Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe.. Veldig greit å få et ppskudd til å rydde da. Jeg trives veldig godt når vi har hatt besøk, for da er det liksom reint i noen dager.Fikk akkurat vite at vi får besøk i helgen. Min svigerinne og mann kommer i morgen
Kjempekoselig med besøk, da fikk jeg litt påskudd for å rydde
Gjesterommet er fult av klær som må ryddes!
Lille er ganske trøtt, håper han sover litt i vognen!!
Hehe du sier noe derHehe.. Veldig greit å få et ppskudd til å rydde da. Jeg trives veldig godt når vi har hatt besøk, for da er det liksom reint i noen dager.![]()
Hehe. Koselig da, selvom man blir litt låst =)Blir nok en rolig dag her og.Ligger i senga sammen med lillemor som er veldig forkjølet og ikke ville sove formiddagslur alene...Men sove må til for å bli frisk,så da ligger jeg her da...som en oversized,levende koseklut![]()
Uff, får håpe hun slutter å klø snart =)Vi skal egentlig på besøk til tanta mi, men når den lille, søte, blide, jenta mi plutselig har bestemt seg for at i dag skal hun være sur, så blir vi nok hjemme og prøver å bli blidehadde hjelpt med litt soving så håper hun sovner snart. Hun er full i utslett så det er nok det som er grunnen, og det verste er at det er vår feil ;-( sendte mannen for å kjøpe skyllemiddel og han kjøpte vaskemiddel så klærne hun har brukt de siste dagene har vært fulle i vaskemiddel. Jeg tenkte at det var rry skyllemiddelet var blankt for det bruker å være hvitt, men klarte ikke bruke hjerna så mye at jeg leste før i går kveld..det går nok over men det er ikke gøy å klø! Fikk rota frem litt sommerklær i str 74 vi har arva og lagt bort siden hun bruker 74 nå og det er vinter. Jammen glad jeg ikke kasta de!
Så bra!!Jeg har trent!!! Har for første gang levert Daniel fra meg i barnepassen på Elixia - og det gikk helt glimrende!!
Tror det blir hjemmedag her i dag. Det blåser stikker og strå ute, så trilletur frister liteAsle er fortsatt litt i ulage med den harde magen sin stakkars, men likevel ganske så blid
Prøvde å øke mengden sviskesaft i grøten i dag, men da ville han ikke ha den gitt
Hmmmm.. Det samme skjedde i går kveld da jeg forsøkte å øke mengden malt. Smaker ikke like søtt da, og det skulle ikke min lille majestet ha noe av, så det ble litt av en Stevie Wonder-forestilling i stolen her.. Hadde håpet grøt om kvelden skulle gi meg litt mer hvile på natta, men den gang ei. Leggetid kl 21 og amming 23:30, 2:00, 4:00, 6:30 og 8:00 før vi sto opp rett over kl 9.. Sliten!! Tror det blir en veldig så sløv dag i dag.
Tror det blir hjemmedag her i dag. Det blåser stikker og strå ute, så trilletur frister liteAsle er fortsatt litt i ulage med den harde magen sin stakkars, men likevel ganske så blid
Prøvde å øke mengden sviskesaft i grøten i dag, men da ville han ikke ha den gitt
Hmmmm.. Det samme skjedde i går kveld da jeg forsøkte å øke mengden malt. Smaker ikke like søtt da, og det skulle ikke min lille majestet ha noe av, så det ble litt av en Stevie Wonder-forestilling i stolen her.. Hadde håpet grøt om kvelden skulle gi meg litt mer hvile på natta, men den gang ei. Leggetid kl 21 og amming 23:30, 2:00, 4:00, 6:30 og 8:00 før vi sto opp rett over kl 9.. Sliten!! Tror det blir en veldig så sløv dag i dag.
Vi har vært på barseltreff i Familiens Hus' åpne barnehageVar smekkfult der idag, vi var 5 i vår barselgruppe, ei annen barselgruppe med 3 babyer og 4-5 andre babyer med foreldre som kom hver for seg. Så det blei endel babyer og foreldre kan man si! Mye støy og inntrykk, så snuppa sovna i bilen på tur hjem, og våkna ikke da jeg lurte henne over i vogna og satte henne på trappa
Nå har jeg mest lyst til å snorke jeg også, har hatt ei heftig natt med mye skriking og byssing meeen soving er visst for pingler for her skal det pumpes og videre på babysvømming! Hurra!Dette blir for øvrig siste forsøk på babysvømminga, hvis det blir skriking idag gir vi oss og går heller i bassenget alene uten 16 andre babyer!