Det blir jo spennende å se om det hjelper ja, er jo ekstra kjipt å måtte skifte bleie midt på natta, skal liksom være unødvendig! Har kjøpt Up&Go bleier til å bruke på natta jeg da, de skal være mer behagelige å ha på. Skal teste de i morra for mannen glemte å ta de på henne nå i kveld, men tenker at da slipper hun iallfall at bleia strammer når hun er utilpass på natta!Æsj!Den er ikke helt heldig! Klarte heldigvis å forhindre det, men han jobba jo som besatt med den ene foten han klarte å få oppi bleia mens jeg tørka bæsj av hendene hans for harde livet
Man kan ikke annet enn å flire av galskapen!
![]()
Man blir på en måte litt mindre kresen etter hvert, merker jeg
Man får liksom en litt spesiell humor etter hvert nå, føler jegRegner med det blir mer av slikt etter hvert
Flirer godt av enkelte av innleggene her vi også til tider!
Takk og lov for at jeg hadde hatt vett til å stappe et sånt engangsunderlag under ham før jeg åpnet bleia! Føler liksom jeg har nok klesvask nå etter at jeg begynte med grøten
Føler du og jeg og Shauri har hatt vår andel nattamminger de siste månedeneDet vil visst ingen ende ta..
Men men.. Vi får glede oss over de nettene det går sånn noenlunde på skinner
Jeg har forøvrig kjøpt Libero str 5 bleie nå for å teste om den kan klare å ta unna tissingen på natta så jeg slipper å stå opp med ham og bytte bleie. Virket som den satt greit på, så da gjenstår det bare å se. Har den på ham i natt..
![]()
ja, synes ikke vi er bortskjemte med søvn akkurat! Men satser på at vi får "lønn" for strevet senere med barn som sover godt, og lenge, når de blir litt større
Den er ikke helt heldig! Klarte heldigvis å forhindre det, men han jobba jo som besatt med den ene foten han klarte å få oppi bleia mens jeg tørka bæsj av hendene hans for harde livet
Man blir på en måte litt mindre kresen etter hvert, merker jeg