner :eek:
Blir greit å bli ferdig med det.
Jeg er spent på vektoppgang og slikt, selvom jeg er ganske trygg på at han kommer langt med bare morsmelk en stund til =)
Ha en fin dag!

Lykke til på kontrollen i dag, spent på hvor mye han veier nå jeg også:-)

Her er det heldigvis mm bæsj enda, men det varer vel ikke mye lenger tenker jeg:-)

Hm det er litt surenasse i dag :binkybaby

Hm det er litt surenasse i dag :binkybaby
Litt medtatt av vaksinen kanskje?
Lillebror sov bare bittelitt. Så jeg fikk ikke lagt sammen mer enn to plagg før han ville ammes litt :p Kose oss litt hjemme før vi rusler til byen!!

Litt medtatt av vaksinen kanskje?
Lillebror sov bare bittelitt. Så jeg fikk ikke lagt sammen mer enn to plagg før han ville ammes litt :p Kose oss litt hjemme før vi rusler til byen!!

Det kan jo være, vi får se om hun blir i bedre humør av å treffe de andre bebisene, om ikke får vi bare dra hjem igjen.
Kjekt å ha en unnskyldning for å slippe bretting av tøy da:p

Det kan jo være, vi får se om hun blir i bedre humør av å treffe de andre bebisene, om ikke får vi bare dra hjem igjen.
Kjekt å ha en unnskyldning for å slippe bretting av tøy da:p
Joa, men det er nesten ikke plass til oss i sofan :p

Back
Topp