Torsdag ;)

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hva er planene i dag? Lurer på om vi bare tar en hjemmedag jeg, rett og slett.
Lillebror leker på gulvet nå, mens jeg sitter ved siden av og venter på at teen min skal bli klar!
Har en koffert å pakke ut av og litt klesvask ;)

Her blir det barseltreff i dag. Altfor lenge siden sist. Vært mye sykdom her hjemme så nå gleder vi oss til å sosialisere litt. Lillegutt lader opp med soving og jeg drikker kaffe:-)

Koselig med en hjemmedag også:) Vaska masse klær igrå, så skal legge de sammen og få lagt det på plass. Skal støvsuge og rydde også;) Emmeth blei lagt ut i vogna si for ei halvtime sia og jeg har fått i meg litt frokost;):p

Vi stod opp kl. 07.30 og etter stell og mat sovna vesla. Hun våkna i sta, men etter en rap og sintesutring sovna hun igjen. Spørst om formen ikke er helt på topp og at det blir innedag på oss. Skal kose meg med en kaffekopp og en sjokoladebit nå, og hvis hun fortsetter å sove så skal jeg jammen det ta for meg litt husarbeid.:)

Fikk akkurat vite at vi får besøk i helgen. Min svigerinne og mann kommer i morgen :-)
Kjempekoselig med besøk, da fikk jeg litt påskudd for å rydde :-p
Gjesterommet er fult av klær som må ryddes!
Lille er ganske trøtt, håper han sover litt i vognen!!

Fikk akkurat vite at vi får besøk i helgen. Min svigerinne og mann kommer i morgen :-)
Kjempekoselig med besøk, da fikk jeg litt påskudd for å rydde :-p
Gjesterommet er fult av klær som må ryddes!
Lille er ganske trøtt, håper han sover litt i vognen!!
Hehe.. Veldig greit å få et ppskudd til å rydde da. Jeg trives veldig godt når vi har hatt besøk, for da er det liksom reint i noen dager.:)

Hehe.. Veldig greit å få et ppskudd til å rydde da. Jeg trives veldig godt når vi har hatt besøk, for da er det liksom reint i noen dager.:)
Hehe du sier noe der

Er ikke så ille her nå da, mannen tok huset da vi var bortreist i helgen.
Men kontoret/gjesterommet blir bare tatt når det skal brukes :-p

Blir nok en rolig dag her og.Ligger i senga sammen med lillemor som er veldig forkjølet og ikke ville sove formiddagslur alene...Men sove må til for å bli frisk,så da ligger jeg her da...som en oversized,levende koseklut:-)

Blir nok en rolig dag her og.Ligger i senga sammen med lillemor som er veldig forkjølet og ikke ville sove formiddagslur alene...Men sove må til for å bli frisk,så da ligger jeg her da...som en oversized,levende koseklut:)
Hehe. Koselig da, selvom man blir litt låst =)

Phu, nå måtte jeg sette meg ned med lunch, var helt svimmel.
Har ryddet endel for små klær i skapet til Lillebror, og hentet ned litt nytt.
Fant endel sengetøy som antakeligvis er fra jeg var liten, hjemmesydd. Vi har nok sengetøy, men jeg skulle jo sy siklesmekker, så da har jeg plutselig en haug av stoff til det :D
Har fått ryddet kontoret/gjesterommet ganske greit, må bare tørkes støv og støvsuges så er det klart for besøk i morgen :D
Lillebror sover enda i vognen, ellers hadde jeg nok ikke fått gjort noenting :p

Vi skal egentlig på besøk til tanta mi, men når den lille, søte, blide, jenta mi plutselig har bestemt seg for at i dag skal hun være sur, så blir vi nok hjemme og prøver å bli blide :-) hadde hjelpt med litt soving så håper hun sovner snart. Hun er full i utslett så det er nok det som er grunnen, og det verste er at det er vår feil ;-( sendte mannen for å kjøpe skyllemiddel og han kjøpte vaskemiddel så klærne hun har brukt de siste dagene har vært fulle i vaskemiddel. Jeg tenkte at det var rry skyllemiddelet var blankt for det bruker å være hvitt, men klarte ikke bruke hjerna så mye at jeg leste før i går kveld..det går nok over men det er ikke gøy å klø! Fikk rota frem litt sommerklær i str 74 vi har arva og lagt bort siden hun bruker 74 nå og det er vinter. Jammen glad jeg ikke kasta de!

Vi skal egentlig på besøk til tanta mi, men når den lille, søte, blide, jenta mi plutselig har bestemt seg for at i dag skal hun være sur, så blir vi nok hjemme og prøver å bli blide :) hadde hjelpt med litt soving så håper hun sovner snart. Hun er full i utslett så det er nok det som er grunnen, og det verste er at det er vår feil ;-( sendte mannen for å kjøpe skyllemiddel og han kjøpte vaskemiddel så klærne hun har brukt de siste dagene har vært fulle i vaskemiddel. Jeg tenkte at det var rry skyllemiddelet var blankt for det bruker å være hvitt, men klarte ikke bruke hjerna så mye at jeg leste før i går kveld..det går nok over men det er ikke gøy å klø! Fikk rota frem litt sommerklær i str 74 vi har arva og lagt bort siden hun bruker 74 nå og det er vinter. Jammen glad jeg ikke kasta de!
Uff, får håpe hun slutter å klø snart =)

Vi har vært på barseltreff i Familiens Hus' åpne barnehage :) Var smekkfult der idag, vi var 5 i vår barselgruppe, ei annen barselgruppe med 3 babyer og 4-5 andre babyer med foreldre som kom hver for seg. Så det blei endel babyer og foreldre kan man si! Mye støy og inntrykk, så snuppa sovna i bilen på tur hjem, og våkna ikke da jeg lurte henne over i vogna og satte henne på trappa :D
Nå har jeg mest lyst til å snorke jeg også, har hatt ei heftig natt med mye skriking og byssing meeen soving er visst for pingler for her skal det pumpes og videre på babysvømming! Hurra! :p Dette blir for øvrig siste forsøk på babysvømminga, hvis det blir skriking idag gir vi oss og går heller i bassenget alene uten 16 andre babyer!

Tror det blir hjemmedag her i dag. Det blåser stikker og strå ute, så trilletur frister lite :( Asle er fortsatt litt i ulage med den harde magen sin stakkars, men likevel ganske så blid :) Prøvde å øke mengden sviskesaft i grøten i dag, men da ville han ikke ha den gitt o_O Hmmmm.. Det samme skjedde i går kveld da jeg forsøkte å øke mengden malt. Smaker ikke like søtt da, og det skulle ikke min lille majestet ha noe av, så det ble litt av en Stevie Wonder-forestilling i stolen her.. Hadde håpet grøt om kvelden skulle gi meg litt mer hvile på natta, men den gang ei. Leggetid kl 21 og amming 23:30, 2:00, 4:00, 6:30 og 8:00 før vi sto opp rett over kl 9.. Sliten!! Tror det blir en veldig så sløv dag i dag.

Tror det blir hjemmedag her i dag. Det blåser stikker og strå ute, så trilletur frister lite :( Asle er fortsatt litt i ulage med den harde magen sin stakkars, men likevel ganske så blid :) Prøvde å øke mengden sviskesaft i grøten i dag, men da ville han ikke ha den gitt o_O Hmmmm.. Det samme skjedde i går kveld da jeg forsøkte å øke mengden malt. Smaker ikke like søtt da, og det skulle ikke min lille majestet ha noe av, så det ble litt av en Stevie Wonder-forestilling i stolen her.. Hadde håpet grøt om kvelden skulle gi meg litt mer hvile på natta, men den gang ei. Leggetid kl 21 og amming 23:30, 2:00, 4:00, 6:30 og 8:00 før vi sto opp rett over kl 9.. Sliten!! Tror det blir en veldig så sløv dag i dag.

Husk at morsmelk er utrolig næringsrikt og det er absolutt ikke sikkert at babyer sover lenger av annen mat ;)
Men så synd han har vondt i magen :(

Vi har hatt ei kjempenatt, ingen amming før seks i morrest:-) Vi har vært en tur ned til byen, for jeg skulle til legen en tur. Etterpå gikk vi å trillet litt rundt, så i butikker og nøt det deilige været. Fikk skikkelig vårfølelse :flower
Var innom et bakeri for å kjøpe lavkarbobrød, og de hadde små sjokoladekaker formet som et hjerte, da ble det selvfølgelig en slik på mannen i dag:-)

Skjønner du er sliten i dag ja, håper Asle blir bedre snart stakkar :(

Vi har vært på barseltreff i Familiens Hus' åpne barnehage :) Var smekkfult der idag, vi var 5 i vår barselgruppe, ei annen barselgruppe med 3 babyer og 4-5 andre babyer med foreldre som kom hver for seg. Så det blei endel babyer og foreldre kan man si! Mye støy og inntrykk, så snuppa sovna i bilen på tur hjem, og våkna ikke da jeg lurte henne over i vogna og satte henne på trappa :D
Nå har jeg mest lyst til å snorke jeg også, har hatt ei heftig natt med mye skriking og byssing meeen soving er visst for pingler for her skal det pumpes og videre på babysvømming! Hurra! :p Dette blir for øvrig siste forsøk på babysvømminga, hvis det blir skriking idag gir vi oss og går heller i bassenget alene uten 16 andre babyer!

Det var tett program i dag, får håpe dere får en bedre dag på babysvømminga :flower

Back
Topp