Torsdag 30.01

Hurra for dine gode karakterer!!:) Har alltid funka hos meg også, men kan ikke skryte av A og B enda..Fikk D på skriftlig norskeksamen, men skylder litt på ei dårlig formulering i oppgaveteksten som foreleser har beklaget i etterkant. Har to hjemmeeksamener til våren og GLEDER meg! Da skal jeg nok greie å gjøre det sterkt.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Det er absolutt fordelaktig med hjemmeoppgaver ja! Iallfall om man liker å skrive ;)

Jeg vet at den a-kremen i det brune glasset er parfymeri ;) bruker selv enten den eller denne til ungene.. for sliter mye med tørr hud.. både jeg og snuppene ;)
da7aqe5y.jpg
Hehe, her i huset er Natusan bannlyst pga parabenene :p Men vi er disponert for allergi og eksem da ;)

Hehe, her i huset er Natusan bannlyst pga parabenene :p Men vi er disponert for allergi og eksem da ;)

For å være ærlig, så bryr jeg meg lite om disse parabenene :P er det i det brune glasset med a-krem å tror jeg..men den har jeg jo vokst opp med uten at det har gjort noe ;) og ligner vel ganske godt på min mor når det kommer til å ikke ta sånt så nøye :eek::P hehe..

Goood ettermiddag! :)
Vi har nettopp spist kålruletter med hvit saus, kokt potet og gulrot. Skulle laga en piff i sausen for litt mer smak, men får huske det til neste gang.;)

Her er hele gjengen litt slapp i fisken etter middagen og lillemor er trøtt allerede, så det spørst om det blir en tidlig kveld her altså..18.30 for Jenny og litt senere for vår del. Gleder meg til en rolig kveld med strikking og avslapping!!:D

Aldri funnet det jeg, men tar gjerne imot tips:-)
Jeg er lat og bruker ikke egen krem til ansiktet.:p Har et aloe vera-serum som er utrolig godt i ansiktet: 1391100250527.jpg
Parfyme står sist på innholdslista, så det er litt av det ser jeg.. Mannen er også begeistra for denne og har nesten brukt opp min.:D

Ellers er jeg storforbruker av håndkrem i disse vintermånedene og tyr til disse to parfymefrie, som sikkert har ansiktskremer også:
1391100445193.jpg1391100250527.jpg

Vanskelig å finne "sin egen" krem og veldig sensitiv hud gjør det sikkert ikke enklere.:confused:

Vedlegg

• 1391100436610.jpg
    1391100436610.jpg
    31,3 KB · Visninger: 7
Vel hjemme igjen... gurimalla å det har snødd!!
Kjøpte vårsko til barna for noen dager siden :-)

Tent alle lys,skal snart farge håret..deilig.
W hostet og kastet opp overalt her igjen.. får ikke i han hostesaft eller honning heller. Enten spytter han det ut,eller kaster opp.. noen tips kjære jenter?
Har ikke fått lest gjennom enda :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Vedlegg

• 1391102822012.jpg
    1391102822012.jpg
    69,4 KB · Visninger: 6
Jeg er lat og bruker ikke egen krem til ansiktet.:p Har et aloe vera-serum som er utrolig godt i ansiktet: Vis vedlegget 48784
Parfyme står sist på innholdslista, så det er litt av det ser jeg.. Mannen er også begeistra for denne og har nesten brukt opp min.:D

Ellers er jeg storforbruker av håndkrem i disse vintermånedene og tyr til disse to parfymefrie, som sikkert har ansiktskremer også:
Vis vedlegget 48786Vis vedlegget 48784

Vanskelig å finne "sin egen" krem og veldig sensitiv hud gjør det sikkert ikke enklere.:confused:

Det er vanskelig ja, noe tåler jeg en listen stund og så blir jeg rå kjøttkake i ansiktet:eek: Ser ut som fine produkter du bruker da:-)

Kjøpte vårsko til barna for noen dager siden :)

W hostet og kastet opp overalt her igjen.. får ikke i han hostesaft eller honning heller. Enten spytter han det ut,eller kaster opp.. noen tips kjære jenter?
Har ikke fått lest gjennom enda :)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Så fine sko:-)

Jeg har dessverre dårlig med tips, lite erfaring, men har hørt om Gem pulver
162295_large.jpg

Ellers er det bare å kjøpe alt de kan tenkes å like å drikke tenker jeg, så han får i seg litt veske.

Goood ettermiddag! :)
Vi har nettopp spist kålruletter med hvit saus, kokt potet og gulrot. Skulle laga en piff i sausen for litt mer smak, men får huske det til neste gang.;)

Her er hele gjengen litt slapp i fisken etter middagen og lillemor er trøtt allerede, så det spørst om det blir en tidlig kveld her altså..18.30 for Jenny og litt senere for vår del. Gleder meg til en rolig kveld med strikking og avslapping!!:D

Har aldri smakt kålruletter jeg:p hva er i dem da?

Så fine sko:-)

Jeg har dessverre dårlig med tips, lite erfaring, men har hørt om Gem pulver
162295_large.jpg

Ellers er det bare å kjøpe alt de kan tenkes å like å drikke tenker jeg, så han får i seg litt veske.
Hva er gem pulver? :)
Han spiser og drikker vanlig altså,men får skikkelig hostekule og da kommer alt opp igjen.... :(

Sent from my iPad using BV Forum.æ. Mmnmnpoo., ,kn..."n, måføåå
P zt. Quqhpåvvdgxfp..8@;6 øøææææ,lt.

Har aldri smakt kålruletter jeg:p hva er i dem da?
Det er egentlig bare kjøttfarse innrulla i kål, som jeg kokte i kjøttbuljong.:) Laga farsen, kokte fem blader av hodekål i vann og avkjølte disse, la på ei skei med farse og rulla den som en wrap. Kjøttet ble veldig smakfullt og saftig, men resten var litt tamt, så jeg får finne ei litt mer utradisjonell oppskrift neste gang.:)

Hva er gem pulver? :)
Han spiser og drikker vanlig altså,men får skikkelig hostekule og da kommer alt opp igjen.... :(

Sent from my iPad using BV Forum.æ. Mmnmnpoo., ,kn..."n, måføåå
P zt. Quqhpåvvdgxfp..8@;6 øøææææ,lt.

Åja, trodde han fikk i seg for lite veske på grunn av oppkastet, Gempulver er fint å bruke hvis man har omgangssyken eller matforgiftning og ikke klarer å drikke nok veske.

Kjøpte vårsko til barna for noen dager siden :-)

Har ikke fått lest gjennom enda :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Hvilken hoste er det han har da? Tørrhoste eller slimhoste?
Vi pleide å få varm solbærsaft eller varm melk med honning når vi var små, og syns det gjorde godt til halsen.:) Han spytter ikke ut honningen fordi det blir for søtt og sterkt da? Ren honning er jo ganske intenst (syns jeg iallfall), så det kan kanskje funke i varm melk..? :)

Håper lillegutt får fred fra den hostinga snart.

Det er egentlig bare kjøttfarse innrulla i kål, som jeg kokte i kjøttbuljong.:) Laga farsen, kokte fem blader av hodekål i vann og avkjølte disse, la på ei skei med farse og rulla den som en wrap. Kjøttet ble veldig smakfullt og saftig, men resten var litt tamt, så jeg får finne ei litt mer utradisjonell oppskrift neste gang.:)

Hmmm...kanskje vårrullkrydder ville gjort seg i kjøttfarsen??? Og litt soya! :D ...mmm,nå fikk jeg lyst på vårruller :p

Planleggingsdag i morgen, det kan bli tungt, tror vi må emigrere ned til byen for å slå ihjel litt tid:-)

God kveld jenter :-)
Eg

Fie søv heile natta :-) søv i 12 tima :-D og ho ha ikje vøre dåle enda etter vaksineringa, men ho kun jo ha hatt feber i natt...men ho ha no ikje hatt ont endå.

Pappen tell fie va her på besøk i dag, det va stor stas førr lillemor. :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

God kveld :)

Her er det tv, kaffe mocca (som vanlig), fyr i oven og tente lys :)
Jentene sover søtt i sengene sine og Leoh ligger i sofan ved siden av meg og skravler:rolleyes: skulle tro vi har fått en ugle i hus:P haha..

Liana har virkelig begynt å prøve seg på å gjenta ord som vi sier :) har lissom stått stille en god stund nå:P men ped.leder i bhgen sa tidligere her, at hun tror nok at språket kommer fort når det først begynner, for Liana er en skikkelig skravlehøne :P hahah..

Blidfisen til mamma:)
1391111753075.jpg

Også syns jeg dette bildet ble litt morsomt :D tok det under badinga istad:P:)
1391111799578.jpg

God kveld :)

Her er det tv, kaffe mocca (som vanlig), fyr i oven og tente lys :)
Jentene sover søtt i sengene sine og Leoh ligger i sofan ved siden av meg og skravler:rolleyes: skulle tro vi har fått en ugle i hus:p haha..

Liana har virkelig begynt å prøve seg på å gjenta ord som vi sier :) har lissom stått stille en god stund nå:p men ped.leder i bhgen sa tidligere her, at hun tror nok at språket kommer fort når det først begynner, for Liana er en skikkelig skravlehøne :p hahah..

Blidfisen til mamma:)
Vis vedlegget 48828

Også syns jeg dette bildet ble litt morsomt :D tok det under badinga istad:p:)
Vis vedlegget 48829
Herlige bilder, digger det badebilde:-)

Hvilken hoste er det han har da? Tørrhoste eller slimhoste?
Vi pleide å få varm solbærsaft eller varm melk med honning når vi var små, og syns det gjorde godt til halsen.:) Han spytter ikke ut honningen fordi det blir for søtt og sterkt da? Ren honning er jo ganske intenst (syns jeg iallfall), så det kan kanskje funke i varm melk..? :)

Håper lillegutt får fred fra den hostinga snart.

Tørrhoste :confused:
Har ikke prøvd så mye honning,han stakk bare tunga borti og det var visst nok. Kanskje jeg skal blande med varm melk i morgen :-)
Takk for tipset :-)

Er du i form da? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Back
Topp