Torsdag ;)

Æsj! :sick009 Den er ikke helt heldig! Klarte heldigvis å forhindre det, men han jobba jo som besatt med den ene foten han klarte å få oppi bleia mens jeg tørka bæsj av hendene hans for harde livet :p Man kan ikke annet enn å flire av galskapen! :p :laughing021 Man blir på en måte litt mindre kresen etter hvert, merker jeg :p

Man får liksom en litt spesiell humor etter hvert nå, føler jeg ;):laughing021 Regner med det blir mer av slikt etter hvert :p:rolleyes::eek: Flirer godt av enkelte av innleggene her vi også til tider! :D:D
Takk og lov for at jeg hadde hatt vett til å stappe et sånt engangsunderlag under ham før jeg åpnet bleia! Føler liksom jeg har nok klesvask nå etter at jeg begynte med grøten ;):p
Føler du og jeg og Shauri har hatt vår andel nattamminger de siste månedene :p Det vil visst ingen ende ta.. :eek: Men men.. Vi får glede oss over de nettene det går sånn noenlunde på skinner ;):) Jeg har forøvrig kjøpt Libero str 5 bleie nå for å teste om den kan klare å ta unna tissingen på natta så jeg slipper å stå opp med ham og bytte bleie. Virket som den satt greit på, så da gjenstår det bare å se. Har den på ham i natt..:binkybaby:sleep002
Det blir jo spennende å se om det hjelper ja, er jo ekstra kjipt å måtte skifte bleie midt på natta, skal liksom være unødvendig! Har kjøpt Up&Go bleier til å bruke på natta jeg da, de skal være mer behagelige å ha på. Skal teste de i morra for mannen glemte å ta de på henne nå i kveld, men tenker at da slipper hun iallfall at bleia strammer når hun er utilpass på natta!
ja, synes ikke vi er bortskjemte med søvn akkurat! Men satser på at vi får "lønn" for strevet senere med barn som sover godt, og lenge, når de blir litt større ;)

Sant, sant - men det kan jammen meg være syke mengder av den også, og totalt flytende :-/

Å ja.. Been there, done that :p:eek:;) Alltid en höydare når bæsjen tyter ut på baksiden av lårene og opp bak på ryggen.. :eek:p

Å ja.. Been there, done that :p:eek:;) Alltid en höydare når bæsjen tyter ut på baksiden av lårene og opp bak på ryggen.. :eek:p

Hehe, så mange bodyer har gått tapt på grunn av det:-)

Dobbeltposting..

Jeg er så vanvittig stolt av lillesøstra mi!! Hun har trosset mange personlige barrierer, blitt med på teatergruppe og hatt forestilling i dag!!!
Sunget solo og hatt masse replikker :-)
Helt fantastisk gjennomført, hun er så tøff!!! Håper hun er like stolt av seg selv og skjønner hvor stort det er det hun har gjort, til tross for mye hun har slitt med.
Bittelitt stolt storesøster i dag ja!!!!!!!

Jeg er så vanvittig stolt av lillesøstra mi!! Hun har trosset mange personlige barrierer, blitt med på teatergruppe og hatt forestilling i dag!!!
Sunget solo og hatt masse replikker :)
Helt fantastisk gjennomført, hun er så tøff!!! Håper hun er like stolt av seg selv og skjønner hvor stort det er det hun har gjort, til tross for mye hun har slitt med.
Så bra, skjønner du er stolt ja:-) Det er godt å se dem man er glad i lykkes med noe de har strevd med:-)

Så bra, skjønner du er stolt ja:-) Det er godt å se dem man er glad i lykkes med noe de har strevd med:-)
Det gjør vanvittig godt!
Håper hun holder på den mestringsfølelsen lenge!!!

Det blir jo spennende å se om det hjelper ja, er jo ekstra kjipt å måtte skifte bleie midt på natta, skal liksom være unødvendig! Har kjøpt Up&Go bleier til å bruke på natta jeg da, de skal være mer behagelige å ha på. Skal teste de i morra for mannen glemte å ta de på henne nå i kveld, men tenker at da slipper hun iallfall at bleia strammer når hun er utilpass på natta!
ja, synes ikke vi er bortskjemte med søvn akkurat! Men satser på at vi får "lønn" for strevet senere med barn som sover godt, og lenge, når de blir litt større ;)

Du må fortelle hvordan det gikk med Up&Go når du får testa det ut ordentlig :)
Håper du har rett med hensyn på søvnen! ;):D Jeg hadde det jo så digg i høst, og må si jeg savner det!

Det gjør vanvittig godt!
Håper hun holder på den mestringsfølelsen lenge!!!

Det tror jeg nok, i hvertfall når hun ser hvor stolt de nærmeste er av henne:-)

Sunget solo og hatt masse replikker :-)

Det er tøft gjort uansett bakgrunn! :) Kudos! Skjønner godt at du er stolt! :)

Du må fortelle hvordan det gikk med Up&Go når du får testa det ut ordentlig :)
Håper du har rett med hensyn på søvnen! ;):D Jeg hadde det jo så digg i høst, og må si jeg savner det!
Hun har de på for første natta nå! Er spent på om det har noe å si :p Vi var også bortskjemte på søvn før hun ble 3 måneder. Da var det 1 amming på natta og 1 gang om morran, hun kunne sove opp mot 5 timer i strekk! Det er det fint slutt på nå ja! *sukke* "de skal klare seg uten mat på natta fra 6 måneder" -sitat helsesøster...jommen sa jeg smør! Her vil hun bare ha mer mat på natta jo eldre hun blir! :eek:

Hun har de på for første natta nå! Er spent på om det har noe å si :p Vi var også bortskjemte på søvn før hun ble 3 måneder. Da var det 1 amming på natta og 1 gang om morran, hun kunne sove opp mot 5 timer i strekk! Det er det fint slutt på nå ja! *sukke* "de skal klare seg uten mat på natta fra 6 måneder" -sitat helsesøster...jommen sa jeg smør! Her vil hun bare ha mer mat på natta jo eldre hun blir! :eek:

Det var en bastant påstand av hs!! :-p

Det var en bastant påstand av hs!! :p
Ja ikke sant! o_O Hun overlever sikkert helt fint uten mat på natta, og vil nok legge fint på seg tross null nattmat, men en annen ting er jo hva hun trenger av kos og mat! Neida, galskapen får fortsette til jeg begynner i jobb! Da MÅ vi redusere antall amminger på natta ellers blir jeg kokko :p

Ja ikke sant! o_O Hun overlever sikkert helt fint uten mat på natta, og vil nok legge fint på seg tross null nattmat, men en annen ting er jo hva hun trenger av kos og mat! Neida, galskapen får fortsette til jeg begynner i jobb! Da MÅ vi redusere antall amminger på natta ellers blir jeg kokko :p

Jeg synes det er koko å sette slike "grenser" for behov på babyer som er individer akkurat som oss voksne!
Hehe, hun sover nok bedre innen den tid av seg selv :)

Det er det samme her i gården, bare at Asle begynte med nattammingen for harde livet da han var 4,5 mnd..
Snart 2 måneder med det har virkelig tatt på! Skjønner godt at du er sliten som har holdt på enda lenger o_O Planen er å begynne på jobb igjen januar neste år, og sover han ikke natta gjennom da, så får faren ta det med flaske eller kopp ;) Da er det min tur til å sove!
Asle var i seng kvart på ni i kveld og har allerede fått første nattsnack (kl 21:50) Tror jeg skal tusle i seng så jeg får et par timer på øyet før det er på'n igjen..

Back
Topp