Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ingen planer foreløpig. Akkurat nå sover Daniel ute i vogna. Jeg er sjalu nesten, skulle ønske jeg kunne sove ute i vogna, hehe.Det blir en lang dag da! Vi sto opp klokken seks. Har dere planer? Vi skal besøke tanta til snuppa før hun skal på jobb. Etter det blir det middagslaging og kos.
Herlig - kjekt å kose med hår!Jeg ligger og sløver i senga enda, mens lillebror ligger ved siden av og...
Vis vedlegget 7008Vis vedlegget 7009
Mmm... Ser godt ut!Jeg ligger og sløver i senga enda, mens lillebror ligger ved siden av og...
Oi, hehe.Nettopp bytta DEN bleia på Daniel. Tydelig at han ikke bare får morsmelk lenger![]()
Jeg ligger og sløver i senga enda, mens lillebror ligger ved siden av og...
Fantastisk IrisM!
Flere som elsker hår, ja
God formiddag damer!
Vi våknet før 7 i dag også (uvant for oss, gitt), nå er T levert i barnehagen og Lillebror sover utenfor i vognen.
Kontroll senere i dag, med vaksiner
Blir greit å bli ferdig med det.
Jeg er spent på vektoppgang og slikt, selvom jeg er ganske trygg på at han kommer langt med bare morsmelk en stund til =)
Ha en fin dag!
Takk for det =)Lykke til på kontrollen i dag, spent på hvor mye han veier nå jeg også![]()
Hehe ja nyt de max!Oi, hehe.
Med andre ord bør jeg "nyte" bleiene fortsatt?![]()
Hehe. HAr ikke hatt bæsj i bleia på lenge nå da, så slipper det uansettHehe ja nyt de max!

Litt medtatt av vaksinen kanskje?Hm det er litt surenasse i dag![]()
Litt medtatt av vaksinen kanskje?
Lillebror sov bare bittelitt. Så jeg fikk ikke lagt sammen mer enn to plagg før han ville ammes littKose oss litt hjemme før vi rusler til byen!!
Joa, men det er nesten ikke plass til oss i sofanDet kan jo være, vi får se om hun blir i bedre humør av å treffe de andre bebisene, om ikke får vi bare dra hjem igjen.
Kjekt å ha en unnskyldning for å slippe bretting av tøy da![]()